Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 178 Skąd: Radom
Wysłany: Nie Lip 11, 2010 20:16 [R75] Klakson syrena
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
od wczoraj nie mam klaksonu, sprawdzam bezpiecznik, przepalony, wiec go wymieniam i jak tylko wkładam nowy to od razu się przepala.
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Gdzie znajduje się syrena od klaksonu i jak się do niej dostać?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lis 24, 2010 22:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 11, 2010 20:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Nie Lip 11, 2010 21:05
apples,nasz ty guru! Jesteś mistrzem świata...no i klaksony(!dwie sztuki) są faktycznie przed wentylatorem.Wystarczy zdjąć grilla i je widać,ale żeby się dostać do instalacji,to pokusiłbym się o zdjęcie zderzaka.Przy podszybiu jest syrenka alarmu,więc ją pomińmy.
Kilka miesięcy temu reanimowałem sinik wiatraka i zmuszony byłem zdjąć zderzak.byłem pierwszym gościem,który to robił od wyjazdy auta od producenta i zbulwersowało mnie niechlujne ułożenie kabli do prawego sygnału,więc to dodatkowo zaizolowałem....i może to jest przyczyna zwarcia.Życzę powodzenia,pół dnia roboty.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Nie Lip 11, 2010 22:15
Sprawdź kabelki,tak jak napisał apples,po zdjęciu tych platikowych ramek(są na zatrzaskach i spoko,bo to miękki plastik),a na twoim miejscu sprawdziłbym same syrenki-może któraś umarła i robi zwarcie.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 178 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Lip 22, 2010 19:24
Winny wszystkiemu okazał się przekaźnik, który wg mechanika znajduje się za płytą z bezpiecznikami.
Dodatkowo jeden z klaksonów ma bardzo duży pobór prądu.
Koszt naprawy 80 zł.
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam
Mam problem odnośnie klaksonu chodził chodził i wkońcu kaput przestał. Sprawdzam bezpieczniki wszystkie ok.Gdy naciskam guzik klaksonu słychac tylko cos w rodzaju pyknięcia i tyle.
Prosze o pomoc
Niestety musisz zdjąć zderzak. Potem masz pełny dostęp do dwóch trąbek klaksonu. Ja sam miałem przypadek gdzie wentylator urwał kable od jednej trąbki. Wypnij wtyczki z trąbek i wepnij bezpiecznik. Jeśli się spali to gdzieś jest zwarcie w instalacji jeśli nie to podłanczaj po jednej na raz i dowiesz się gdzie jest błąd.
Jestem szczęśliwym posiadaczem 75ki. Niestety poprzedni właściciel nie dbał o auto. Jedną z usterek jest brak sygnału. Słychać pracę przekaźnika. Dzięki Wam już wiem jak zlokalizować klaksony. Czy przewody połączeniowe mają jakieś szczególne cechy np kolorystykę ?
Syrenka od alarmu zlokalizowana i działa poprawnie.
Którędy poprowadzone są przewody do klaksonu i jakie mają kolory ? Może uda się zdiagnozować usterkę bez ściągania zderzaka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum