Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 25 1.4 ]dziwny obiaw przy 3 tyś obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 25 1.4 ]dziwny obiaw przy 3 tyś obrotów
Autor Wiadomość
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 19:31   [R 25 1.4 ]dziwny obiaw przy 3 tyś obrotów

Witam ostatnio przyszło mi wyprzedzić samochód jadący wolniej , na 4 biegu dość szybko doszła wskazówka obrotomierza do 3000 obrotów po czym samochód zaczął zwalniać i było słychać taką przytłumioną prace silnika .Zwolniłem pedał gazu, powoli wskazówka doczołgała sie do 4000 a później ja nawet nie zauważyłem kiedy mi już się odcięcie włączyło :) Po tym incydencie posprawdzałem na każdym biegu i praktycznie jest to samo do 3tyś i po 4tyś.idzie jak burza a po miedzy muli i to okropnie . Dzieje się to na benzynie tylko i wyłącznie .Bedze wdzięczny za nawet drobna podpowiedz :) pozdrawiam :grin:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 19:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 21:28   

Z tego co sam się zorientowałem ze wzgl na podobne problemy ale w okolicach 2000 obr przyczyną były zabrudzona przepustnica i silnik krokowy (po wyczyszczeniu jak na razie jest ok )
przy okazji poustawiałem również przerwy na świecach

dziwne, że przy LPG choć ponoć bardziej wrażliwy też nie miałem problemów - tylko na PB
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 22:14   

może zadam głupie pytanie ale jak sie ustawia przerwy na świecach ?? na LPG w w prawie całym zakresie mi hula
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sro Wrz 16, 2009 22:28   

timer napisał/a:
jak sie ustawia przerwy na świecach ??
Odkrecasz swiece i w zaleznosci odginasz lub doginasz elektrode boczna do srodkowej na zalecany odstep miedzy elektrodami, ktory sprawdzasz szczelinomierzem.
 
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 17:57   

tak właśnie myślałem lecz ja mam świece firmy brisk które posiadają trzy elektrody miałem takie same w poprzednim roverku i sie sprawdzały suuuuper :) wydaje mi sie że przyczyną tych nie miłych moich przeżyć może być komputer a dokładniej jego uszkodzenie bo chyba żaden czujnik lub sonda nie bedzie wpływała na prace silnika w tym konkretnym przedziale obrotów
 
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Wrz 17, 2009 18:04   

timer, a lpg to sekwencja czy 2generacja ??
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 17:38   

w moim samochodziku jest sekwencja założona :) obiegnę kolejne Twoje pytanie i odrazu udzielę odpowiedzi :wtryskiwacze benzyny wymienione ze starymi nic się nie stało wiec mam do pozbycia :) choć mogą się jeszcze przydać :) może ktoś jeszcze coś podpowie :)
 
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 20:54   

a dzieje się tak tylko na zimnym silniku ??
jeśli tak to jest sprawa taka że ciepłe powietrze dostarczane do filtra powietrza muli silnik miałem coś takiego w CC i pomogło odłączenie połączenia dostarczające ciepłe powietrze :cool:
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Sob Wrz 19, 2009 10:43   

nie stety dzieje sie to na ciepłym silniku .Nie kręcę silnika do 4tyś. na zimnym silniku katem nie jestem :) :):)
 
 
 
iktorn73 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 530
Skąd: Warszawa/Magdalenka



Wysłany: Pon Wrz 21, 2009 09:16   

Pewnie nic to nie pomoże ale w Hondzie Civic mojej znajomej były takie objawy i majster wymieniał jakiś czujnik,teraz jeździ bez zarzutu. Niestety nie wiem jaki i od czago :( .
 
 
timer 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 21 Kwi 2005
Posty: 143
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Wto Wrz 22, 2009 00:09   

szkoda że nie wiesz jaki to czujnik :( może jak będę miał czas to pokombinuje coś może coś mi sie uda zrobić :)
 
 
 
Blajsero 




Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Łódź

Rover 25

Wysłany: Nie Cze 10, 2012 16:30   

jak, tam po takim czasie już wiadomo co było? Mam coś podobnego, tyle że trochę delikatniej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] 1.4 szarpanie przy 2000 obrotów
Najdor Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Sie 16, 2017 09:49
Najdor
Brak nowych postów [214] Skoki obrotow przy przyspieszaniu
Danio2020 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Lis 07, 2012 20:31
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R25 ]Dziwny dźwięk przy hamowaniu
Daisy Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Maj 22, 2007 14:48
Lechos
Brak nowych postów [200] Rover 1.4Si odcina zapłon przy 4-4,5k obrotów
legoakaklocki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Sty 08, 2015 13:50
legoakaklocki
Brak nowych postów [r220] Przerywanie przy 2k obrotów; co to za elementy ??
xlukaszx Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Wto Cze 26, 2012 21:13
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink