Forum Klubu ROVERki.pl :: [r600 sdi 98]Wymiana maglownicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r600 sdi 98]Wymiana maglownicy
Autor Wiadomość
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Sob Mar 12, 2011 08:53   [r600 sdi 98]Wymiana maglownicy
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Czy jest jakas roznica miedzy maglownicami z modeli benzynowych a dieslowskimi?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Mar 12, 2011 08:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sob Mar 12, 2011 10:03   

Nie ma.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Sro Mar 16, 2011 13:30   

Nie bede zakladal nowego tematu, dlatego zapytam tu.
Czy w waszych roverkach chodzi mi o SDI wspomaganie tez jest takie slabe? Czy tylko ja tak mam. Wiem, ze u kolegi w benzynie mozna palcem krecic. U mnie zdecydowanie ciezej chodzi kierownica. Dodam ze nic w czasie skretu nie skrzypi ani nie poka. Plynu do wspomagania tez nie ubywa
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Mar 16, 2011 15:58   

berserker8888 napisał/a:
Czy w waszych roverkach chodzi mi o SDI wspomaganie tez jest takie slabe?
Kwestia co uważasz za słabe wspomaganie. Moim zdaniem jest w sam raz. Skoro u kolegi w wersji benzynowej chodzi lepiej, to coś u Ciebie jest raczej nie tak. Zakładam, że nie masz zbyt szerokich opon, bardzo niskiego ciśnienia w nich itp.
 
 
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Sro Mar 16, 2011 16:18   

Mam standardowy rozmiar opon i felg. Cisnienie tez w normie. Kierownica chodzi ciezko ale nie ma tragedi. Mam porownanie z Roverkiem mojego kolegi oraz innymi samochodami. Przymierzam sie do wymiany maglownicy poniewaz nie pasuja do niej zadne drazki kierownicze dlatego zastanawiam sie czy przy okazji wymiany maglownicy moze ulec poprawie wspomaganie ? :roll:
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Mar 16, 2011 16:44   

Wygląda na to, że masz faktycznie podmienioną maglownicę i być może tu tkwi problem ciężko chodzącego wspomagania. Kojarzę już temat o niepasującym drążku.
 
 
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Pią Mar 18, 2011 16:40   

No wlasnie Thief, wydaje mi sie ze maglownica byla regenerowana bo widnieje na niej napis TRW a wydaje mi sie, ze fabryka takich napewno nie zakladala. Dam znac jak wymienie

[ Dodano: Pią Mar 18, 2011 16:40 ]
Bylem dzisiaj ogladac maglownice na szrocie do R 600 i jakiez bylo moje zdziwienie jak srednica drazka okazala sie byc na 14mm. Czy w tych roverach montowali 2 rodzaje maglownic? Znalazlem tez pasujace drazki kierownicze do takiej maglownicy na allegro. Niestety cena powalajaca
http://moto.allegro.pl/dr...1500193296.html
 
 
 
jarek18wgm 



Dołączył: 01 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Warszawa

Rover 600

Wysłany: Sob Wrz 24, 2011 12:20   

berserker8888 napisał/a:
Nie bede zakladal nowego tematu, dlatego zapytam tu.
Czy w waszych roverkach chodzi mi o SDI wspomaganie tez jest takie slabe? Czy tylko ja tak mam. Wiem, ze u kolegi w benzynie mozna palcem krecic. U mnie zdecydowanie ciezej chodzi kierownica. Dodam ze nic w czasie skretu nie skrzypi ani nie poka. Plynu do wspomagania tez nie ubywa


Wiesz mi tez ciezko chodzila kier. tak jakby wspomagania nie bylo :)
Pozniej nawet nie odbijala

Wymienilem dolne swoznie i jest teraz git .
Teraz czeka mnie wymiana maglownicy chyba bo jest na niej jakis luz
I przy 40 -60 km/h slychac takie dziwne stukotanie a powyzej nic nie slychac :)
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Wrz 24, 2011 20:43   

W r600 występowały dwa rodzaje maglownic w zależności od roku produkcji. Jaka maglownica siedzi jest ściśle uzależnione czy model jest przed- czy po- liftingowy
 
 
urban 



Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 17
Skąd: zgorzałowo



Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 10:38   

witam przyłącze się do tematu. zmieniałem u siebie maglownicę o tak jak u was ciężko się kierowało . kupiłem maglownicę za 140 zł używaną i po wymianie jest ogromna różnica, ale ogólnie kierownice za lekko w nich nie chodzą . mam dwa roverki 620 i jest to samo. :razz:
 
 
lastfish 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 52
Skąd: Konin



Wysłany: Czw Gru 15, 2011 21:14   

jarek18wgm napisał/a:
berserker8888 napisał/a:
Nie bede zakladal nowego tematu, dlatego zapytam tu.
Czy w waszych roverkach chodzi mi o SDI wspomaganie tez jest takie slabe? Czy tylko ja tak mam. Wiem, ze u kolegi w benzynie mozna palcem krecic. U mnie zdecydowanie ciezej chodzi kierownica. Dodam ze nic w czasie skretu nie skrzypi ani nie poka. Plynu do wspomagania tez nie ubywa


Wiesz mi tez ciezko chodzila kier. tak jakby wspomagania nie bylo :)
Pozniej nawet nie odbijala

Wymienilem dolne swoznie i jest teraz git .
Teraz czeka mnie wymiana maglownicy chyba bo jest na niej jakis luz
I przy 40 -60 km/h slychac takie dziwne stukotanie a powyzej nic nie slychac :)


mam dokładnie ten sam problem, kierownica ciężko chodzi a płyn od wspomagania jest, pasek naciągnięty. więc tak sobie kombinowałem że może pompa wspomagania, może maglownica o sworzniach też myślałem a skoro piszesz że u ciebie pomogło to chyba też od tego zaczne i je wymienie. czy ktoś ma inny pomysł???
tak sie składa że juz przy zakupie obecnego roverka coś mi nie pasowało bo naprawde kierownica cieżko chodziła a tymbardziej że już wcześniej miałem identyczny model i kreciło się jednym palcem. ogólnie to jak pamiętam pojawiały się komentarze że wspomaganie jest zbyt czułe w tych modelach a tu masz kupiłem następnego i kręci sie masakrycznie... (teraz sie troche przyzyczaiłem ale wiem że tak nie powinno być)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Gru 15, 2011 21:18   

U mnie w R (i u Skiby w R600 SDi) po wymianie płynu troche lżej chodziła, ale nie jakoś szczególnie lekko ... tak akurat. W belli chodzi dużo cieżej niż w R, ale i są tylko dwa obroty kierownicy między skrajnymi położeniami kół a w roveku 3,5 obrotu.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r620] wymiana maglownicy
mateooo25 Rover serii 600, Honda Accord 0 Sro Maj 23, 2012 19:05
mateooo25
Brak nowych postów [620] regulacja na maglownicy
mateooo25 Rover serii 600, Honda Accord 8 Czw Maj 03, 2012 15:42
zuber84cool
Brak nowych postów [620si] regeneracja maglownicy...czy sie da???
mateooo25 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pią Kwi 26, 2013 22:34
kruszan
Brak nowych postów [R620di]Luzy na maglownicy?
Gegan Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Wrz 06, 2011 21:57
Gegan
Brak nowych postów [R620] Guma na maglownicy [?]
House Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Sty 16, 2017 02:32
Kam971



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink