Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Autor Wiadomość
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lut 25, 2016 14:35   

Dobra przeczytałem w sumie dwa wątki i dalej mam mieszane uczucia. Można tą mapę od przepływki chipowac na wiecej kuni czy nie? Jak w końcu ta mapa dziala? Dodaje te kunie xzy nie. Nie rozumiem dlaczego spalanie spada bez tej przepływki. Ma ktoś wykresy po zmianie wtryskow na sdi + mafless?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 25, 2016 14:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lut 25, 2016 14:38   

YOBACK, jak przeczytales i dalej nie rozumiesz to Ci juz nikt nie wytłumaczy ;-) jeszcze bym sie dziwił jakbys nie rozumiał jakichs zagadnien z zakresu fizyki kwantowej ale tu kazdy jasno pisał co i jak ;-)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lut 25, 2016 23:00   

YOBACK, :sad: Mapa jest podkrecona na więcej coś nie czytasz ze zrozumieniem :-|

mam tylko wykres który był tez wklejany kilka razy już tych map pierwszej generacji, teraz te mapy sa bardziej podkręcone już:

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
YOBACK 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2016
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lut 26, 2016 14:29   

Remigiusz, dziękuję a wykres ;) to juzppo zmianie wtryskow na sdi? Jak się zbiera do 100? Dużo odstaje od 2.5 v6?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 26, 2016 16:10   

YOBACK, Tak to bylo po zmiane na wtryskach sdi i mapy 1.generacji.

Zbierał się fajnie teraz nie wiem bo mam pompę walnięta i moc spadła na 125 koni :D :P

[ Dodano: Pią Lut 26, 2016 16:10 ]
A z żadnym V6 się nie ścigałem nigdy wiec nie wiem :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
djinni 



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 22
Skąd: Radom

MG ZR

Wysłany: Sro Mar 02, 2016 00:04   

Hej Remigiusz Z wykresu wynika, że moc oscyluje w granicach 145-155 km a moment około 350 niutonów A może być nawet więcej, bo to było na wcześniejszych wersjach mapek, a te nowsze dają trochę więcej? Czy nie za dużo już niutonów dla skrzyni??? Gdzieś wcześniej było że PG1 tak do 300 nm znosi potem się wysila i może skasztanić? Jak z podkręcaniem turbo po włożeniu wtrysków? Pisaliście, że sama wymiana powoduje już że ciśnienie na turbo wzrasta. Trzeba więc to sprawdzić i skorygować? I optymalnie dla turbo jak i efektów jest ustawienie na 1,35 bara czy więcej?
No i kwestia wtrysków Ktoś napisał (nie mogę znaleźć niestety wpisu) że można kupić nowe wtryski za 800 zł Prawda? I gdzie jeśli można wiedzieć. Bo z używkami różnie bywa: kupno, sprawdzenie, ewentualna regeneracja może wynieść niewiele mniej a wkładanie używek nie sprawdzonych może powodować kiepską pracę silnika, wibracje itp.
Te mapki do MKII ograniczają możliwość diagnostyki elmem jak pisałeś wcześniej, czy zostało to już poprawione?
Rozumiem, że jeśli mam niesprawną przepływkę to po modach, że był lepszy efekt należy ją odpiąć. A jeśli mam sprawną to jeździć z nią czy też wypiąć?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Mar 02, 2016 01:35   

djinni, - moze byc wiecej mocy teraz ale tak wiecej jak 160km i 360Nm bym nie liczyl bo turbo nadal jest za male zeby wiecej wycisnąć .

- Zalezy do stanu sprzeglo jak kupiles auto i jak jedzisz jak non stop, jedynka i but od swiatel do swiatel to pewnie powiem szybko papa :D

- 350Nm jak sie jedzie nie jak szalony ze urywa poloski to mysle ze skrzynia da rady. Co sie moze jedynie stac oprócz sprzegla to ze zaczna wyc lozyska w skrzyni.

- Ustaw turbo na 1,4bara a czy trzeba krecic czy nie to bez wskaznika lub elma nie zobaczysz ile bedzie dobijalo bo modach.

- Kiedys byly nowe wtryski w UK teraz to juz o takie cos ciezko, szukaj uzywek pakuj i sie ciesz, rzadko kiedy wtryski te nasze leja czy cos z nimi nie tak jest.

- Nic nigdy nie ograniczalo odczyt elmem, ani w Mk1 ani w Mk2 przy zmianie map.

- jak masz dobra smigaj z przeplywka jak juz padnieta lub kiepski ewyniki daje odepnij. po modach moc nie zauwazalna prawie z czy bez :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
djinni 



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 22
Skąd: Radom

MG ZR

Wysłany: Sro Mar 02, 2016 22:54   

[ Dodano: Nie Sie 24, 2014 17:51 ]
Powiedzmy ze te mapki to jedna wielka wtopa :? :shock: Zmienia się w tedy ECU od MK2 jak by na Mk1 czyli traci się opcje kasowania błędów przez elm :lol: Jest to forma nad treścią. Taniej wychodzi jednak kupić komputer gotowy od Mk1 za 40zl i do niego te maflessy od Mk1 wsadzić oraz przelutowac kość immo tez :) Mniej roboty a efekt końcowy lepszy :)

[ Dodano: Nie Sie 24, 2014 17:51 ]
Chyba na tym się zakończy temat :wink: [/quote]

Dzięki Remigiusz za odpowiedź :) W kwestii tego elma to sugerowałem się Twoim wpisem z sierpnia 2014 No ale to chyba już rozwiązane.
Szczerze powiem trochę mnie niepokoi jednak te 350 niutków w kwestii trwałości skrzyni ale pewnie jakaś na wymianę nie kosztuje dużo jakby co he he he A efekt musi być powalający Nie mogę tylko znaleść jakiegoś kompletu wtrysków do kupienia ale może kiepsko szukam
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 03, 2016 07:18   

djinni, Dalej cos zle zorzumiesz nie traci sie zadnej opcji jak masz ecu mk2. do mk2 tez sa mapy mafless i nic sie nie traci.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
flow 




Dołączyła: 21 Sty 2015
Posty: 171

MG ZR

Wysłany: Pią Mar 04, 2016 16:22   

Mam pytanie odnośnie przepływki, dzisiaj ją odłączyłam, ale kontrolka się nie świeciła, czy to oznacza, że auto może mieć już wgrane jakieś mapki?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Mar 04, 2016 16:25   

flow, odpięcie raczej nie powoduje checka, ale nich ktoś to jeszcze potwierdzi :ok:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Mar 04, 2016 23:30   

flow, Ty nie miałaś komputera MSB101150 ?? Jak dobrze pamiętam :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
flow 




Dołączyła: 21 Sty 2015
Posty: 171

MG ZR

Wysłany: Sob Mar 05, 2016 09:10   

Remigiusz napisał/a:
flow, Ty nie miałaś komputera MSB101150 ?? Jak dobrze pamiętam :D


Mam MSB101151 :smile:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Mar 05, 2016 11:29   

flow, to powinna sie świecić lampka check. A ona sie w ogole swieci jak sie przekreca kluczyk ? :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
flow 




Dołączyła: 21 Sty 2015
Posty: 171

MG ZR

Wysłany: Sob Mar 05, 2016 22:37   

Tak, jak przekręcam kluczyk to się świeci :smile: Dziwna sytuacja, dodam, że z podpiętą jak i odpiętą auto zachowuje się tak samo, nie wiem, czy to też jest normalne, możliwe, że przewody są trafione?
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 06, 2016 14:37   

jak zachowuje sie tak samo to przepływka jest martwa
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
flow 




Dołączyła: 21 Sty 2015
Posty: 171

MG ZR

Wysłany: Nie Mar 06, 2016 18:07   

A uszkodzona nie powoduje, ze auto jest mulowate? Spalanie tez nie jest duze, w granicach 4-5l
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 07, 2016 10:22   

jak nie ma różnicy to wniosek jest jeden
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Mar 09, 2016 11:58   

flow napisał/a:
Spalanie tez nie jest duze, w granicach 4-5l
w życiu nie masz takiego spalania :)
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 09, 2016 14:31   

bociannielot czy ja wiem? Kolega ma 45 idt i też się rozpływa z zachwytu, że ma spalanie około 5 litrów :)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Remigiusz Tuning mechaniczny 675 Wto Wrz 21, 2021 00:08
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink