Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 416 Si] Albo PŁYWAK albo ŻARÓWECZKA
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 416 Si] Albo PŁYWAK albo ŻARÓWECZKA
Autor Wiadomość
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



  Wysłany: Czw Sty 26, 2012 18:14   [Rover 416 Si] Albo PŁYWAK albo ŻARÓWECZKA
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam Serdecznie
Mój problem polega na tym że coś się dzieje ze wskaźnikiem paliwa.

Poczytałem w innych postach za pomocą wyszukiwarki podobnych wątków i co nieco się dowiedziałem...
Lecz może od tamtych czasów ktoś miał podobnie jak ja.

Zauważyłem że gdy zatankuje to wskazówka działa jak zawsze to znaczy wiecie jak to w naszych autkach :P ale w momencie kiedy na określonym poziomie zawsze zapalał się"Księgowy Paliwa" tak teraz zero reakcji. Kiedy jechałem i obserwowałem poziom wskaźnika to wiedziałem wizualnie kiedy zapali się kontrolka, teraz nic, w ogóle nie świeci, co dziwne jak wskazówka zejdzie poniżej skali to świeci i nie wiem co się dzieje, czy to wina pływaka czy czegoś innego. Ktoś z was tak miał ? A bojęsie jechać w takiej sytuacji bo jak mnie oszukuje i stane gdzieśto bede w czarnej d**pie i jeszcze głębiej tym bardziej teraz w tym zimnie :/

Jakieś porady?

- jak da się sprawdzić czy pływak jest ok? poza tym rozkrajaniem i wyjmowaniem baku jak to opisywali w innych postach

- jak rozebrać deske z zegarami by w razie czego wymienić żarówke? - KIEDYŚ myślałem o wymianie na LED-y

- ile kosztuje ewentualna naprawa takiego BUBLA?
- JAK TO WOGÓLE DZIAŁA ? ten cały pływak, jak to funkcjonuje?
w podziękowaniu oczywiście nie zapomne o 'pomógł" :) :):)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 26, 2012 18:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 26, 2012 18:39   

To w końcu zapala Ci się ta kontrolka czy nie? :wink: Olej sprawę i lej więcej do baku, bo takim zalewaniem za parę PLN to sobie pompę paliwa załatwisz i będziesz miał problemik. :wink:
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Sty 26, 2012 18:42   

leję do połowy baku, tak lekko nawet 1/2
ale problem w tym że jednak wolał bym by wszystko działało poprawne by w razie W wiedzieć na czym stoję
i przygotować się na wydatki
 
 
Sliwa 



Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: Starachowice

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 26, 2012 19:28   

To znaczy tak, ja mam diesla i u mnie jest podobnie tzn. żyd świeci się różnie, raz gdy wskazówka jest wyżej raz jak niżej, ale to zależy od jazdy ponieważ pływak jest bardzo czuły i nawet lepiej wejdziesz w zakręt to pokazuje mniej albo więcej ale możesz spokojnie jakieś 50 km zrobić na rezerwie. A jeśli wskazuje paliwo to raczej pływak jest ok. Pływak działa na zasadzie oporu. Tyle ile masz paliwa na taką wysokość podnosi się pływak. Według tego oporu wskazuje ci licznik na blacie.


Jeśli chodzi o wykręcenie licznika to nad licznikiem w czarnej obudowie masz dwie śrubki. Odkręcasz i już wiesz co dalej reszta śrubek i masz go na wierzchu.
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Czw Sty 26, 2012 19:34   

ja na rezerwie namachałem lekko ponad 100km ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 26, 2012 19:38   

jesli kiedys ci sie swiecila rezerwa wczesniej, to moze z nieznanych przyczyn wskazowka sie przesunela. Tak jak na odlaczonym zegarze mozna przesunac wskazowke i wtedy ubywa od tego miejsca.
A co do ledow to akurat jako konrolki ich nie mozna dac, tylko zwykle zarowki
 
 
 
Sliwa 



Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 20
Skąd: Starachowice

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 26, 2012 19:43   

Ja najwięcej :roll: 86 km i więcej nie próbowałem ale bezpieczna granica to 80km. :roll:
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 26, 2012 20:13   

aby zdjac czarna plastikowa obudowe zegarow oprocz dwoch srub u gory masz jeszcze po jednej pod zaslepkami po bokach kierownicy
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Sty 27, 2012 18:58   

Tutaj jest ładnie opisane coi i jak ale jak wyjął klubowicz całąkopułę z zegarami informacji brak
http://www.roverki.pl/zro...overze-400.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [r45 2.0 tdi] zajechane sprzeglo albo ...?
masin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Mar 03, 2010 18:46
masin
Brak nowych postów [r45 2.0 tdi]i znowu ta temp albo .....
masin Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 33 Sro Lut 10, 2010 23:12
Jugol
Brak nowych postów [R45]Czy gałka z MG albo R45 polifta pasuje do R45 2001r.??
pawlovsky Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Maj 15, 2017 21:37
sknerko
Brak nowych postów [R45] Problem z piszczącym komputerem albo gdzieś obok
michalmorag Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Lut 12, 2016 18:07
Kunce



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink