Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Wymiana baterii
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Wymiana baterii
Autor Wiadomość
fredii 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 363

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 21, 2013 13:09   

Wczoraj wymieniałem baterię w pilocie ( Rover 416). Podjechałem pod Tesco normalnie zamknąłem samochód z pilota. Poszedłem do tego punktu, co przeważnie w każdym Tesco jest. Wymienili baterie. Podszedłem do samochodu i nic nie musiałem robić. Za pierwszym razem otworzyłem samochód. Pilot Lucas 3TXA. Nie wiedziałem, że trzeba jakąś tam procedurę zachować.

Ja też mam tak, że jeśli na otwartym samochodzie oddalę się z pilotem to później uruchomić silnika nie mogę. Słychać wycie. Wcisnę przycisk na pilocie i już wszystko gra.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 21, 2013 13:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Sro Kwi 24, 2013 11:34   

Też wymieniałem kilka razy i to przy zamkniętych drzwiach i nie odprawiałem przy tym żadnych podanych tutaj czarów - mi się wydaje, że to jakiś mit :P
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
-_Zielarz_- 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 23, 2013 15:23   Wymiana Baterii w pilocie Lucas 3TXB

No to ja dopisze dla potomnych swoją krótką historię wymiany baterii.

Rover 420 D 1995 - pilot Lucas 3TXB (z baterią CR 2032).

Oczywiście zerknąłem na forum i widziałem, że niektórzy mają problemy.
Czy coś z tego trafiło do mnie ...
Mam też instrukcję po angielsku, ale nie specjalnie przyłożyłem się do tematu wymiany baterii.

Polak chyba tak już ma, że najpierw robi, a potem dopiero zastanawia się, co zrobił że sobie biedy narobił :mrgreen:

A więc samochód zamknięty. Kilka metrów dalej otwieram pilota, zmieniam baterię.
Wracam do samochodu klikam i ... zaczynam się pocić :wink:
Ni hu hu - coś tam poklikałem , nic. No więc otwieram z kluczyka.
Spoko - mogę sobie usiąść za kółkiem i ... posłuchać irytującego dźwięku alarmu immo, działa ! Nie pojadę !! !

Kilka prób, jakiś kombinacji wciskania przycisków, przekręcania stacyjki - jaka kreatywność ... A w myślach już widok samochodu wyciąganego z podziemnego garażu :cry:

No nic - trzeba zerknąć do kompa, do instrukcji. Poczytałem pobieżnie, że coś tam 4x coś tam 2 przyciski ... Więc z nabytą wiedzą drugie podejście i ... znów w myślach widok holowania i znikających pieniędzy z portfela.

Wracam do instrukcji - teraz przeczytałem dokładnie rozdział o alarmie , pilocie itp.
Czego po angielsku nie skumałem, to jest "Google tłumacz".

A więc zrobiłem wszystko po kolei jak stało w instrukcji :

1. Samochód zamknięty.
2. Ostrożne otworzenie pilota.
3. Wyjęcie baterii (cały czas ostrożne ;) ).
4. Wciśnięcie na 5 sek. przycisku jednego albo drugiego (cel - rozładowanie na
100% pozostałych ładunków).
5. Włożenie baterii (ostrożnie, bez zbędnego jej obmacywania zwłaszcza na
powierzchniach stykających).
6. Zamknięcie pilota.
7. Otworzenie Roverka z kluczyka (tylko zamka, nie drzwi).
8. 4-krotne wciśnięcie na pilocie przycisku zamykania (właśnie za 4 czy może już 5
samochód zamknął się).
9. Zrobione !! ! Otwarcie z pilota, zapłon , uruchomienie , wyłączenie, zamknięcie
z pilota - wszystko jak dawniej :)

I tyle - wystarczyło przeczytać i wykonać to co w instrukcji - trza je czytać :mrgreen:
 
 
Sabz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 299
Skąd: Szklarska Poręba

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 23, 2013 15:43   

Ale przecież opisałeś dokładnie to samo co jest na głównej stronie :)
Można powiedzieć że 3-4 dni temu miałem identyczną sytuację jak Ty, tyle że skorzystałem z FAQ na głównej. Wiem już co to zawał :mrgreen:
_________________
A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
 
 
 
-_Zielarz_- 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 23, 2013 16:08   

Wiem, wiem ...

Opisałem co zrobiłem, dlaczego tak zrobiłem i w temacie o problemie.

Dałem też tytuł żeby łatwiej się wyszukało i zamysł taki, że jednak ludzie miewają z tym problemy, często z braku należytego podejścia do tematu, mi się udało ogarnąć to, niech będzie napisane jak byk ;)

I jest to to samo co na stronie i w instrukcji ... Bo to jest właściwe postępowanie przy wymianie baterii :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS] Wymiana baterii w pilocie
BoloSr Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Nie Lis 23, 2008 14:10
Gość
Brak nowych postów [R45] Pilot - wymiana baterii
tomekk_nt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Nie Maj 26, 2013 16:39
Przem
Brak nowych postów [R416] Problem po wymianie baterii nic nie pomogło
muscl Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Sie 08, 2013 09:33
muscl
Brak nowych postów [ZS] Dioda zdechła po wymianie baterii w pilocie
msf Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Wrz 29, 2010 18:32
msf
Brak nowych postów [R400 1.4 97r] Niedzialajacy pilot po wymianie baterii.
przemek101 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Mar 15, 2010 00:00
bielawnym



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink