koło też potrafi wydawać dźwięk jak byśmy mieli traktor zamiast auta, u mnie tak było swojego czasu, klinów nie ma ale w większości kół są wycięcia na nie, nie wiem po co, może kwestia wyważania czy jakiś sił cholera wie...
Mam problem z paskiem klinowym, którą rolkę mam poluzować, nie znalazłem tam nic. Regulację paska od klimy widać jak na dłoni na zdjęciu applesa, ale od wspomagania nie mogę znaleźć
czytam o tym kole pasowymi zaczynam sie bac.Czy sa jakies wczesniejsze oznaki konca kola czy to tak nagle pada.Co to znaczy ze przy skrecie cos wali jak mozna wczesniej rozpoznac uszkodzone kolo pasowe.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Cze 05, 2011 18:49
lukasz87cls, wyżej w stronę przodu jest rolka z "ramieniem" to jest napinacz. Zakładasz na niego klucz 24, albo 27, nie pamiętam dokładnie. Pchasz w stronę kabiny auta/w dół. Wtedy się luzuje i ściągasz pasek.
Witam, dopadło i mnie właśnie wróciłem z kanału, koło ma luz i trzaska wiec wymiana mnie czeka na dniach, i tu moje pytanie jaki zamiennik możecie polecić w normalnej cenie (300-400)zł wiem że zamiennik to zawsze zamiennik ale kruca w najbliższym czasie mam kupe innych wydatków a jeździć czymś trzeba ,
może co kto zakładał jaka firma i ile na tym już przejechał bo mechanik mnie zestresował że po miesiącu może paść taki sobie zamiennik
Ok , a powiedz jakieś niespodzianki podczas wymiany gwint jest tam lewy prawy?? i co ze śrubą jest tam jakiś klin w końcu czy nie :)dokręcałes dynamometrem cz na rękę ?
Ok , a powiedz jakieś niespodzianki podczas wymiany gwint jest tam lewy prawy?? i co ze śrubą jest tam jakiś klin w końcu czy nie :)dokręcałes dynamometrem cz na rękę ?
Dokręć tak jak w Rave każą
Kluczem dynamometrycznym 100Nm, potem dokręcić 60°, jeszcze raz 60° i finalnie jeszcze 30°
Możesz bez klucza dynamometrycznego, ale wtedy nigdy nie masz pewności czy będzie dobrze dokręcone i się nie odkręci.
Nazwa może nie zachęca do kupna, ale
Bardzo dobrze wykonany i precyzyjnie skalibrowane. Wyposażone w kątomierz.
Ceny również akceptowalne
Mam taki i jest godny polecenia. Dużo lepsze od Yato itp.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sro Mar 21, 2012 22:28
Pieta, tak, masz rację, Teng sa dobre Na warsztacie takie mieliśmy. Jednak powiem, że King Tony, są lepsze, twardsze są. Jednak nie mogę powiedzieć, że Yato są złe. Sam mam zestaw od 21 do 50 na 3/4 z dużą grzechotką i na rurze 2m ciągnęliśmy we dwóch śrubę i klucz nie powiedział, że boli, a śruba się urwala. Mam też Neo na 1/2 zestaw i również bardzo wytrzymałe, wyglądem nawet chyba lepsze od Yato.
No i dzisiaj mnie dopadło .Z dnia na dzień,a właściwie z minuty na minutę,przy parkowaniu nagle zaczęło walić,myślałem że to od gościa który właśnie wyjeżdżał,ale niestety,to moja maszyna zawiodła już 4 usterka w przeciągu dwóch miesięcy
Najpierw alternator (i rozrusznik),potem przekładnia i sprężyna,koniec kwietnia sworzeń wahacza i tuleje a teraz najprawdopodobniej to koło pasowe.
Chodzi jak traktor
Wiem że najlepiej byłoby kupić to:
http://moto.allegro.pl/ko...2310735824.html
Ale z racji mocno już uszczuplonego budżetu muszę wybrać coś z tego:
http://allegro.pl/kolo-pa...2256013339.html
lub
http://allegro.pl/kolo-pa...2256703661.html
Które wybrać?
MiReK, jakie kupiłeś bo dziś i mnie dopadło normalnie jak traktor. Pasek lata po rolce jak włączę klimę to czasem staje. O dziwo po pewnym czasie ucichło ale pozostał lekki stukot.
Kurde jutro miałem jechać na wesele i będzie trzeba matizem pomykać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum