Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover200] wyciek plynu chlodniczego i duze cisnienie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[rover200] wyciek plynu chlodniczego i duze cisnienie
Autor Wiadomość
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Wrz 25, 2015 10:37   

Sprawdź no może kompresję jeszcze, bo to wygląda jakby coś spartolili przy naprawie HGF.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 25, 2015 10:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pią Wrz 25, 2015 18:22   

Falujące obroty to któryś z czujników ale tutaj na 98% to wina silniczka krokowego.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
GosiaGosia 



Dołączyła: 21 Wrz 2015
Posty: 11



Wysłany: Nie Wrz 27, 2015 14:18   

pompa paliwowa panowie
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 27, 2015 20:33   

:hmm: i... to.. to.. to było przez to ?
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
GosiaGosia 



Dołączyła: 21 Wrz 2015
Posty: 11



Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 19:10   

jednak nie, pompa naprawiona teraz w ogole nie chce odpalic............
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 20:36   

To sprawdź jeszcze przekaźnik pompy paliwa, jest pod maska koło ECU
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 22:55   

Jak pompa naprawiona ?? Pompę raczej się wymienia, a nie naprawia :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
GosiaGosia 



Dołączyła: 21 Wrz 2015
Posty: 11



Wysłany: Pon Wrz 28, 2015 23:23   

W sensie pompa przeczyszczona, okazało się, że jest sprawna, tylko się przytkała, to już wszystko sprawne tylko teraz kłopot z odpaleniem bo w ogóle nie reaguje.
 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Wto Wrz 29, 2015 00:19   

Pompa sìę przytkała? Jak? Czym? Co zdiagnozował mechanik źe wyciągał pompę? Niskie ciśnienie czy brak ciśnienia? A teraz mierzył cisnienie paliwa? Jeźeli w zbiorniku jest mało paliwa to pompa moźe nie pociągnąć jeźeli jest zuźyta.
 
 
GosiaGosia 



Dołączyła: 21 Wrz 2015
Posty: 11



Wysłany: Wto Wrz 29, 2015 19:44   

Włączała się na 4 sekundy potem przestawała reagować, to znaczyło, że pompuje ale problem jest w elektryce, teraz samochód jest u elektryka, niedługo się dowiem o co chodzi, mam nadzieję, że tam leży problem.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Wrz 29, 2015 19:49   

Jeśli to działo się po przekręceniu kluczyka tylko na zapłon, to tak ma być, pompa startuje ponownie z chwilą uruchamianiu silnika.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Kolec 



Dołączył: 17 Maj 2015
Posty: 41



Wysłany: Pon Paź 05, 2015 18:16   

Zacznij od sprawdzania podstaw. My ostatnio dłubaliśmy przy moim to o 4 nad ranem 2 wtyczki zamieniliśmy fazownika z przepustnicą. Auto zaczęło normalniej chodzić ale nadal falowało/szarpało. Później okazało się, że świeca była stuknięta i wypadał zapłon na 1 cylindrze. Ogólnie to komputer po pierwsze i oczywiście jak wyskoczy nieznany błąd usterki jak dobrze pamiętam to jest to błąd widmo (nie da się go skasować). Po przepaleniu i odgięciu świecy silnik zaczął pracować równo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Wyciek plynu chlodniczego?
pitek20 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Mar 25, 2013 13:44
pitek20
Brak nowych postów [214 Si + LPG] Duże ciśnienie na reduktorze oraz duże dysze.
orzello Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Wto Lut 10, 2015 19:35
zacekpl
Brak nowych postów [R25 1.4 16v 00] Ubytek Plynu Chlodniczego
Po 2 Tygodniach Nie Użytkowania Auta
djboo Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Maj 29, 2009 00:06
KOSSA
Brak nowych postów [R25 1.4IL'02] ubytek plynu chlodniczego
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Sob Sty 03, 2009 16:35
immk83
Brak nowych postów [MG ZR 160] ubytek plynu chlodniczego
Veneze Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 29 Nie Mar 13, 2016 10:52
zacekpl



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink