Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Pompa wtryskowa a biopaliwo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Pompa wtryskowa a biopaliwo
Autor Wiadomość
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 351
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Wto Mar 08, 2011 22:03   

:brawa: kotulsky,
filter zapchany, dalej nie poszło - sedno sprawy, o to mnie się rozchodziło :brawo:
:hm: a tak se teraz myślę, że pompa klekoce bo przytkany filter nie pozwala jej ssać :wink: pełną mocą. Czyli jak najszybciej filtr do zmiany, aby się bidulka nie zajechała...

TO JA DZIĘKUJĘ
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 08, 2011 22:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Sro Mar 09, 2011 09:38   

kotulsky napisał/a:
filter paliwa w dodatku na wiekszej przepustowości

czy moglbys napisac cos wiecej na ten temat?

TrAViShOn, skoro masz za friko to dolewaj jakis dodatek i bedziesz mial problem z glowy. odkad dolewam jeszcze nie mialem powtorki z rozrywki :wink:
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 351
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Sro Mar 09, 2011 10:02   

kotulsky'emu pewnie chodzi o różnicę po wymianie filtra, bo jak był przytkany parafiną, to świeżak w porównaniu do przytkanego to 'większa przepustowość'.

A co do dodatków - nie stosuję, bo nie musiałem. Problemów nie było, póki ta trefna partia się przybujała. Ponadto nie jeżdżę na czystym bio, zawsze mieszam 50/50.

Na zimne dni jednak trza by było zapobiegawczo cosik doszlachetnić :razz: (no i oczywiście wnikliwiej sprawdzać towar)
Nauki na przyszłość ciąg dalszy...
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Czw Mar 10, 2011 20:27   

Filter Panowie kolegowie większej przepustowości: filter nasz standardowy jest normalnej przepustowości i spełnia swoje zadanie doskonale ale powiedzmy w dodatnich temperaturach.przychodzi mrozik i na zwykłym filterku zaczyna sie powiedzmy ropka BLOKOWAC. nasze pompy paliwa troszke już przeszły wiec założyłem filtr ponadstandardowy dla auta o takiej pojemności silnika.jest nieco dłuższy i w środku bebechy ma mniej zbite (zagęszczenie charmonijek) przez co wiecej wydajny i mniej męczący dla pompy.cenowo jakieś 50-60 zł. w sobote napisze dokładnie symbolike tego filtra. różnica mało znacząca w lato ale w zime baaardzo duża.polecam.
A tak na temat bio-ja cały czas na bio nawet w zime...tyle że zakraszam dodatkiem STP FORMUŁA DO DIESLA i wedle starej szkoły miarke 40ml denaturatu na :!: CAŁY :!: zbiornik paliwka. specyfik tak owy tj dykta :smile: łączy się z czasteczkami wody i spala jako całość z paliwem , które jak wiadomo łączy się z rozpuszczalnikami itp ale nie z H2O :razz: TO CHYBA TYLE. Ale jeśli ktoś ma swoją teorię lub uwagi...proszę komentować.debata mile widziana :grin:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 351
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Sob Mar 12, 2011 15:54   

A to ciekawa opcja z tym filtrem... W przyszłym roku na zimkę sprawię sobie takowy :razz: Tylko ciekawi mnie, czy wchodzi bezproblemowo w miejsce standardowego, z uwagi na rozmiar. Co do dykty - nie wiem, ale to co piszesz brzmi sensownie.

BTW u mnie obyło się bez wymiany filtra, cieplej się zrobiło i autko hula jak przedtem...
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
PanzerMajer 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 77
Skąd: Ostroleka

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 12, 2011 22:32   [620sdi]

witam
koledzy co do biopaliwa to ja jezdze na normalnym no wiadomo kto jak chce o jedna zlotowke nie oplaca sie u mni ewajha zawsze jest do gory nielubie jak mi opada heheheh ,zartuje chodz i tak dziwne ze wchodzi do niego 70 litrow bo kiedys tankowalem i patrze wskazowka do pelna pokazuje a i tak wlalem jeszce 20 litrow az zagladalem czy dziury w baku nie ma hehhe,a co do dodatku to najleprze jest nie benzyna ,choc nie ktorzy stosuja np skipy lub cos innego tylko jest najleprzy "płyn hamulcowy "w miare zastosowac dawke i po klopocie benzyna wysusza spryskiwacze a to cudo na dodatek je smaruje serio jak byly zimy ostre wszedzie samochody ludziom stawaly oraz ciezarowe zapytalem sie ruska dlaczego im chodza bo stosuja plyn hamulcowy i fakt z rana pali jak z strzala ,polecam.
 
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 14, 2011 19:27   

kurde zapomniałem o tym modelu filtra :cry: wybaczcie. Co do rozmiaru to wchodzi jak standart,on jest poprostu troszke dłuższy w pionie a średnica taka sama.dykta rulez jak szroni :wink: . TrAViShOn filterek działa bo puściły mrozy i wypłukało to badziewie.ale mnie trafiła ta przyjemność w środku zimy :grin: ale tą walke wygrałem .teraz borykam sie z chamulcami ale to nie ten temat
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 07:34   

kotulsky, jeśli miałbym wybierać to już wolałbym dolać benzyny niż dykty, wtryski mogą się zapiec
co do tego innego filtra to jeśli leje się dobre paliwo to nie trzeba kombinować, nie miałem problemów w te mrozy na oryginalnym filtrze
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Wto Mar 15, 2011 19:47   

przy mrozach z mojego rejonu -15 do -20 na paliwie bio+ ON zwykły odpadł na przedbiegach.a co do wtrysków to co zime tak robie i NIC :grin: więc stosuję bez obaw
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620 SDI] Pompa wtryskowa
Figlaq Rover serii 600, Honda Accord 14 Wto Maj 10, 2011 22:31
Figlaq
Brak nowych postów [R620] Pompa wtryskowa
michal_s. Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Lis 18, 2007 18:14
michal_s.
Brak nowych postów [R620] Pompa wtryskowa
DeathMan Rover serii 600, Honda Accord 2 Sro Maj 14, 2008 01:27
Skiba
Brak nowych postów [R620] Pompa wtryskowa - wymiana
oparek Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Paź 05, 2008 01:26
oparek
Brak nowych postów [R620] Cieknąca pompa wtryskowa....
phoenix123 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Gru 01, 2008 20:04
phoenix123



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink