Jeśli ktoś wykombinuje te sprężyny tak, żeby dobrze działały, to jestem chętny na komplet. Otwieranie z pilota mam fabryczne, ale właśnei denerwuje mnie brak samoczynnie unoszącej się klapy. Póki co odskakuje jedynie kilka mm w górę.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 11:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
U nas nie ma szans na krótkie sprężyny na samego pręta teleskopu jak to jest w BMW ponieważ dopiero mniej więcej pod samym końcem teleskop sam powoli ściąga klapę do szyby. Teraz właśnie patrzyłem i podczas podnoszenia siłownik trzyma klapę i trzeba ją ciągnąć do góry wiec krótka sprężyna jej nie wybije
mam u siebie zestaw taki jak na youtube do Rovera 75 , moja rada jest taka: szukajcie spężyn na cały teleskop nie tylko na pręta który wchodzi do środka, pomysł jaki jest na youtube odnośnie bmw to głupota z czasem sprężyna zniszczy powieszchnie pręta a co za tym idzie nastąpi utrata ciśnienia w teleskopach, druga sprawa nie zakładajcie węża na sprężyne tego który się kurczy pod wpływem ciepła jak to jest pokazane w Rover 75, osoba która robi te zestawy już z tego zrezygnowała bo ten rękaw blokuje ściskanie sprężyny i trzeba siadać na klapie żeby się zamkneła
Ja absolutnie nie neguje Twojego pomysłu ze sprężynami od pistoletu tylko na aukcji był opis, że mają wewnętrzną średnicę 13mm a nasz teleskop ma 19mm więc już pistoletowej nie nałożysz na niego. Sprężyny się kręcą w pewnej firmie więc pewnie za niedługo będę je miał to zobaczymy.
MatiNitro, cały czas działam jednak nie jest to takie proste. Sterownik od centralnego nie wysyła jednego pełnego impulsu 12V tylko amplitudę o określonej częstotliwości, którą miernik odbiera jako 12V jednak mikroprocesor mojego układu widzi kilka tych impulsów i nie pracuje jak trzeba. Muszę stosować jeszcze inne układy które wyprostują sygnał albo ograniczą ilość impulsów podanych przez sterownik.
Co do sprężyn to nie ma kolegi który się tym zajmował i na razie czekam, ale pewnie za niedługo ja się tym zajmę bo jestem na miejscu.
Tak odbiegając od tego układu to ja chyba się rzucę już na gotowy ale ten dokończę dla tych, którzy chcą mieć otwieranie w tym samym pilocie. Gotowy układ wygląda tak.
http://allegro.pl/show_item.php?item=4560209524
Ma wszystko to co potrzebuje czyli:
- domykanie szyb
- otwieranie bagażnika
- zamykanie, otwieranie
- grot kluczyka jako scyzoryk
[ Dodano: Pon Wrz 15, 2014 23:12 ]
Panowie coś w końcu ruszyło. Układ skończony i zamontowany
Tym ze fabrycznie tego nie mam jak i wiele innych osób a od wczoraj to mam, inne osoby są w stanie same to założyća koszt to 40zl. do tego nie kosztowało mnie nic paliwa żeby dojechać 300km do najbliższego t4. Cały urok w tym ze zrobiłem układ który można zastosować do każdego samochodu. Bez kupowania modułów płacenia za wgrywanie itd itp. Nikomu tego nie wciskam wiec kto będzie chciał to będzie mógł takie coś kupić.
W poliftach jest to domyślne. W przedliftach dostępne faktycznie przy podmianie modułu komfortu. Należy jednak pamiętać, że w niektórych opcjach przedliftowych konfiguracji może być włączone domykanie/otwieranie szyb z pilota lub ustawienia fotela. Pierwsza opcja rzadko spotykana, druga częściej - tam gdzie elektryczne stołki z pamięcią siedzą nie wiem jak się wtedy zachowa instalacja po wpięciu Twojego układu.
Dla "golasów" na pewno jest to jakaś alternatywa oby bez skutków ubocznych dla pozostałej części elektroniki w aucie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, zapewniam że jest to bezpieczne ponieważ wpinasz się równolegle tylko pod przycisk otwierania klapy i to wszystko, przekaźnik robi ci dosłownie to samo co przycisk otwierania klapy czyli krótkie zwarcie, nie masz tu żadnych napięć ani prądów które idą w samochód.
AdaskoC, najgorzej właśnie ze sprężynami, cały czas czekam na odpowiedz odnośnie ceny wyprodukowania takiej sprezyny. Twój układbbędzie gotowy w przyszłym tygodniu a te powoli zaczynam składać bno juz mam zamówienia na 4
A skąd wie, że to "trzecie" z rzędu przyciśnięcie przycisku otwierania i kiedy następuje reset licznika?
W oryginale należy przytrzymać dłużej przycisk od otwierania.
U mnie np. czasami podwiesza się zamek od drzwi pasażera. Wtedy muszę kilka razy nacisnąć przycisk otwierania, żeby pasażer mógł wsiąść. Rozumiem, że dopóki nie usunąłbym usterki zamka prawych drzwi, musiałbym zamykać klapę bagażnika po skutecznym otwarciu drzwi pasażera ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum