Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620Ti] Ciężko chodzi kierownica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620Ti] Ciężko chodzi kierownica
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 28, 2014 12:10   [R620Ti] Ciężko chodzi kierownica
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Siemanko. Mam problem bo kierownica w R mi działa strasznie ciężko.. Nie ważne czy stroje na parkingu/tocze się czy cisne 140.. Cały czas kierownica jest naprawde "twarda".. Kiedys ktoś na forum pisał o jakims węzyku, podciśnieniu czy czymś co steruje mocą wspomagania.. Ogarniecie mi gdzie to znaleźć, jak to sprawdzić itd ? Bo mam auto podniesione jeszcze dzisiaj do założenia turbo i bym od razu sobie ogarnął ten temat :) Z góry dzieki za odp : )



p.s kierownica chodzi na tyle ciężko, że lżej mi sie kreci kiere w Civicu narzeczonej bez wspomagania .. Jedną reka kierownica ledwo idzie...
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 28, 2014 12:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SEGE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 94



Wysłany: Pią Lut 28, 2014 12:20   

A płyn w zbiorniczku wspomagania w ogóle masz? :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 28, 2014 15:45   

Wypiłem :P hahaha...

A tak serio to powiedziałbym Ci jakbym jeszcze spojrzał ale coś kojarzę, że jak go kupiłem to patrzyłem i był..

Jeszcze jakieś pomysły ?? ^^
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SEGE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 94



Wysłany: Pią Lut 28, 2014 15:55   

tomii620si, może jednak zacznij od sprawdzenia płynu ;) , może Ci się dziura gdzieś zrobiła w przewodach i juz płynu nie ma :P
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 28, 2014 15:57   

Ale jak go tylko kupiłem to był ten problem tylko na początku mnie to tak nie wnerwiało a teraz coraz bardziej i chciałbym przy okazji to zrobić :P

cos mi sie obiło o "ucha", że jest jakiś czujnik prędkość/moc wspomagania.. Ogarnia ktoś coś gdzie, co i jak ?
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SEGE 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 94



Wysłany: Pią Lut 28, 2014 16:04   

Wspomaganie jest hydrauliczne więc żaden czujnik nie będzie miał wpływu na siłę wspomagania. Jesli jest jakis czujnik to prawdopodobnie wysył sygnał do kompa, który może np podnieść obroty pod czas skręcania. Może masz po prostu zatartą pompę wspomagania?
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Lut 28, 2014 16:11   

Może... ide do auta to przy okazji sprawdze układ i płyn :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Mar 01, 2014 00:25   

SEGE napisał/a:
Wspomaganie jest hydrauliczne więc żaden czujnik nie będzie miał wpływu na siłę wspomagania.

akurat w 620ti jest coś takiego ;) do impulsatora idą 2 przewody hydrauliczne, na podstawie wzrostu prędkości "utwardza" się wspomaganie ;)

Tomek zacznij od sprawdzenia przewodów, a potem pompa...ew magiel :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 02, 2014 21:10   

Marek jak wiesz temat przerobie na spokojnie raczej więc będę musiał zobaczyć co z czym... Najgorsze jest to, że dokopałem się do rachunku o wymianie czy regeneracji pompy wspomagania ;/ . Musze dokładnie zobaczyć na ten rachunek i zobaczyć w aucie co jest 5 bo może ktoś czegoś nie podłączył lub źle podłączył ;/
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Mar 02, 2014 23:32   

SEGE napisał/a:
Może masz po prostu zatartą pompę wspomagania?


Niemozliwe, bo pompa wspomagania napedza też pompe płynu chlodzącego.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Micros 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 288
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Maj 09, 2014 14:00   

Może być problem z ciśnieniem w układzie wspomagania (nieszczelność/pompa) albo też zatarte dolne sworznie wahaczy. U mnie jak pękła guma na sworzniu wahacza to kierownica coraz ciężej chodziła i coraz słabiej odbijała po wyjściu z zakrętu. Jak u Ciebie?

Dodam jeszcze, że u mnie pęknięcia nie było widać. Dopiero jak zaczął skrzypieć sworzeń to zaczęliśmy się przyglądać z mechanikiem i wstrzyknęliśmy trochę oleju do sworznia igłą i od razu zaczął wylatywać podłużną szparą, której nie było wcześniej widać.... Luzu też nie było.
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Maj 24, 2014 18:48   

Temat wiekowy i pewnie rozwiązany , ale podobne objawy miałem w Volvo 480. Po poszukiwaniach i badaniach , okazało się , że to wina krzyżaka kolumny kierowniczej.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Maj 24, 2014 19:18   

u mnie problem sie sam rozwiazał i nie wiem co bylo... wyjalem turbo, zrobilem, wlozylem i kiera nagle zaczela chodzic normalnie ...
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [rover 620si] cieżko chodzi na zimnym i gaśnie
Adam2002 Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Paź 13, 2014 23:10
AndrewS
Brak nowych postów [R620] Ciężko pracująca kierownica
irecki26 Rover serii 600, Honda Accord 3 Czw Maj 07, 2009 18:49
merlin11228
Brak nowych postów [Accord 2.0TDi] Ciezko pali na zimnym,kopci,nierówno chodzi
lukaswch94 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Cze 07, 2013 18:11
karol6376
Brak nowych postów [R620Ti] Złe sprzęgło?
Wolan95 Rover serii 600, Honda Accord 3 Wto Lip 24, 2018 16:21
Remigiusz
Brak nowych postów [R620ti] Pierścienie.
Wegorz Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Paź 14, 2016 12:04
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink