Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Czyzby padające wspomaganie?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Czyzby padające wspomaganie?
Autor Wiadomość
Figlaq 




Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Czułów k. Krakowa



Wysłany: Pią Maj 04, 2012 14:28   [R620] Czyzby padające wspomaganie?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam :)

Od jakiegoś czasu zacząłem mieć dziwne problemy podczas prowadzenia auta. Niekiedy auto minimalnie "pływa" na drodze. Objaw nie występuje zawsze. Sprawdziłem płyn, i naciag paska na pompie jak to jest opisane na forum. Ostatnio miałem przyjemność zrobić dłuższą trasę (ok. 200km) i zauważyłem że po długiej jeździe kierownica pracuje dość cieżko, a wręcz nie odbija.

Być może jest to związane też z większą niż normalnie prędkościa?

Co o tym sądzicie?
Czy mogą być to objawy padającej pompy wspomagania? Jeśli tak, to jak mógłbym to sprawdzic lub na jaką pompę wymienić?

Pozdrawiam :)
_________________
Kto nie pyta pozostanie głupi na zawsze
Kto pyta, będzie głupim tylko przez chwilę ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Maj 04, 2012 14:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 04, 2012 18:10   

Ja miałem podobne objawy, pomogła wymiana dolnych sworzni,ae teraz problem powrocił. Po kilkudziesięciu km, kierownica chodzi wyraźnie ciężej. Wmieniłem pompę wspomagania i wyczyściłem układ ze starego płynu problem pozostał... obstawiam maglownice :sad: Napisz jak coś wymyslisz
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Figlaq 




Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Czułów k. Krakowa



Wysłany: Pią Maj 04, 2012 20:15   

Ok, w najbliższych dniach ruszę temat. Dostęp do kanału mam tylko w pracy więc ne wcześniej jak pon - wt.
_________________
Kto nie pyta pozostanie głupi na zawsze
Kto pyta, będzie głupim tylko przez chwilę ;)
 
 
 
brand 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 75
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Lip 19, 2012 10:48   

i?
_________________
był R600 sDI potem R416 lpg potem R600 lpg
teraz służbowa beemka ;p
 
 
 
Figlaq 




Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 38
Skąd: Czułów k. Krakowa



Wysłany: Pon Lip 23, 2012 23:14   

Problem samoistnie ustąpił kilkanaście dni temu. Byłem u mechanika, zostawiłem samochód na dwa dni. Sprawdził pompę i przeglądnął układ kierowniczy. Co prawda dopatrzył się drobnych niedoskonałości (trochę juz cienkie jego zdaniem tarcze) jednak nie powinno mieć to wpływu na działanie. Maglownicę oglądał jak twierdzi "po zewnątrz" i twierdzi że jest w dobrym stanie i nie powinny się do niej przedostać żadne zanieczyszczenia.

Za całą imprezę zgarnął 70 zeta i dalej w sumie nie wiadomo nic .... ;/
_________________
Kto nie pyta pozostanie głupi na zawsze
Kto pyta, będzie głupim tylko przez chwilę ;)
 
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Wto Lip 24, 2012 19:42   

mam podobny problem

wymieniony płyn nowy wąż od pompy .

Lekko cieknie z maglownicy, i chyba ja wyjmę w najbliższym czasie .

Auto pływa po drodze mimo nowego całego zawieszenia dosłownie wszystko jest nowe i tył i przód, amorki troszkę słabe ale nie powinno być czegoś takiego .

Pompę też wyciągnę od razu i oddam do regeneracji
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
hidy 



Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 16



Wysłany: Pon Sie 13, 2012 21:20   

Co do pływania to mi strasznie pływał opel - okazały się winne amortyzatory k tóre były słabe. Nie wiem co u Ciebie znaczy trochę.

Natomiast jestem krótko właścicielem R 620ti i nie wiem czy tak ciężko obracająca się kierownica to standard?
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Wto Sie 14, 2012 17:18   

a czy ktoś z was wymieniał górne mocowanie amorka do karoserji?? tj łożysko amortyzatora i guma sprężyny.tego żadna stacja diagnostycznaniejest w stanie wychwycić gdyż auto nie jest w ruchu.nawet na szarpakach i po podniesieniu auta do góry. odpowiadaja one za ruch wokół osi amortyzatora i przy znacznym ich zużyciu pojawiaja się luzy boczne. czyli amortyzator dostaje miejsca na wychył w pionie z tad niemiłe uczucie że autko nam odpływa
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sie 14, 2012 22:18   

Tam nie ma żadnego łożyska, to nie MCPerson :mrgreen: zwrotnica obraca się na sworzniach
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Czyżby kąt wtrysku ?
Tomasz620 Rover serii 600, Honda Accord 10 Czw Paź 22, 2009 16:48
Tomasz620
Brak nowych postów [R620] Skacząca kierwonica - dziwne wspomaganie
kams Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Sty 29, 2010 12:14
thef
Brak nowych postów [R620] Padło wspomaganie, twardy pedał hamulca
oparek Rover serii 600, Honda Accord 12 Pią Lis 14, 2008 15:01
NEOSSS
Brak nowych postów [R600] Czyżby lewy VIN ?
xytras Rover serii 600, Honda Accord 8 Sro Maj 16, 2007 23:52
Gość
Brak nowych postów [R600]wspomaganie siada
DJAUGUST Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Kwi 26, 2011 10:23
rami1000



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink