Witam. Zewnętrzny Map sensor ? Działa ? Od czego ?
Tak jak chłopaki Ci napisali - 250kPa z R75 CDT Działa jak najbardziej, jednak konieczne będą dalsze modyfikacje aby auto jeździło tak jak powinno.
BigBoyPL napisał/a:
Markzo, miałeś taki pod ręką czy ten z rovera mems3 ci w jakiś sposób nie pasował ?
Nie wiem na ile jest prawdy w tym co podają sprzedawcy i jak się to ma do działania:
Jeśli chodzi o to pierwsze foto, to taki sam ejst zdaje się w KV6 i mam taki gdzies w szopie, ale ja nie chce zamiennika fabrycznego map'a
prebenny napisał/a:
czyli do 1.5 bara boosta.
i to jest sens tego moda
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 06:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 10:16
Witam. Znaczy, chcesz fabrycznym ECU wysterować wyższe niż 0.8 0.9 bara doładowanie? Też mi chidziło to po głowie. Z tym, że ja myślałem o dzielmiku rezystancyjnym na nodze wyjściowej czujnika ciśnienia w ECU. Tym sposobem przesunąć odczyty komputra o np. 0.2 bara. Korygując przy tym ciśnienie paliwa na listwie dodatkowym reg. paliwa z kompensacją.Ustawić wstępnie MemsDiag Fuel trim na wolnych obrotach i powinno działać. Ew. skład mieszanki pod obciążeniem sprawdzić
Witam. Znaczy, chcesz fabrycznym ECU wysterować wyższe niż 0.8 0.9 bara doładowanie? Też mi chidziło to po głowie. Z tym, że ja myślałem o dzielmiku rezystancyjnym na nodze wyjściowej czujnika ciśnienia w ECU. Tym sposobem przesunąć odczyty komputra o np. 0.2 bara. Korygując przy tym ciśnienie paliwa na listwie dodatkowym reg. paliwa z kompensacją.Ustawić wstępnie MemsDiag Fuel trim na wolnych obrotach i powinno działać. Ew. skład mieszanki pod obciążeniem sprawdzić
Można to zrobić na różne sposoby, z kolegą z pracy po paru pomiarach doszliśmy do wniosku, że najlepszą jakość oferuje zmiana mapsensora
Raptile napisał/a:
przeczytaj cały temat to sie dowiesz , Marek ma deta III co do zwiekszenia doladowania na seryjnym kompie robił to kolega pyros.
Tak, mam det'a ale mam nadzieje się go pozbyć Pyros wlutował diodę zenera pod nóżki mapa i przesunął boostcut'a wyżej po prostu
U mnie będzie próba remapu seryjnego ECU i ogarnięcie na nim wszystkiego: zapłonu, paliwa, boostu (przez ori EBC) itp. Bo det nie ogarnia zapłonu, żadna normalna świnia też... EMU do jazdy na codzień to głupota, więc próbuję z MEMSem
taki mały zwiastun:
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Haha Nie było mnie tu ze dwa lata, ale widzę że pewne rzeczy się nie zmieniają i Markzo dalej szaleje z czarnym potworem A nawet dokupił R200 i pewnie zamierza tam wsadzić KV6
Pogratulować i tak trzymać, widzę że mam trochę do przeczytania
Ja dalej mam mojego R416Si, w sierpniu naprawiałem mu drugie HGF.
Jeżdżę nim już bardzo rzadko ale nikomu nie oddam
Pozdrowienia dla wszystkich Roverkowiczów!
edit:
widzę że nie było miło... remont kapitalny
Ale co tu dużo mówić... auto jest super! 5,6 do setki bosko
ale bardziej niż samochodu można pozazdrościć (i pogratulować) ludzi którzy Cię otaczają !
Haha Nie było mnie tu ze dwa lata, ale widzę że pewne rzeczy się nie zmieniają i Markzo dalej szaleje z czarnym potworem
hehe, kope lat fakt, chyba już zżyliśmy na dobre i złe
sobrus napisał/a:
A nawet dokupił R200 i pewnie zamierza tam wsadzić KV6
póki co jest po swapie z 1,1 8v na 1.6 16v ale co przyniesie przyszłość...
sobrus napisał/a:
Pogratulować i tak trzymać, widzę że mam trochę do przeczytania
Ja dalej mam mojego R416Si, w sierpniu naprawiałem mu drugie HGF.
Jeżdżę nim już bardzo rzadko ale nikomu nie oddam
HGF niby 3 straszne litery ale co tam, koszt nie zabija
sobrus napisał/a:
widzę że nie było miło... remont kapitalny
w sumie 2 razy ale teraz wiem co mam i jest w porzadku
sobrus napisał/a:
Ale co tu dużo mówić... auto jest super! 5,6 do setki bosko
może kiedyś wreszcie napiszę - "na tym koniec, oto finał modów!"... chociaż sam w to nie wierze hehehehe
sobrus napisał/a:
ale bardziej niż samochodu można pozazdrościć (i pogratulować) ludzi którzy Cię otaczają !
fakt, bez mojej Żonki i Kozikena pewnie już dawno byłby sprzedany na części...
Mały upik przy okazji zamontowałem sondę AFR z kontrolerkiem i zegarem:
Zamontowany będzie koło booszzzta docelowo
Dodatkowo odebrałem kompa wlutowaną podstawką - działa zatem spróbujemy coś podstroić używając ori ECU
Żeby nie było tak kolorowo... wysrał się regenerowany (2 krotnie poprawiany na gwarancji) alternator piszczy jak muslim o zasiłek nie ma ktoś altka z 620ti/420si?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
ziomki, nie mam czy go rozlutować i sciągacza nie mam
Wstydź sie, wiązki lutujesz do silnika a z altkiem nie poradzisz?
Ja swój naprawiłem sam, robiłem z pomocą YT i innego modelu.
Ściągacz? Z tym sobie poradziłem, śruba, 2 kawałki kątownika, kilka podkładek i łożysko samo zeszło ze strachu
Wstydź sie, wiązki lutujesz do silnika a z altkiem nie poradzisz?
wjazd na ambicje zakończony sukcesem altek rozebrany, poprawiony po "specach" - wszedzie syf, rdza, niedokręcona blacha trzymająca przednie łożysko, uszkodzony gwint na wałku i badziewne łożyska. Zamontowałem łożyska SKF, porządnie polutowałem - działa chodzi cicho, a ładowanie skoczyło do 14,3V
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
nie leniwiec popsułem kiedyś altek do 75 - uszkodziłem te pierścienie, po których chodzą szczotki o ile do 75 alternatorów jest jak psów na alle czy olx, to do Ti ze świecą szukać dlatego bałem się go rozdzierać
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum