Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] spadł pasek wieloklinowy- pompa wspomagania padła
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220] spadł pasek wieloklinowy- pompa wspomagania padła
Autor Wiadomość
xlukaszx 



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Lublin



  Wysłany: Sro Sty 23, 2013 09:03   [R220] spadł pasek wieloklinowy- pompa wspomagania padła
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam
Dzisiaj przy odpalaniu roverka spadł mi pasek wieloklinowy :roll: już od dłuższego czasu rzęziła mi pompa wspomagania najprawdopodobniej już całkiem padła...
Teraz mam pytanie- do najbliższego mechanika mam koło 700m czy mogę spokojnie podjechać tam samochodem ?? ?
Jeżeli to pompa wspomagania to czy pompa do benzyniaka i do diesla jest taka sama ?? ?
Ostatnio zmieniony przez xlukaszx Sro Sty 23, 2013 11:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 23, 2013 09:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 23, 2013 09:33   

xlukaszx napisał/a:
Teraz mam pytanie- do najbliższego mechanika mam koło 700m czy mogę spokojnie podjechać tam samochodem ?? ?

możesz
xlukaszx napisał/a:
Jeżeli to pompa wspomagania to czy pompa do benzyniaka i do diesla jest taka sama ?? ?

nie
 
 
xlukaszx 



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Sty 23, 2013 10:18   

samochód juz u mechanika- dziwi mnie tylko jezdna rzecz - czy to normalne że nie ma wspomagania hamulców ?? ???????

edit
Padła na amen pompa wspomagania - czym się różni pompa wspomagania od benzyniaka i diesla. Do benzyny można kupić nawet za 40 zł a do diesla najtanszą znalalzlem po 350zł ( czy to dobra cena za tą pompę?) :roll: Czy to że mam klimę też ma wpływ na typ pompy ?? ?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 23, 2013 12:57   

xlukaszx napisał/a:
czy to normalne że nie ma wspomagania hamulców ?? ?? ?????

normalne bo na alternatorze jest pompa vacum
xlukaszx napisał/a:
czym się różni pompa wspomagania od benzyniaka i diesla

ta od diesla ma z tyłu wałek do napędzania pompy wody
xlukaszx napisał/a:
do diesla najtanszą znalalzlem po 350zł

nie no przesada
 
 
xlukaszx 



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Sty 23, 2013 15:24   

zna możę ktoś numer pompy wspomagania do mojego roverka lub wie gdzie to sprawdzić ?? ?????
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 23, 2013 15:26   

na starej pompie jest numer
 
 
xlukaszx 



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Lublin



  Wysłany: Pon Lut 04, 2013 16:44   

Pompa, napinacz oraz pasek wymienione- dziwni mnie tylko że dalej słychać takie rzężenie, wspomaganie nie działa płynnie - czy możliwe są takie rzeczy po założeniu nowego paska ?? całośc wyszła mnie 1000zł a tu dalej taka kicha :-|
 
 
bartek24 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 23
Skąd: Luboń/ k. Poznania



Wysłany: Pon Lut 04, 2013 22:04   

Witam
Po wymianie pompy wspomagania czasami trzeba kilka razy odpowietrzyć cały układ.Na zapalonym silniku kilkakrotnie skręcamy kołami maksymalnie w lewo i w prawo,oczywiście
uzupełniając ew.ubytki płynu w układzie.
Pozdrawiam
 
 
 
komoss 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 227
Skąd: Żory

Rover 25

Wysłany: Wto Lut 05, 2013 07:58   

xlukaszx napisał/a:
Pompa, napinacz oraz pasek wymienione- dziwni mnie tylko że dalej słychać takie rzężenie, wspomaganie nie działa płynnie - czy możliwe są takie rzeczy po założeniu nowego paska ?? całośc wyszła mnie 1000zł a tu dalej taka kicha :-|



Drogo cięto wyszło.Jeśli masz stary pasek wieloklin sprawdź numer na nim a na nowym.Dużo osób już miało że oryginalny pasek był za duży i dawali mniejszych rozmiarów i wpomaganie nie chodziło płynnie
 
 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Lut 05, 2013 12:53   

Witam. Hałasować mogła rolka napinająca. Jeśli nie została wymieniona , to dalej hałasuje. Przez zużytą rolkę mógł też spaść pasek wielorowkowy.
 
 
xlukaszx 



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 26
Skąd: Lublin



  Wysłany: Sro Lut 06, 2013 20:50   

Zakupiona na szrocie pompa padła po 25 km :evil: jeżeli ktos ma taka pompę na sprzedaż (wersja z klimatyzacją) chętnie odkupie (oczywiście sprawną ;-) )
 
 
chudson 



Pomógł: 31 razy
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 619
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Czw Lut 07, 2013 08:27   

Na szrot z reklamacją ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 SDi 97'] Pompa wspomagania
sokol8811 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Kwi 13, 2008 12:58
Brt
Brak nowych postów [R220 SDi 98r] pompa wspomagania
mossberg Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Gru 11, 2009 21:34
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 sdi] Problem z pompą wspomagania.
zex Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Sro Mar 17, 2010 21:53
AndrewS
Brak nowych postów [R220] przesunięta pompa wspomagania a zrywanie paska
PrezesSdz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Kwi 24, 2012 14:28
PrezesSdz
Brak nowych postów R[220 SDI'97] pasek wieloklinowy
stan_w._j. Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Lis 03, 2007 12:40
Pyzdra



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink