Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Koło pasowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Koło pasowe
Autor Wiadomość
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Wto Cze 07, 2016 12:02   

jak pokryjesz koszty wysyłki to ci wysle oryginalne rozdupczone
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 07, 2016 12:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
wellman 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 934
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 07, 2016 12:05   

czarek236, u siebie wymieniłem na Corteco, przejechało na razie 5 m-cy i jest ok.

longer86, teraz mówisz... jakiś miesiąc temu opchnąłem stare, byś napisał wcześniej to byłoby Twoje. :P
_________________
"Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
 
 
Punx 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1057
Skąd: Wrocław

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 07, 2016 12:14   

Ja swoje kazałem zutylizować mechanikowi, bo to ciężki kawał złomu ... Longer chcesz przerobić koło pasowe na zapasowe ? :)
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 07, 2016 12:38   

Nie, w razie awarii mojego chce miec awaryjnie rozdupczone które wysle do Olkusza na regeneracje na PU
_________________
75 Red Edition
 
 
macko95 



Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 6



Wysłany: Czw Cze 09, 2016 12:24   

Potrzebuję pomocy,
Padło mi koło pasowe w Roverze 75 z 2000r.
Zajechałem do mechanika, koło zamówione z allegro, tylko że mechanik ma zagwostkę czy w rozrządzie znajduje się klin czy go nie ma. To wiele zależy do tego, czy podejmie się roboty, gdyż mówi, że jeżeli nie ma klinu to przy wymianie może wszystko się jeb... i cały rozrząd siądzie.
A prócz tego pytania, może ktoś zna mechanika, który specjalizuje się w Roverach w Białymstoku lub okolicach? ;)
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 09, 2016 12:42   

pierwsze zmień mechanika, bo wygaduje głupoty a na koniec pewnie zedrze za robotę

Po pierwsze to uzupełnij profil jaki masz silnik czy 2.0 V6 czy CDT/CDTi

Bo to istotna różnica i nie wiadomo o czym piszesz w dieslu rozrząd jest na łańcuszku a wymiana koła pasowego wiąże się tylko z ściągnięciem paska wieloklinowego

Jeśli piszesz o 2.0 v6
to na kole pasowym jest również pasek wieloklinowy, który nie ma nic wspólnego z rozrządem

a jak mowa o klinie to wystarczy spojrzeć na zdjęcie koła pasowego do 2.0 v6 i widać że miejsce na klin jest:



Tylko że cały temat jest o kole pasowym od diesla i nie przypominam sobie żeby wymieniał je ktoś w V'ce
_________________
75 Red Edition
 
 
macko95 



Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 6



Wysłany: Czw Cze 09, 2016 12:47   

Tak, tak, mam 2.0 CDT :)
Czyli nie ma problemu z tym, że coś tam się przy wymianie uszkodzi? Mam właśnie prócz koła pasowego do wymiany dwa paski, więc bez problemu powinno pójść i bez obawy?
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Cze 09, 2016 13:30   

macko95 napisał/a:
Czyli nie ma problemu z tym, że coś tam się przy wymianie uszkodzi? Mam właśnie prócz koła pasowego do wymiany dwa paski, więc bez problemu powinno pójść i bez obawy?


Ogólnie mechanik mający głowę na karku powinien to zrobić w 30 min, no max godzinę i nic nie uszkodzić.

Choć są różni mechanicy :)
 
 
macko95 



Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 6



Wysłany: Czw Cze 09, 2016 13:51   

W takim razie może jest ktoś, kto poleci mechanika z głową na karku z Białegostoku lub okolic? ;)
 
 
czarek236 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2015
Posty: 96
Skąd: Głogów



Wysłany: Pon Cze 13, 2016 14:50   

Panowie jak blokujecie wał aby odkręcić śrubę przy kole pasowy oraz jaki klucz ( średnica) klucza?zadaje takie pytania gdyż będę mieć mało czasu aby to wszystko ogarnąć i nie być przy tym zaskoczonym,oraz jeszcze jedno jakim momentem dokręcamy pompe wody,wiem,wiem nie jest to pytanie w tym wątku ale nie chcę więcej rozpisywać.
Dziękuje serdecznie za wszelkie podpowiedzi.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Cze 13, 2016 15:01   

Moment dokrecania znajdziesz w rave, podejrzewam ze jest tam także sposób na wymianę kola pasowego.
_________________
75 Red Edition
 
 
kjarzyna 



Dołączył: 30 Cze 2016
Posty: 1



Wysłany: Czw Cze 30, 2016 11:29   


Administracja forum ROVERki.pl informuje:

Niniejszy post został ukryty z powodu niezgodnśoci z regulaminem.
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Cze 30, 2016 12:01   


Administracja forum ROVERki.pl informuje:

Niniejszy post został ukryty z powodu niezgodnśoci z regulaminem.
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 16:02   

No dobra, mogę powiedzieć teraz parę słów o kole pasowym MAXGEAR (koszt zakupu ok 250zł).

Padło po 2 latach ;) i to jeździłem bez klimatyzacji (miałem niesprawną), i niedługo po jej uruchomieniu koło poszło się walić, stuka jak porąbane.

I teraz pytanie. Czy są jakieś inne w miarę trwałe koła pasowe oprócz Corteco? Corteco kosztuje ok 600zł, a tańszych jest od pyty i zastanawiam sie nad ich jakością. Może warto sięgnąć po któreś z tańszych zamiast kitować najdroższe?
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
pablo 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 344
Skąd: Mazury



Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 19:39   

Ja od ponad 2 lat jeżdżę na DAYCO , jeżdżone cały czas z klimą i jak na razie spisuje się nieźle. Od nowości wydawało dziwny dźwięk ( inny niz oryginał) ale nic nie stuka, nie puka i daje sobie radę. Wymienione przez mechanika 700 km od domu ( w czasie wyjazdu wakacyjnego). Wstawił to co miał pod ręką, nie miałem możliwości wyboru ale lata do dziś.
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 20:44   

pablo napisał/a:
Wymienione przez mechanika 700 km od domu ( w czasie wyjazdu wakacyjnego).


niestety i mnie dopadło koło pasowe w te wakacje ale niesety poza granicami polska w kraju gdzie "podatek turystyczny" spory. Naprawa kosztowała 380Eur i skutkowała przetarciem węża od wspomagania po 150km jazdy. Całość kosztów zamknęła się w 700Eur ale to już dłuższa historia. Ale teraz mam koło contitech czyli mam już czwarte koło pasowe
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
dorotamax1 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 180
Skąd: GDAŃSK \ CZECHY

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 21, 2016 21:27   

Ja w tamtym roku wymieniłem 5 kół ,tych tańszych a i 2 w tamtym roku ,już na allegro sprzedawców brakowało ,ale jak się rozsypywało ,moja bolączka było że się ro zwulkanizowało się od wewnętrznego pierścienia .ale paragon i do sprzedawcy i kasa na konto wracała .
_________________
R.R.
 
 
mocu 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 208
Skąd: Jastrzębie Z



Wysłany: Czw Wrz 22, 2016 22:13   

Skusiłem się na chinską tanioche z dwuletnią gwarancją firmy NYT. Nigdy więcej. Zrobiłem na nim 12 kilometrów (dwanaście km, nie tysięcy) Kto tanio kupuje, dwa razy kupuje.
_________________
teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular... :)
 
 
bart10001 




Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 7



Wysłany: Wto Lut 13, 2018 19:46   

Witam
Opłaca się kupić takie coś?
https://m.olx.pl/oferta/kolo-pasowe-walu-tlumik-drgan-bmw-e46-2-0-d-CID5-IDr0Q6B.html
 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 803
Skąd: Poznan

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 20, 2018 10:41   

bart10001 napisał/a:
Witam
Opłaca się kupić takie coś?
https://m.olx.pl/oferta/kolo-pasowe-walu-tlumik-drgan-bmw-e46-2-0-d-CID5-IDr0Q6B.html

Zależy jaki masz budżet na to koło pasowe. Największą pewność będziesz mieć jednak przy markowej nówce ale wtedy to trochę większy koszt.
To tutaj najtańsze nie jest. Za nowiutkie Corteco zapłacisz już tylko 2x z kawałkiem więcej niż za tę używkę a będziesz mieć święty spokój z tym na baaardzo długo... :mrgreen:
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Koło pasowe
ArturK Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Sie 06, 2008 15:00
Wolek
Brak nowych postów [R75] Koło pasowe
alpacino Rover serii 75, MG ZT 12 Sro Lis 15, 2017 15:48
kalafior
Brak nowych postów [MG ZT] Koło pasowe i dwumasowe
LuZZaK Rover serii 75, MG ZT 7 Pon Paź 11, 2021 16:23
LuZZaK
Brak nowych postów [R75] Koło pasowe wału - 1.8
rolnik Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Lut 12, 2012 14:08
Boncky
Brak nowych postów [R75] Koło pasowe /silnik BMW 2.0 CDT
Awaria Sejny/Suwalki/Augustow/Bialystok
PiotrasM Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Kwi 27, 2009 09:01
Olo12



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink