Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Raptile
Nie Wrz 06, 2015 11:58
MG ZS 2,0 TURBO - 294KM/426Nm!
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 06:05   

Rademenez_ napisał/a:
Witam. Zewnętrzny Map sensor ? Działa ? Od czego ?

Tak jak chłopaki Ci napisali - 250kPa z R75 CDT ;) Działa jak najbardziej, jednak konieczne będą dalsze modyfikacje aby auto jeździło tak jak powinno.

BigBoyPL napisał/a:
Markzo, miałeś taki pod ręką czy ten z rovera mems3 ci w jakiś sposób nie pasował ?
Nie wiem na ile jest prawdy w tym co podają sprzedawcy i jak się to ma do działania:

Jeśli chodzi o to pierwsze foto, to taki sam ejst zdaje się w KV6 i mam taki gdzies w szopie, ale ja nie chce zamiennika fabrycznego map'a ;)

prebenny napisał/a:
czyli do 1.5 bara boosta.

i to jest sens tego moda ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 06:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rademenez_ 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 168
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 10:16   

Witam. Znaczy, chcesz fabrycznym ECU wysterować wyższe niż 0.8 0.9 bara doładowanie? Też mi chidziło to po głowie. Z tym, że ja myślałem o dzielmiku rezystancyjnym na nodze wyjściowej czujnika ciśnienia w ECU. Tym sposobem przesunąć odczyty komputra o np. 0.2 bara. Korygując przy tym ciśnienie paliwa na listwie dodatkowym reg. paliwa z kompensacją.Ustawić wstępnie MemsDiag Fuel trim na wolnych obrotach i powinno działać. Ew. skład mieszanki pod obciążeniem sprawdzić
_________________
MG ZS180
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 13:43   

przeczytaj cały temat to sie dowiesz , Marek ma deta III co do zwiekszenia doladowania na seryjnym kompie robił to kolega pyros.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 14:01   

Rademenez_ napisał/a:
Witam. Znaczy, chcesz fabrycznym ECU wysterować wyższe niż 0.8 0.9 bara doładowanie? Też mi chidziło to po głowie. Z tym, że ja myślałem o dzielmiku rezystancyjnym na nodze wyjściowej czujnika ciśnienia w ECU. Tym sposobem przesunąć odczyty komputra o np. 0.2 bara. Korygując przy tym ciśnienie paliwa na listwie dodatkowym reg. paliwa z kompensacją.Ustawić wstępnie MemsDiag Fuel trim na wolnych obrotach i powinno działać. Ew. skład mieszanki pod obciążeniem sprawdzić


Można to zrobić na różne sposoby, z kolegą z pracy po paru pomiarach doszliśmy do wniosku, że najlepszą jakość oferuje zmiana mapsensora ;)

Raptile napisał/a:
przeczytaj cały temat to sie dowiesz , Marek ma deta III co do zwiekszenia doladowania na seryjnym kompie robił to kolega pyros.

Tak, mam det'a ale mam nadzieje się go pozbyć ;) Pyros wlutował diodę zenera pod nóżki mapa i przesunął boostcut'a wyżej po prostu ;)

U mnie będzie próba remapu seryjnego ECU i ogarnięcie na nim wszystkiego: zapłonu, paliwa, boostu (przez ori EBC) itp. Bo det nie ogarnia zapłonu, żadna normalna świnia też... EMU do jazdy na codzień to głupota, więc próbuję z MEMSem ;)

taki mały zwiastun:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Wrz 02, 2016 14:23   

Osie byś chociaż podpisał :lol:
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Wrz 06, 2016 19:57   

Haha :) Nie było mnie tu ze dwa lata, ale widzę że pewne rzeczy się nie zmieniają i Markzo dalej szaleje z czarnym potworem :) A nawet dokupił R200 i pewnie zamierza tam wsadzić KV6 ;)

Pogratulować i tak trzymać, widzę że mam trochę do przeczytania :)

Ja dalej mam mojego R416Si, w sierpniu naprawiałem mu drugie HGF.
Jeżdżę nim już bardzo rzadko ale nikomu nie oddam :mrgreen:

Pozdrowienia dla wszystkich Roverkowiczów!

edit:
widzę że nie było miło... remont kapitalny :(
Ale co tu dużo mówić... auto jest super! 5,6 do setki :D bosko :D

ale bardziej niż samochodu można pozazdrościć (i pogratulować) ludzi którzy Cię otaczają ! :)

Super że się udało :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 22, 2016 20:52   

sobrus napisał/a:
Haha Nie było mnie tu ze dwa lata, ale widzę że pewne rzeczy się nie zmieniają i Markzo dalej szaleje z czarnym potworem

hehe, kope lat ;) fakt, chyba już zżyliśmy na dobre i złe ;)

sobrus napisał/a:
A nawet dokupił R200 i pewnie zamierza tam wsadzić KV6

póki co jest po swapie z 1,1 8v na 1.6 16v ale co przyniesie przyszłość... :D

sobrus napisał/a:
Pogratulować i tak trzymać, widzę że mam trochę do przeczytania

Ja dalej mam mojego R416Si, w sierpniu naprawiałem mu drugie HGF.
Jeżdżę nim już bardzo rzadko ale nikomu nie oddam

HGF niby 3 straszne litery ale co tam, koszt nie zabija ;)

sobrus napisał/a:
widzę że nie było miło... remont kapitalny

w sumie 2 razy ;) ale teraz wiem co mam i jest w porzadku ;)

sobrus napisał/a:
Ale co tu dużo mówić... auto jest super! 5,6 do setki bosko

może kiedyś wreszcie napiszę - "na tym koniec, oto finał modów!"... chociaż sam w to nie wierze hehehehe

sobrus napisał/a:
ale bardziej niż samochodu można pozazdrościć (i pogratulować) ludzi którzy Cię otaczają !

fakt, bez mojej Żonki i Kozikena pewnie już dawno byłby sprzedany na części...

Mały upik przy okazji ;) zamontowałem sondę AFR z kontrolerkiem i zegarem:


Zamontowany będzie koło booszzzta docelowo ;)

Dodatkowo odebrałem kompa wlutowaną podstawką - działa ;) zatem spróbujemy coś podstroić używając ori ECU ;)

Żeby nie było tak kolorowo... wysrał się regenerowany (2 krotnie poprawiany na gwarancji) alternator :/ piszczy jak muslim o zasiłek :/ nie ma ktoś altka z 620ti/420si?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 22, 2016 21:06   

Markzo napisał/a:
może kiedyś wreszcie napiszę - "na tym koniec, oto finał modów!"... chociaż sam w to nie wierze hehehehe


Dobry projekt nigdy nie jest skończony! ;)

A altka ogarnij sam. Takie cuda czarujesz a alternatora nie ogarniesz?
_________________
75 Red Edition
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Paź 22, 2016 21:24   

longer86 napisał/a:
A altka ogarnij sam. Takie cuda czarujesz a alternatora nie ogarniesz?


To samo miałem napisać. Silniki szczepi to co to taki altek w ramach rozrywki. :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 22, 2016 21:37   

longer86 napisał/a:
Dobry projekt nigdy nie jest skończony!

a jak! :D

longer86 napisał/a:
A altka ogarnij sam. Takie cuda czarujesz a alternatora nie ogarniesz?

AndrewS napisał/a:
To samo miałem napisać. Silniki szczepi to co to taki altek w ramach rozrywki.

ziomki, nie mam czy go rozlutować :/ i sciągacza nie mam :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 22, 2016 21:38   

Markzo, Widze ja z wami jeszcze musze posiedziec, Rap i Mania i wam w końcu zmajstrować LCD na te wszystkie zegary :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Sob Paź 22, 2016 21:51   

Markzo napisał/a:
ziomki, nie mam czy go rozlutować i sciągacza nie mam


Wstydź sie, wiązki lutujesz do silnika a z altkiem nie poradzisz?

Ja swój naprawiłem sam, robiłem z pomocą YT i innego modelu.
Ściągacz? Z tym sobie poradziłem, śruba, 2 kawałki kątownika, kilka podkładek i łożysko samo zeszło ze strachu
_________________
75 Red Edition
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Paź 23, 2016 21:17   

Markzo napisał/a:
i sciągacza nie mam


Takiego ??



a przy okazji pare ważniejszych fotek







dobra lutownica "pistoletówka" to koszt ok 100zł
ale jeśli nigdy nie lutowałeś to potrzeba trochę wprawy
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 27, 2016 13:18   

longer86 napisał/a:
Wstydź sie, wiązki lutujesz do silnika a z altkiem nie poradzisz?


wjazd na ambicje zakończony sukcesem :D altek rozebrany, poprawiony po "specach" - wszedzie syf, rdza, niedokręcona blacha trzymająca przednie łożysko, uszkodzony gwint na wałku i badziewne łożyska. Zamontowałem łożyska SKF, porządnie polutowałem - działa ;) chodzi cicho, a ładowanie skoczyło do 14,3V :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 27, 2016 13:30   

I pomalowany na czerwono :D +20 kuni
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
adam_26 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 1001
Skąd: Rzeszów

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 27, 2016 16:32   

Marek napisz gdzie to są takie spece żeby omijać szerokim łukiem :P
_________________
:pisze:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 27, 2016 22:06   

prebenny napisał/a:
I pomalowany na czerwono +20 kuni

od początku był czerwony ;) stąd od zawsze 200+ ;)

adam_26 napisał/a:
Marek napisz gdzie to są takie spece żeby omijać szerokim łukiem

Bendix w Rzeszowie na Załężu - skopali mój altek, tacie w 75 (historia tu: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=89147&highlight=alternator )
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 27, 2016 22:22   

teraz już sobie sam ogarniesz, nie było tak strasznie nie? tylko leniwiec się w Tobie odzywał :P
_________________
75 Red Edition
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 28, 2016 12:04   

longer86 napisał/a:
tylko leniwiec się w Tobie odzywał

nie leniwiec :) popsułem kiedyś altek do 75 - uszkodziłem te pierścienie, po których chodzą szczotki :/ o ile do 75 alternatorów jest jak psów na alle czy olx, to do Ti ze świecą szukać :) dlatego bałem się go rozdzierać :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Paź 30, 2016 12:41   

Markzo napisał/a:
uszkodziłem te pierścienie, po których chodzą szczotki


To występuje jako część zamienna na ostatniej mojej fotce widać że to zdewastowałem żeby zdjąć.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink