Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] przerywa i dusi się POMOCY !!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: szoso
Pią Wrz 16, 2011 15:40
[R220] przerywa i dusi się POMOCY !!!
Autor Wiadomość
Jacek11 



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: Dychow



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 14:42   [R220] przerywa i dusi się POMOCY !!!
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Rover 220 sdi. Mam pewien bardzo nurtujący mnie problem. Mianowicie podczas jazdy z letnim silnikiem zdarza się że samochód szarpnie, zadławi się i przez chwilę nie chce jechać, po chwili znowu jedzie normalnie.. Tak kilka razy i później już wszystko gra. Zdarza się to po wróceniu z jazdy ( gorący silnik ) i gdy po paru godzinach odpalam auto . Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem wszystkie węże.. Dodam jeszcze że zaczęło przerywać jakiś czas po zmianie filtra powietrza na K N ( sportowy ), ale to może zbieg okoliczności. Proszę o pomoc !
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Wrz 16, 2011 15:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 14:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 20:21   

http://forum.roverki.eu/search.php

Wiązka silnika do sprawdzenia
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Jacek11 



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: Dychow



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 20:27   

mógłbyś podpowiedzieć gdzie ona się znajduje ?
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 20:30   

do sprawdzenia masz wiązkę idącą po silniku na pompe wtryskową miedzy innymi i od tego zacznij... moge ci powpowiedzieć ze zaczął bym poszukiwania od wiązki idącej po obudowie rozrządu (prawa strona auta) i kierować sie w strone pompy wtryskowej :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Jacek11 



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: Dychow



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 20:32   

czyli z tego co rozumiem mam sprawdzić czy nie ma jakiś widocznych uszkodzeń, tak ?
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 20:34   

tak bo czesto ta wiązka sie przeciera i takie są właśnie objawy ze szarpie i takie tam.
zrób sobie miejsce od izoluj przewody i sprawdzaj czy nie ma przetarć zagięć i innych uszkodzeń a jak znajdziesz to napraw i po temacie :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Jacek11 



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: Dychow



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 20:37   

wielkie dzięki !! mam nadzieje że to pomoże
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Wrz 16, 2011 21:16   

jak nie pomoze to daj znac w temacie to dalej pomyślimy. Tylko przyłóż sie do sprawdzenia zeby dwa razy tego nie robić
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Jacek11 



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: Dychow



Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 13:31   

postaram się zrobić to jutro.. Ale jeżeli mi nie wyjdzie to w poniedziałek.. o wszystkim napisze. Wielkie dzięki za pomoc !! !!!!!

[ Dodano: Sob Wrz 17, 2011 13:31 ]
znalazłem jedno lekko przetarte miejsce, naprawiłem i ponownie zaizolowałem.. Mam nadzieję że będzie po temacie
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 16:03   

to dobrze ale jeśli znalazłeś miejsce przetarcia i naprawiłeś to to warto by było sprawdzić dalszą cześć wiązki zeby dwa razy roboty nie robic :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
GRZYBEK82 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 81
Skąd: KOS



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 14:56   

Jacek11, Jeśli mu nie przejdzie odłącz EGR u mnie otwierał się podczas jazdy i też takie jajca wychodziły (dusi się wtedy swoimi spalinami)
_________________
Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Wrz 18, 2011 20:46   

jak odłączy to cały czas będzie otwarty wiec w gre wchodzi jedynie zaślepienie pozatym GRZYBEK82, jak by Jacek11, miał problem z EGR to auto by było mułowate i mocno by dymiło a nic o tym nie pisał
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Jacek11 



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: Dychow



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 14:59   

wczoraj znowu mój problem się pojawił.. poszarpało jakieś 5 minut i przeszło. W tamtym czasie samochód nie dymił.. Poza tymi sytuacjami autko jeździ naprawdę fajnie, ma kopa takiego jak być powinno i za dużo nie kopci..
Przyczyn będę dalej szukał w kablach..
 
 
Bordos 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 278
Skąd: Gda



Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 18:15   

A dlaczego nie wymrygasz błędów komputer?

Może np. czujnik położenia wału umarł?
 
 
Jacek11 



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 13
Skąd: Dychow



Wysłany: Czw Paź 06, 2011 15:29   

wypstrykałem błędy.. Wyskoczył mi błąd nr 28 i 28 ( 28 Przepływomierz powietrza (MAF) - wysokie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM
29 Przepływomierz powietrza (MAF ) - bardzo prawdopodobne uszkodzenie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM, uszkodzony dolot powietrza ) czy to może być przyczyna moich problemów ??
Dodam jeszcze że podczas wymiany filtra powietrza odłączyłem na chwilę ten przepływomierz ( na wyłączonym zapłonie )
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 06, 2011 15:33   

eeee
Cytat:
błąd nr 28 i 28
nie ogarniam :D

[ Dodano: Czw Paź 06, 2011 15:33 ]
sprawdz porządnie wiązke mozesz tez pojezdzic bez przepływki
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 06, 2011 20:06   

Jacek11, Odłącz go całkiem i jeździj bez niego :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r25 1.6] przerywa, dusi się, gaśnie
alexkret Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Pon Paź 22, 2012 23:31
R-200
Brak nowych postów [220 sdi ] auto przerywa podczas jazdy, dusi się;/
Firq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Wto Wrz 01, 2009 22:05
thef
Brak nowych postów [216] szarpie i przerywa, zalewa się pomocy
daniel_gcw Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Cze 26, 2012 20:19
Biernik20
Brak nowych postów [R220 SDI]Szarpie,przerywa silnik
kadzaf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Lis 07, 2012 19:42
kadzaf
Brak nowych postów [R220 SDi'97] Kupiłam szrota pomocy
megg87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 47 Sro Mar 23, 2011 11:13
chudson



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink