Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Autor Wiadomość
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 16:21   

różnica taka r25 ma 101 a maflessy są robione na mapie od wersji 113km
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 16:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 16:45   

Raptile, duzy dystans jednak jest r25 chip wtryski, a mapa 113 +wtryski w r45
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 16:59   

Tak jak Raptile napisał :wink: Rożnica miedzy mafless jest ze nie blokuje obrotów na 4tys, można śmigać bez przeplwyki i ma się spalanie mniejsze ;) Moc jest minimalnie większa choć to już teraz zależy bo ja te maflessy już kilkakrotnie zmieniałem :P

Robiłem nawet hamowania z tym i różnica według mnie leży na +/- 5KM :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szylozbi 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 308
Skąd: Katowice

MG ZS

Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 19:12   

Raptile napisał/a:
mafflesy mocy nic nie dają , tylko zmiejszają spalanie


:o Cały czas myślałem, że wszyscy tak czekają na mapkę, która jest jakby odpowiednikiem chipa podnoszącym moc. Jeśli profesjonalny warsztat podnosi moc z 113KM do 144KM i 320Nm, to dodatkowo SDI oprócz mocy nie sprawi że tych Nm będzie już za dużo? :wink:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 06, 2015 02:57   

szylozbi, Sprawi ze tych NM będzie za dużo :) Dlatego się tez chipa nie robi przed wtryskami tylko po :wink: A po drugie zawsze można ustawić limiter momentu ;)

Dodam jeszcze raz info ze przy seryjnym Turbo powyżej 160km pójdzie uszczelka bo się będzie silnik gotował.

Na Vp30 da się sporo podnieść moc lecz będzie dymiło to jak coś przy seryjnych gratach :neutral:

[ Dodano: Czw Sie 06, 2015 02:56 ]
Dobra mały update, w końcu wiem jak zrobić maflessy i wyłączyć EGR w MK2. Angole jak zwykle jedna wielka ściemę wala z tymi mapami ze trzeba cale kości nagrywać i ceregiele.

Jest pewien trick który tez w MK1 testowałem i moja teoria się potwierdziła ;)

Jak będę miał czasu to wrzucę ecu z mk2 do swojego i protestuje to do końca :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Czw Sie 06, 2015 15:39   

To czekam na jakieś info bo nie chciał bym zmieniać kompa na mk1 :)
I małe pytanie mam wtryski sdi założone no i można powiedzieć że troszkę dymi :P Na postoju puszcza delikatne bączki jak mu się depnie pod czerwoną, ale w trasie pod obciążenie to widzę już chmurkę za sobą :) i tu pytanie zwiększając doładowanie pozbędę się tej chmurki? Czy dopiero po mapkach znika?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 06, 2015 16:27   

bad_gs, zminimalizujesz chmurke podnoszac doladowanie, po mapach ona jednak wzrosnie
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Czw Sie 06, 2015 16:35   

Czyli po wgraniu map musiał bym jeszcze bardziej podnieść doładowanie ale to już nie na seryjnym turbo i solidnie zwiększyć chłodzenie silnika tak? Czy nic mi to nie da i uszczelka strzeli?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 06, 2015 16:37   

Nic Ci nie strzeli a turbo ustaw na 1.4, ale będzie dymił Panie, chyba lepiej że to wiesz niż bym miał Ci mówić ze nie będzie a potem by jednak dymił ;-)
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Czw Sie 13, 2015 16:42   

Zobaczymy :) na razie muszę poczekać na elma bo jeszcze nie doszedł :P

[ Dodano: Czw Sie 13, 2015 16:42 ]
Witam a wiec tak elm przyszedł turbinka ładnie gwiżdżę na 1,4 bara ( mam nadzieje że takie ciśnienie nie wykończy mi turbiny ) a samochód zbiera się jak ta lala :P
Tylko że na niskich obrotach zanim turbinka się wkręci trochę dymi jest na to jakaś rada, dodam że jest to zakres od 0,9 do 1,6-1,8 rpm
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 13, 2015 16:50   

no cóż rady na to nie ma ale i tak jest fajnie :mrgreen:
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pią Sie 14, 2015 23:40   

A myślał ktoś by wcisnąć kompresor gdzieś między turbiną a silnikiem... I przepustnice by ciśnienie się nie cofalo do turbiny... Czy za dużo było być z tym zachodu...
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sie 15, 2015 10:43   

Tylko nad klasycznym tri turbo myslelismy
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Czw Sie 20, 2015 23:44   

A powiedz mi to normalne że jak wcisne pedał gazu w podłogę to przydymi tak w granicach 3,5-4,5 rpm... dodam że samochód się zbiera ale chmurkę za sobą widać...
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Sie 21, 2015 14:23   

znajdz mi przepustnice w lserii to stawiam Ci piwo ;] , drugą sprawą jest miejsce którym zr-ka nie grzeszy , zaglądałeś pod maske wogole ? :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 21, 2015 14:26   

Raptile, ZS a nie ZR !!
bad_gs, moze dymic, moze masz tez nieszczelnosc gdzies na wężach/redukcji, wykumasz sam z czasem co i jak, mozna sie tez spokojnie nauczyc tak jedzic zeby ten dym zminimalizowac
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Pią Sie 21, 2015 14:38   

Raptile, przepustnice myślałem przypasować razem z turbinką od innego samochodu... Zamiast przepustnicy mógł by być jakiś inny zawór by ciśnienie nie szło na seryjną turbinę. Nie wiem czy taki patent w ogóle jest możliwy by z serii ciśnienie szło bez zakłóceń i dokładało ciśnienia do tego które wytworzy kompresor :)

A co do dymienia to raczej wszystko jest szczelne, ale dla pewności kupiłem opaski w sklepie ciężarowym takie solidniejsze i powymieniam :)
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 21, 2015 14:49   

A ja pojade klasyka - diesel musi dymic. ;) tym bardziej zmodzony. Chipujac powinniscie sie na to przygotowac. ;)

Ja np sie juz przyzwyczailem i czasami nawet lubie spojrzec w lusterko, a tam czarno. ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 22, 2015 11:00   

pelson91 napisał/a:
A ja pojade klasyka - diesel musi dymic. ;)



To jest kłamstwo :D Diesel musi mieć odpowiednio dużą turbine ;P gt18/gt20 np


A właśnie :) Zapomniałem dodać

JEST JUŻ MOŻLIWOŚĆ WGRANIA MAPY MAFFLES NA KOMPUTERY POLIFTOWE ( z końcówką "1" zapraszam na PW :) DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bad_gs 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 119



Wysłany: Sob Sie 22, 2015 23:49   

Witam trochę zmieniłem ten post bo nikt nie odpowiadał...
Wcześniej się pytałem czy elm ma spore przekłamania i chciał bym poznać opinie ludzi którzy go stosują, bo pokazał mi 497nm.
A że przed tuningiem (wtryski sdi i doładowanie na 1,4bar) sprzęgło się nie ślizgało a teraz są momenty że ślizgnie... na 1 jest wszystko ok ale już z 2 żwawiej nie ruszę, a ostatnio na 5 przy 100 na godz zaczęło się ślizgać ( brat jechał wiec szczegółów nie znam, mi się nie zdarzyło jeszcze o mam ciężką nogę )

A chcę wiedzieć czy elm ma przekłamania, bo możliwe że poprzedni właściciel robił jakiś czip tuning i teraz dodając wtryski przesadziłem...
Dodam jeszcze że sprawdzałem sprzęgło i na 3 biegu w momencie pełnego wysprzęglenia samochód gaśnie, a sprzęgło bierze zaraz przy podłodze....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Remigiusz Tuning mechaniczny 675 Wto Wrz 21, 2021 00:08
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink