Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Ciężko pracująca kierownica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Ciężko pracująca kierownica
Autor Wiadomość
irecki26 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 65
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Maj 07, 2009 18:33   [R620] Ciężko pracująca kierownica
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam jak w temacie,wydaje mi sie ze troche za ciezko pracuje,nie odbija swobodnie po skreceniu i wyjechaniu na prosta, oraz słychac delikatne jakby ocieranie-co moze byc?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 01, 2011 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 07, 2009 18:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
merlin11228 



Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Czw Maj 07, 2009 18:39   

moze kola ci sie nie mieszcza w nadkolach :D :) moze juz koncowki drazkow zatarte maglownica pada pompa wspomagania niedomaga duzo moze byc przyczyn ,po pierwsze sprawdz plyn od wspomagania czy jest i czy czasami sie bombelki nie pojawiaja w nim,i dokladniej opisz problem jaki to jest dzwiek i czy np.kierownica raz chodzi luzniej raz ciezej ,i jak szerokie masz opony z przodu, przyczyn jest naprawde mnóstwo
 
 
 
irecki26 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 65
Skąd: warszawa



Wysłany: Czw Maj 07, 2009 18:42   

kola 185/65/15,diwiek jakby cos szorowalo ale przy kierownicy,nie w komorze silnika,zadnych przeciekow na maglownicy.luzow tez bo byłem na szarpakach....
 
 
 
merlin11228 



Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 26
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Czw Maj 07, 2009 18:49   

miałem kiedys reno 11 i taką przygode ,pewnego pieknego dnia stracił mi sie alarm i kierownica zaczeła ciezej chodzic olałem alarm ale kierownica mnie drazniła rozebrałem obudowe pod kierownica i co sie okazało -przyklejona puszeczka od alarmu odkleila sie i spadła na kolumne kierownicza kabelki owineły sie pieknie wokół niej co spowodowało ciezszy ruch a ze pare sie urwało to i alarm przestał działac.. tak wiec proponuje rozebrac obudowy i dostac sie do kolumny i obejrzec co sie tam dzieje , skoro z tamtad odgłosy dobiegaja
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Ti] Ciężko chodzi kierownica
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 12 Sob Maj 24, 2014 19:18
tomii620si
Brak nowych postów [R620] Kierownica z 400 do 600
fenomen1717 Rover serii 600, Honda Accord 15 Sob Sty 28, 2012 22:48
Balas87
Brak nowych postów [R620] kierownica z 200
fenomen1717 Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Sty 14, 2017 21:01
Markzo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R620] Kierownica
fenomen1717 Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Lis 13, 2010 15:53
fenomen1717
Brak nowych postów [R620] Co to za kabel pod kierownicą?
mcteusz Rover serii 600, Honda Accord 2 Sob Lut 14, 2009 14:53
mcteusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink