Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Nie pali, smuga dymu, check engine, obroty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Nie pali, smuga dymu, check engine, obroty
Autor Wiadomość
Galli 




Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Łódź



  Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:49   [R620] Nie pali, smuga dymu, check engine, obroty
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1996

Witam, szukam po raz kolejny mądrości w waszym gronie :) Ostatnio podczas dość dużych upałów przebyłem odcinek z jednego krańca miasta na drugi w szczycie ( dodam że po mimo iż temp. wzrosła do 3/4 wskaźnika nie usłyszałem pracy wentylatorów ale podobno w dieslu to normalne że ciężko je skłonić do pracy :) ? ), dotarłem do celu i po chwili postoju nie mogłem odpalić już auta. Początkowo zdawało mi się że nie dostaje paliwa a kręcił normalnie, po kilku próbach zakręcił, natychmiast zapaliła się kontrolka check engine, zaczęły falować znacznie obroty a za mną pojawiła się olbrzymia chmura dymu, dodam że obrotomierz umarł i nic nie pokazuje, wydaję mi się ze problem leży gdzieś w wiązce ale przetrzepałem ją dość dokładnie i nic podejrzanego nie znalazłem :( dodam że wymieniłem czujnik temp. ten z tym "dzyndzlem" oraz filtr paliwa i nic nie pomogło a jakieś dwa miesiące temu był wymieniany przepływomierz oraz czujnik położenia wałka. Może ma ktoś jakieś pomysły na co można by jeszcze zwrócić szczególną uwagę ?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 20, 2011 23:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 02, 2010 14:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Aragorn 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 378
Skąd: Wałbrzych

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 02, 2010 15:31   

Przyczyn może być tak sporo że ja bym proponował samodzielnie na początek sprawdzić kody błędów jakie poda komputer (http://www.roverki.pl/index.php/zrob-to-sam/420-odczyt-i-kasowanie-kodow-bledow-w-silnikach-20-serii-l-turbodiesel) a następnie szukał usterki sprawdzając głównie okablowanie silnika.
_________________
Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis :-)
 
 
 
Galli 




Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 25
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lip 03, 2010 12:34   

Wszystko jasne, komputerowa diagnostyka wykazała brak danych z czujnika położenia wałka i przepływomierza wiec problem siedzi w kablach bo oba wymienione.
 
 
tiruces 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Mar 2007
Posty: 139
Skąd: Brzeg Dolny/Wrocław



Wysłany: Pon Lip 12, 2010 15:43   

Czy rozwiązałeś już problem?? Bo mam podobną usterkę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Check Engine, falujące obroty
czarek2208 Rover serii 600, Honda Accord 14 Czw Cze 18, 2009 20:30
czarek2208
Brak nowych postów [R620] Utrata mocy, falują obroty, szarpanie, check engine
Abaddon09 Rover serii 600, Honda Accord 12 Sro Mar 21, 2018 10:20
ROVER620Di
Brak nowych postów [R600] CHECK ENGINE pali się i nie ma mocy
kandj Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Maj 02, 2008 16:57
kandj
Brak nowych postów [R623] Nierówne obroty, pali się check
check bląd43 blad skrzyni automatycznej 12,wywala płyn ze wspomagania
gufer Rover serii 600, Honda Accord 3 Sro Kwi 07, 2010 07:56
Mayson
Brak nowych postów [R620] CHECK ENGINE
TrAViShOn Rover serii 600, Honda Accord 6 Czw Kwi 29, 2010 20:29
TrAViShOn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink