Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Błąd nr 34
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Błąd nr 34
Autor Wiadomość
maarcin_bel 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 11
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Czw Lip 17, 2008 13:42   [R420] Błąd nr 34
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Witam sprawdzilem bledy w komputerze i wywala mi blad nr 34 gdzie mam szukac jakiejs usterki?? wedlug tabeli jest to uszkodzona cewka wtrysku paliwa albo ECM. prosze o rade
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 18, 2011 23:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 17, 2008 13:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 17, 2008 15:30   

przeglądnij wiązkę przewodów idącą do pompy wtryskowej (czyszczenie styków, izolowanie itp). Możliwe jeszcze, że masz przestawiony kąt wtrysku i też czasami wtedy ten błąd sie wyświetla. Czy silnik odpala normalnie, czy dynamika jest OK ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maarcin_bel 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 11
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Czw Lip 17, 2008 18:59   

aha odpala normalnie z pierwszego krecenia dynamika jest troszke slabawy mam takie wrazenie turbina chodzi takze jest wszystko ok z tymi podzespolami. jest taka mozliwosc ze przy wymianie paska rozrzadu nieustawiono kata. kat ma byc ustawiony na 2-4 zabku??a moze byc wlanieta listwa wtryskowa??
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lip 17, 2008 19:25   

ma być ustawoiony na 2 - 4 stopnie nie ząbki. Najlepiej na 4. nie sądzę, że to listwa wtryskowa, obejrzyj te przewody do pompy.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maarcin_bel 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 11
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Czw Lip 17, 2008 21:34   

no dobra jutro postaram sie przejrzec a do objaw mozna zaliczyc jeszcze podwyzszone spalanie bo pali mi okolo 9-10l w miescie po trasie niesprawdzalem. ile tak powinien palic w miescie?? tylko niebiorac pod uwage danych producenta tylko w praktyce. tak na pelnym kociolku robie okolo 650 km po miescie
 
 
wsl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 130
Skąd: Częstochowa

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 18, 2008 07:17   

No to skoro masz podwyższone spalanie to jest to 99% procent przypadków po wymianie rozrządu :) Źle ustawione wyprzedzenie zapłonu albo źle ustawiony kąt... i napewno nie powinien spalać Ci 9-10 litrów ;) Mam właściwie podobny problem apropos spalania i czekam na wizytę u "pana doktora" :) Bo wcześniej w trasie faktycznie palił 7... teraz pali zdecydowanie więcej... i mimo, że nie jeżdże ekonomicznie a wręcz przeciwnie to powinien zjeść w trasie... 8? Według danych producenta 6-7
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
krystianshoota 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 49



Wysłany: Pią Lip 18, 2008 23:52   

Także miałem błąd 34. Czyściłem wiązki, nie pomogło. Dziś na komputerze wyszło,że kąt wtrysku wynosi 10,5... został ustawiony na 3,5 i kontrolka się nie zapala:) koszt diagnostyki i naprawy 110 zł.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Lip 19, 2008 00:13   

:ok: :D u mnie przy 7 czasami się zapalała kontrolka :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maarcin_bel 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 11
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Sob Lip 19, 2008 11:11   

krystianshoota, a miales zwiekszone spalanie?? czy bylo w normie??
 
 
krystianshoota 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 49



Wysłany: Sob Lip 19, 2008 12:36   

Spalanie było w normie, średnia poniżej 6l przy jeździe mieszanej.
 
 
maarcin_bel 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 11
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Pią Sie 08, 2008 09:07   

takie pytanie co do uistawienia kata wtrysku. ustawiamy go na zimnym czy cieplym silniku?? czy za duzego znaczenia to niema?? bo ustawilem na cieplym na prawie na 4 ale jest problem rano z rozruchem silnik musi pare razy zakrecic a przed ustwaieniem krecil od pierwszego
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 08, 2008 09:24   

to zwiększ odrobinę ten kąt jeszcze. W teorii powinien mieć pomiędzy 2 a 4 stopnie, ale gdzy auto gorzej odpala na zimno, to znaczy że trzeba jeszcze go delikatnie podnieść. A ile miałeś przed ustawianiem ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maarcin_bel 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 11
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Pią Sie 08, 2008 09:34   

ahaa no wlasnie zamierzalem zwiekszyc tylko niewiedzialem czy jest roznica zimny cieply bo po przestawieniu check sie niezapala tylko na zimnym troszke bardziej dymi na czarno. przed ustawieniem nie dymil tak jak teraz a ustawiony byl prawie na 10 stopni braklo skali na wyswietlaczu. oleju nie ubywa turbina jest w 100 % sprawna a puszcza dymek i to mnie martwi
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 08, 2008 09:44   

ustaw tak np. na 5 stopni poskładaj i niestety czekasz do rana aż bedzie zimny :| bo dopiero wtedy się okaże czy już wystarczy. Ja miałem 7 st. później mechanik przestawił na 2 i były takie objawy jak u Ciebie. Następnie przestawił na 4 i jest ok.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maarcin_bel 



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 11
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Pią Sie 08, 2008 10:01   

ok wielkie dzieki a jeszcze takie pytanie mam do ciebie dosyc pozno sie zapala rezerwa mozna powieedziec ze dosyc zadko nawet jak wskazowka przekroczyla ten dolny pasek pokazujacy jakby zero czasami tylko mignie jest moze jakas wtyczka moze gdzies nielaczy albo cos zasniedzialo.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 08, 2008 10:14   

trudno mi powiedzieć, bo nie mam znam R400 a w swoim nie mam kontrolki rezerwy ;) Może ktoś z R400 się wypowie ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
tomi78 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 209
Skąd: nowa sol



Wysłany: Pią Sie 08, 2008 10:19   

U mnie to kontrolka rezerwy zapala sie jak chce, wiadomo ze gdy wskazowka jest juz w dolnych regionach ale nie zawsze gdy jest w takim samym polozeniu. Raz przed ostatnia kreska troche raz na ostatniej kresce roznie to bywa. Samochod juz ma 12 lat wiec napewno plywak jest zabrudzony i trzeba by go przeczyscic . No i tez trzeba pamietac ze gdy auto jest roznie przechylone to moze roznie pokazywac bo paliwo przelewa sie w jedna lub druga strone baku.
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Pią Sie 08, 2008 10:44   

własnie nie zawsze wskazówka odpowiednio zgrywa sie z kontrolką. Jeśli jedziemy pod wzniesienie wskazówka podnosi sie, przy jeździe z górki lekko opada więc nigdy nie wiadomo dokładnie a kontrolka pokazuje swoje.
 
 
 
krystianshoota 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 49



Wysłany: Pią Sie 08, 2008 15:31   

Maarcin_bel mam taki sam problem z moim R i ustawieniem kąta wtrysku. Oto moja historia:
http://forum.roverki.eu/v...lem++odpaleniem
Pojeździłem po warsztatach w mojej okolicy i stwierdzam, że to duży problem. Po przedstawieniu faktów usłyszałem:
- Bosh Service nr 1. Na bank pada pompa wtrysku paliwa, regeneracja 2-3 tys :evil:
- Bosh Service nr 2. zadał pytanie czy ustawiano kąt wtrysku przy pomocy jakiegoś miernika, gdy powiedziałem, że tylko przy pomocy KTS-u i kluczem przestawiano pompę to stwierdził, że to źle zostało zrobione
- inne warsztaty stwierdzały, że należy ustawić poprzedni kąt
- jeden warsztat zaprasza mnie na diagnostykę i wówczas stwierdzi co z tym zrobić, widzę fachowe podejście.
Podsumowując kąt wtrysku mam źle ustawiony wg większości speców.
Mam nadzieję, że we wtorek po wizycie w warsztacie będę w końcu zadowolony.
Jeśli Tobie uda sie coś zrobić ze swoim R to daj znać.
Mi się udało... Mechanik ustawił zapłon na zimnym silniku, korzystając z jakiegoś manometru, a nie komputera i teraz autko odpala bezproblemowo:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r420 sdi 96r] błąd nr 41
buckezz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Maj 14, 2009 23:54
hrv
Brak nowych postów [R420] Błąd 81 po umyciu silnika
mi_sza1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Wto Lip 12, 2011 12:50
mi_sza1
Brak nowych postów [R420] Zapala się błąd średnio co 400 metrów
rangers Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pią Paź 05, 2007 01:01
rangers
Brak nowych postów [R420] Wymiana kierownicy - błąd komputera SRS
tokamil100 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sob Cze 06, 2015 14:58
tokamil100
Brak nowych postów [R420] Problem z immo, błąd połączenia z komputerem
madqwak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Wrz 03, 2014 15:53
TomP



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink