Forum Klubu ROVERki.pl :: [R all serii K] HGF 1 more time
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Lis 19, 2010 18:20
[R all serii K] HGF 1 more time

Kolejna mozliwa przyczyna HGF'u w serii K - dla potomnych
Autor Wiadomość
orson 



Pomógł: 20 razy
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 147
Skąd: Wrocław

Rover 25

Wysłany: Nie Paź 18, 2009 13:13   [R all serii K] HGF 1 more time

Witam

Otoz jak wiekszosc klubowiczow i bywalcow spotow/zlotow wie iz R45 uzytkowniczki walkie jakis rok temu spotkal HGF -> dosc nietypowy powniewaz uszczelka strzelila w jednym miejscu i plyn po prostu wyciekl.
Od okolo 1,5 roku borykalismy sie z problemem "wypluwania" przez wydech waty szklanej w ilosci mniejszych/wiekszych "klaczkow".
Jak sie okazalo to wlasnie bylo przyczyna HGF sprzed roku. W tym roku na szczescie puscila lekko tylko uszczelka kolektora ssacego.
Po wymianie tlumika koncowego (stary okazal sie grzechotka w srodku - na zewnatrz nie wykazujac jakichkolwiek oznak korozji), samochod odzyl.

Dla potomnosci - niech uzytkownicy sprawdzaja takze dosc dokladnie uklad wydechowy powniewaz on takze moze byc powodem HGF'u i "przymulonej" pracy silnika.

Jak sprawdzic: Wlozyc kawalek (~1m) zakrzywionego na koncu, w miare sztywnego drutu w tlumik koncowy - jesli przy wyciaganiu wypelzna "klaczki" waty szklanej, to propozycja jest taka by zdemontowac tlumik koncowy (odkrecenie dwoch srob nie powinno stanowic problemu) i przyjzec sie mu dokladnie czy przypadkiem nie jest "grzechotka" (tak jak w naszym wypadku).

Pozdrawiam[/u]
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 18, 2009 13:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [wszystkie R] repair time searcher & complaint codes
leszek95b Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Sob Gru 06, 2008 16:22
damiwr
Brak nowych postów [seria K] roznice pomiedzy 1,4 a 1,8 w serii K
mktuningcar Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 27 Sob Cze 01, 2013 00:13
AndrewS
Brak nowych postów [seria K] Wymiana silnika 1,6 serii K
gollukas Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Sob Gru 22, 2007 18:12
giewu
Brak nowych postów [Silniki serii K] Różnice pomiędzy 200 i 25 oraz 400 i 45.
jerzu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 25 Wto Mar 26, 2013 16:37
polofix
Brak nowych postów [all diesel] Diesle w Roverach serii 400 oraz 600
BialYY Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 12 Wto Cze 19, 2007 17:11
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink