Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 & MG ZR] Lampka rezerwy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 & MG ZR] Lampka rezerwy

Nie masz lampki rezerwy? Nie chcesz byc gorszy od innych. Zajrzyj :)
Autor Wiadomość
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 14:04   

No i doczekałem się. Zapaliła się przy takiej przy takim wskazaniem wskazówki. :grin: Jutro zatankujemy do pełna i zobaczymy ile jest paliwka na rezerwie. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 14:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 15:40   

Mam te same zegary więc satwiam ze wejdzie bez 12 litrów. Daj znać czy trafiłem.
 
 
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 17:24   

niuton napisał/a:
Mam te same zegary więc satwiam ze wejdzie bez 12 litrów. Daj znać czy trafiłem.


może to być zbieg okoliczności... już wielu ludzi się wypowiadało na ten temat... ja np ustawiłem sobie sam wskazówkę i jak mam zatankowany do pełna to pokrywa się równo z górną kreską jak mam rezerwę to trochę ponad dolną kreskę a jak mam saharę to leży idealnie na dolnej kresce... i moim zdaniem tak powinno być bo bez sensu mieć kontrolkę rezerwy która się zapala już jak jest na czerwonym polu :P
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 17:44   

Nie zawsze, ja na czerwonym polu z 300/350km pokonam, co z moim spalaniem to jakieś 20L paliwka :wink:
Z kontrolką wiem że trzeba tankować :mrgreen:
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 13:53   

No i zatankowałem do pełna. Wlazło 46 litrów. :grin: Czyli moja rezerwa to 4-5 litrów. Ale mam teraz inny problem. Paliwko zatankowałem, ale rezerwa nie zgasła tzw. świeci się ciągle. Nawet przy odłączeniu aku i ponownym podpięciu nie gaśnie. W czym problem ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 14:03   

Masz jedną z pierwszych wersji, urwał się opornik i tranzystor poszedł...
Możemy zrobić tak, napisz mi jakie napięcie Ci teraz ustawić a wyśle Ci nową już ustawioną a tą najwyżej mi odeślij.

Pasuje?
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 14:08   

ADI-mistrzu napisał/a:
Pasuje?

Pasuje. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
ketchup1 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 75



Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 22:11   

a ja mam taką opcję, że kontrolka mi się świeci jak zjeżdżam z górki lub czasami na ostrzejszych zakrętach no ale potem powoli gaśnie. Ja mam R45, więc nie wiem czy ktoś może się wypowie, ale kiedy tak naprawdę można przyjąć, że zapaliła się "rezerwa". Ponieważ moja jazda kiedy już mam mniej paliwa skupia się głównie na "miganiu" kontrolki.
Czy ktoś miał taki przypadek ? czy to wina kontrolki, która i tak zaczyna zapalać się po przejechaniu 150 KM, kiedy było tankowane 17L paliwa (silnik 1.4 16V)

Oczywiście nie jest to dla mnie jakiś tam żaden problem bo kiedyś w końcu zatankuję "do pełna" i zobaczę ile tam mam tego paliwa lub w jakiś sposób dokonam zbliżonego pomiaru. Po porostu chciałem spytać czy ktoś może miał podobną sytuację :)

Jutro jak coś dorzucę zdjęcia mojej kontrolki :)
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 07:16   

W R45 jest oryginalnie (fabryczna) i to że mruga na zakrętach, mocniejszym przyśpieszeniu itp to normalne.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 12:27   

Dokladnie w 45 mamy orig. kontrolkę ale on się rożnie zapala bo najpierw świeci słabiej i potem coraz mocniej. Ja u siebie przyjąłem ze jak się dopiero pojawia i tak się tylko tli lub gaśnie w czasie jazdy to jeszcze mogę spokojnie z 100km zrobić :wink:

Mamy bak 55litrowy wiec mi się jeszcze nigdy nie udało więcej zatankować jak 49litrow a w tedy już mocno świeciła kontrolka :wink:

Mozna by w 45 dołożyć kondensator jeszcze to by tak na zakrętach nie zapalało się za często :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 20:28   

Jak zaczyna migać kontrolka to zazwyczaj jest u mnie około 10-14l. Teoretycznie więc spokojnie można przejechać jeszcze 50-100km żeby silnik nie zaciągnął syfu z baku.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
grztry1972 



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 28
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Maj 06, 2012 14:41   

witam, a ja mam taki problem: kontrolkę mam ustawioną na napięcie 5,10 max bo więcej się nie da. a napięcie na zegarach mam 6,21 i kontrolka mi się zaświeca i gaśnie, raz trochę dłużej poświeci a paliwka mam w baku tak około 5-7l. Może ktoś mi powie o co z tym chodzi?
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 14:43   

Coś nie tak masz, maksymalne napięcie na boi w baku to 5V.
 
 
 
grztry1972 



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 28
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Maj 06, 2012 14:46   

właśnie i nie wiem co jest grane. wiem, że prawdopodobnie mam spieprzony wskażnik paliwa i ma on chyba urwany jeden drucik czyli nie ma ciągłości. ale czy to miało by wpływ?

[ Dodano: Nie Maj 06, 2012 14:46 ]
a może coś w baku?
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 15:33   

Prędzej w baku, między Fu a masą może być MAX 5V.
 
 
 
grztry1972 



Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 28
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Maj 06, 2012 19:53   

oki dzięki. zobaczę co mi wskaże jak zatankuję do pełna?
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 24, 2012 08:01   

Ktoś jeszcze chętny?
 
 
 
Danen 




Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Niepołomice/Kraków

MG ZR

Wysłany: Nie Maj 27, 2012 18:30   

Mi też sie nie zaswieciła, przy przekrecaniu stacyjki mignie. Wyjezdzilem raz bak do konca nic sie nie zaswiecilo, zatankowalem do pelna i juz wyjezdzilem prawie caly bak i nadal sie nie zaswiecila. Jak bede mial czas to zmierzę napięcie i napisze. Pozdrawiam
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 19, 2013 11:06   

Witam, trochę odgrzebie kotleta. Czy temat już umarł czy jest jeszcze szansa na zamówienie kontrolki?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
pacific_ocean 



Dołączyła: 20 Cze 2010
Posty: 4
Skąd: gdynia



Wysłany: Sro Sie 21, 2013 20:03   

slax napisał/a:
Witam, trochę odgrzebie kotleta. Czy temat już umarł czy jest jeszcze szansa na zamówienie kontrolki?


No właśnie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [R200 98r.] 2.5 pod maską 200 ?
Dk-san Tuning mechaniczny 4 Pon Sie 06, 2012 13:04
Dk-san
Brak nowych postów R200 MG-POWER
NFSU9 Tuning mechaniczny 12 Pon Paź 12, 2009 13:36
tian
Brak nowych postów r200 14 8v tlumik
sekns Tuning mechaniczny 6 Czw Sie 18, 2011 11:12
sekns
Brak nowych postów [R200/25/ZR] Hamulce na tył.
Krzysi3k Tuning mechaniczny 26 Czw Mar 24, 2011 01:01
maniaq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink