Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] - naprawa wiązki elektrycznej włącznika świateł (LSM)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: MaReK
Sob Kwi 13, 2013 15:37
[R75] - naprawa wiązki elektrycznej włącznika świateł (LSM)
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 22:27   

To burzy wszelkie nasze teorie ;)

Chyba, że podczas zabawy z wiązką, coś nie tak połączyłeś i dlatego nie ma komunikacji z zegarami. Tylko wtedy właśnie chyba ten ERR byłby na 100%. Nawet jeśli Twój LSM miałby 300 tyś.km. to na pewno VIN w nim nie byłby taki sam. A jak pokazał wczorajszy przypadek samochodu w BritishCars, tak właśnie się działo.

A może to jest cisza przed burzą ;) Może zaraz wyskoczy coś nowego ;)
No oby nie :)

Rok produkcji Twojej maszyny to 2006 rok? Czy się pomyliłeś? Czy to data rejestracji?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 22:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
KRIS75 



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: NAKŁO



Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 23:09   

:shock: Oby już się nic nie działo,może jak pisałeś wcześniej SENIOR A wymodlił aby tak było.Wszystko wskazuje na to że miałem ogromnego farta bo jak by się miało coś dziać to pewnie pokazało by się odrazu po odpaleniu.Wyszło jakieś nieporozumienie rocznikiem produkcji.Chyba przejęty sprawą podałem błędny,właściwy to 2001 choć na podzespołach w tym na module LSM jest2000 ROK :shock:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 23:26   

Jestem głupszy niż byłem ;) Nic z tego nie kumam ;) Może skreśl jeszcze totka :D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
KRIS75 



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 20
Skąd: NAKŁO



Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 23:48   

Wież mi ,po zapoznaniu się z wszystkim o czym rozmawiałeś na forum z SENIOREM A byłem bardzo przerażony tym co mi się przytrafiło,gdyż wcześniej nie miałem najmniejszych problemów z elektryką a R75 mam od 2010 r.Być może posłucham Cię i zagram jutro totka .
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 23:50   

Co by się nie działo, podjedź do Mariusza - PHJOWIego na sesję T4.
Ja zaraz coś sprawdzę na swoim aucie ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 17:32   

MaReK napisał/a:
SeniorA wymodlił, żeby poszło po jego myśli
wyjaśniam , że nie jestem księdzem i mszy w intencji nie odprawiałem ale tylko analizowałem :)

[ Dodano: Czw Kwi 18, 2013 17:32 ]
MaReK napisał/a:
Ja zaraz coś sprawdzę na swoim aucie
tylko nie piankę do odgrzybiania na LSMie.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 17:52   

SeniorA napisał/a:
wyjaśniam , że nie jestem księdzem i mszy w intencji nie odprawiałem ale tylko analizowałem :)

Dobra, dobra... nie ma innego wytłumaczenia jak modlitwa ;)
Chyba, że wyniki analizy inne jakieś masz :)

SeniorA napisał/a:
tylko nie piankę do odgrzybiania na LSMie.

Nie, nie ;) Ja sam poddaje auto sesji "ozonowania" :) 20 min. kosztuje 10 zł. i wystarcza ;)

Wczoraj próbowałem sprawdzić czy VIN musi być podany pełny czy mogą to być np. dwa pierwsze znaki. Niestety... musi się zgadzać. Dodatkowo, jeśli VIN będzie wyzerowany i kilometraż też będzie wyzerowany. Po włączeniu zapłonu wyświetlił się ERR, a licznik nie zaktualizował się. Zostawiłem pusty VIN i zmieniłem licznik na 300 tyś. km. (w LSM). Dupa. Nic to nie dało, dalej błąd na TRIP1. VIN praidłowy, LSM ma 300 tyś. km. odpalam zapłon, sprawdzam - nie ma błędu, nie przepisał też wartości z zegarów.

Znów jakieś teorie mi się chore tworzą we łbie:

- rocznik 2001-2002 nie ma takiego sprawdzenia
- zegary przeszły już 300 tyś. km. ktoś to cofnął, ale zapisał się bit który odpowiada za wyłączenie komunikacji.

Nie zasnę przez to ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 29, 2013 01:51   

MaReK, przypadkiem nie szukasz takich LSM-ów

http://allegro.pl/rover-7...3142030832.html
http://allegro.pl/mg-zt-r...3180398252.html
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 09, 2013 19:59   

rafalmis1 napisał/a:
MaReK, przypadkiem nie szukasz takich LSM-ów

Dzięki rafalmis1, ale nie szukam ich specjalnie. Gdyby ktoś się pomylił i potrzebował innych, a kupił niechcący takie - mogę się zamienić ;)

Pozdrawiam,

[ Dodano: Czw Maj 09, 2013 19:59 ]
Dodam jeszcze, że milionowy przebieg w EWSie bierze się z nieumiejętnie wykonanego cofania licznika (IKE). Po takiej fuszerce, po przekręceniu stacyjki EWS zapisuje sobie fałszywy przebieg ;) Do zmodyfikowania, ale trzeba wyjąć układ z PCB (chociaż niekoniecznie musi to być reguła).
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Kostka do włącznika świateł
freak666 Rover serii 75, MG ZT 2 Sob Lip 12, 2014 20:06
AdaskoC
Brak nowych postów [R75 2.0 V6] Podłaczenie wiązki kabli do TPS
majkki Rover serii 75, MG ZT 12 Nie Lut 10, 2013 23:17
majkki
Brak nowych postów [R75]brak wiazki klaksonu
blabson Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Lip 19, 2015 10:49
blabson
Brak nowych postów [R75] - tempomat w V6 bez wiązki - dołożyłem - działa :-)
R75 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Paź 16, 2020 15:11
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Zwarcie wiazki i wypadanie zapłonu na 4 cylindrze
tomi24lbn Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Mar 09, 2014 10:41
tomi24lbn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink