Forum Klubu ROVERki.pl :: [Ford Focus 1.6 Zetec-s] Duże obroty przy odpalaniu, dym...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:38
[Ford Focus 1.6 Zetec-s] Duże obroty przy odpalaniu, dym...
Autor Wiadomość
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Wto Sty 26, 2010 18:12   [Ford Focus 1.6 Zetec-s] Duże obroty przy odpalaniu, dym...

Nie dawałem tego w techniczne bo nie chce denerwować adminów...
Ale mam nadzieję że po starej znajomości pomożecie starej ,,maskotce klubu" :)
Niestety... Forg g*wno wort...
Oto moja historia...

Miałem kiedyś dawno dość spory problem... Mój Focus po odpaleniu samoczynnie wchodził na 2500obr/min i spadał...

Ale od pewnego czasu zaczęło się źle dziać... wczoraj wieczorem jak go przepakowywałem... odpalam... a on... 5500obr/min przy -21 stopniach... ale zaczął powoli spadać... no to ja wsteczny, później 1 bieg... a On znowu sam daje w piec na maxa. No i tu już zaczęło się źle dziać bo wrzuciłem 2 bieg i musiałem zaczął walczyć żeby nie wjechać w latarnię bo koła zaczęły buksować... (licznik pokazał 60km/h ! ) Przy parkowaniu... ciągle 3000obr/min...

Ale dzisiaj co się stało przeszło ludzkie pojęcie... Tata rano jadąc do pracy odpala... a z rury czarny dym... przez dobre 15s. później siwy... a jeszcze później GRANATOWY !! I po 6-8 minutach zaczął się uspokajać... ale da się gazu i będzie trzymał 3000obr/min...

Samochód jest po przekładce z automatu... co tu robić powiedzcie
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Ostatnio zmieniony przez Adrian355 Sro Sty 27, 2010 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 26, 2010 18:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Sty 26, 2010 18:14   

diesel czy bena?
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Wto Sty 26, 2010 18:18   

Zapomniałem...

1.6 Zetec-s
Czyli porostu 1.6 16V benzyna bez gazu.
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
Ostatnio zmieniony przez Adrian355 Wto Sty 26, 2010 19:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Sty 26, 2010 19:06   

prawdopodobnie krokowiec stanal w pozycji otwarty
plus mozliwe ze komp robi taka korekte dawki ze wtryski leja

generalnie to mroz plus jakis defekt typu czujnik temp silnika i/lub sonda lambda ( grzanie nie dziala? )


jak sie zrobi cieplej to sie pewnie sensacje skoncza :)
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Wto Sty 26, 2010 19:08   

W lato to przy odpalaniu wskakuje na 3500obr/min ...
I to równiutko... co do milimetra i skokowo spada o 500obr/min do 900obr/min.

Jadę po niedzieli chyba na diagnostykę do Forda...
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
krzychu.b 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 165
Skąd: Ryczówek

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 26, 2010 22:56   

U mnie w escorcie 1,6 zeszłej zimy było podobnie.siadło coś z elektroniki nie znam się to Ci nie wytłumaczę co.,ale mechanik za naprawę skasował tylko 100 zł do dzisiaj śmiga.trza dać do mechanika bo może to jakaś pierdólka jak u mnie :grin:
Focus sedan też ładny .
_________________
https://picasaweb.google.com/108088249941867369207/MOJROVERUNIO75
https://picasaweb.google.com/108088249941867369207/FotoBud02#
 
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 06:55   

krzychu.b napisał/a:
Focus sedan też ładny .

Dziekuję

No mam nadzieje że będzie to jakaś głupota...
Ja obstawiam coś z czym były ogromne problemy... czyli czujnik podbicia...
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 27, 2010 07:41   

tylko skąd u niego granatowy dym :?:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 10:06   

Adrian, a dlaczego ktokolwiek miałby się denerwować, że temat dotyczący usterki będzie w "Usterkach"? ;) Wpisz tylko temat tak jak to przyjęte jest w dziale "Usterki" i będzie ok.
 
 
macikd 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 224
Skąd: Wro



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 10:15   

Przeczyść krokowca, sprawdź sonde lambda. Ja tak miałem tylko w 1.8 zetec i po wymianie sondy, czyszczeniu krokowca był spokój przez jakiś czas ale niestety problem znow wraca dlatego to raczej krokowiec kwalifikuje sie do wymiany. Niestety diagnosta na kompie nic nie stwierdził, a w serwisie powiedzieli że do wymiany jest wszystko co by to mogło powodować, wiec żadna mi to diagnostyka:/
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 10:21   

Kup środek do czyszczenia wtrysków STP albo Castrol,wyczyści Ci układ paliwowy z nagaru i wody. Możę to Ci pomoże. U mojej żony w Escorcie 1.8,130 kM było trochę podobnie i czyszczenie układu pomogło,u niej jeszcze przepustnica się blokowała bo była cała w nagarze i obroty szalały.Trzeba najpierw spróbować tanim kosztem naprawić,potem ewentualnie wydawać kasę na Majstra :) .
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 10:24   

kolego to jest ford i tłumacze tobie już jak to zrobić , ;


ROZŁĄCZYSZ AKU NA NOC , RAN PRZYJDZIESZ ZAŁĄCZYSZ AKU , I ODPALISZ AUTO , NIE WOLNO W TEJ CHWILI TOBIE DODAWAĆ GAZU , AŻ AUTO NIE OSIĄGNIE TEMPERATURY WŁAŚCIWEJ , GDY JUŻ BĘDZIE TEMPERATURA WŁAŚCIWA CZY NAGRZANY , TO TRZYMASZ GAZ I TAK 1500 OBROTÓW MAXYMALNIE , I PRZEZ 3 MINUTY , PO TYM PUSZCZASZ GAZ , 5 SEK. CZEKASZ I GASISZ MASZYNĘ .\

tak wygląda ustawianie mapy wtrysku w każdym fordzie.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Sty 27, 2010 16:35   

thef, dziękuję :)
iktorn73, macikd, zajme się tak jak mówicie korkowcem i czyszczeniem ale pierw wypróbuje to co mówił PHJOWI bo to mnie nic kosztować nie będzie... :)
Dziękuje jeszcze raz, a postępach napisze w wątku bo samochód wróci dopiero w piątek...
Pozdrawiam :)
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Ford Focus 2.0 zetec] Kopci na zimnym silniku
tomimacko Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 0 Czw Wrz 22, 2011 07:39
tomimacko
Brak nowych postów [Ford focus 1.6 TDCi] Schemat elektryczny, wyjścia z ECU
ADI-mistrzu Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 0 Czw Maj 17, 2012 21:11
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [Polonez 1.4] Nie odpala,zapach benzyny przy odpalaniu
Rocky Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 0 Sob Lip 22, 2017 17:34
Rocky
Brak nowych postów [Ford Fiesta mkIII] Zapieczone koło?
mietekpl Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 35 Czw Cze 10, 2010 22:54
apples
Brak nowych postów [ford fiesta 1.3 monowtrysk] problemy z odpalaniem
Magicy mechanicy :) - autko narzeczonej
michone Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 7 Czw Maj 07, 2009 19:19
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink