W Vi zrobiłem:
-HGF (obróbka głowicy, nowa uszczelka pod głowicę, pokrywy zaworów, uszczelniacze wałów, uszczelki kolektora ssącego i wydechowego),
-rozrząd (kompletny z krótkim paskiem),
-sprzęgło (tarcze z nowymi okładzinami, łozysko SKF, docisk VVC),
W ZS:
-nowa instalacja elektryczna silnika,
-nowe ECU,
-naprawa EBC,
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
W końcu zrobiło się trochę cieplej, to postanowiłem wymienić sobie żaróweczki w Roverze. Podsufitka i bagażnik to zmiana z świetlówek na ledy... tyle, że ledówka do podsufitki okazała się być dużo za słaba i czekam na przesyłkę z Allegro, a tą pewnie wrzucę do schowka. Niestety zamawianie takich żaróweczek na Allegro wygląda tak, że w ofercie jest dostępnych 1000, a po zamówieniu okazuje się, że trzeba czekać na dostawę... pfff. Niby banalna rzecz, a jednak dużo ładniej, gdy świeci led zamiast starej żółtej świetlówki.
Wymieniłem jeszcze żarówkę w zegarku i nawiewach, czyli... rozkręciłem deskę rozdzielczą. Ktoś kto to projektował chyba nie chciał ułatwiać tego zadania.
Ostatnio strasznie lało, więc znowu zobaczyłem dużo wody pod siedzeniem pasażera z przodu. Skoro już zima sobie poszła i w końcu się ogarnąłem by za to się zabrać, to zdjąłem i wyczyściłem podszybie, zdrapałem uszczelki i wymieniłem na nowe + jeszcze poprawiłem listwę boczną szyby. Zamontowałem je z powrotem przedwczoraj. Wczoraj coś padało i było sucho... i w sumie nie wiem czy naprawiłem problem czy po prostu padało zbyt słabo. Miejsce przecieku jeszcze nie znalezione, ale jestem coraz bliżej, bo połowa wnętrza rozebrana. Teraz czekam aż się wykładzina wysuszy i aż się konkretnie rozpada, a jak nie będzie chciało padać, to podjadę na myjnie... chociaż po myjni nie widziałem, aby coś kapało na gumowe dywaniki.
Pieczarkowy, włóż w lampki paski ledowe albo sam polutuj jakieś diody, np. SMD 3-chipowe. Mam coś takiego w 75 - o wiele lepsze rozwiązanie od gotowych żaróweczek.
MD, dzięki za radę. Jeśli tylko efekt będzie niesatysfakcjonujący (a nie potrzeba mi wiele, bo i tak rzadko korzystam z tego oświetlenia), to następnym krokiem będzie pasek led.
4 dni suszenia wykładziny na parkingu... dzisiaj chyba już będzie wszystko suche, więc zaraz lecę składać Roverka - w końcu.
Założyłem zaworki zwrotne do spryskiwaczy i... chwile później je zdjąłem i wyrzuciłem. Stawiają taki opór że ledwo co leci.
A dzisiaj uszyłem sobie mieszek, całkiem dobrze wyszło.
Dorobiłem tez podświetlenie gniazda zapalniczki, oświetlenie bagażnika z pasków ledowych, naprawiłem i zamontowałem radio.
Edit:
A dzisiaj(w sumie wczoraj) zacząłem testować swój czujnik temperatury na zegary
i zrobiłem prawie 1000km przez weekend bez większych problemów
Zakupiony filtr kabinowy oraz żaróweczki postojowe i mijania na przód - W5W Philips White Vision + Tungsram H7 SPORTLIGHT BLUish +50%. Nie wiem czy to dobry wybór i czy efekt będzie satysfakcjonujący... zobaczy się za kilka dni jak wszystkie rzeczy przyjdą.
Mam White vision w soczewce w 75. Najlepsze żarówki halogenowe jakie mialem, choc po za zwykłymi mialem głównie różne philipsy
Właśnie się zastanawiałem nad tym, aby kupić cały zestaw jako White Vision, tyle, że byłby dwukrotnie droższy, bo zapłaciłem teraz 50zł (40zł+10zł), a zestaw White Vision kosztuje ok. 100zł - wersja z barwą światła 4300K, bo większość aukcji niby w tytule ma 4300K, a tak naprawdę to nowsza wersja i bodajże na etykiecie 3700K.
Najbielsze i ładnie świecące żarówki to te allegro.pl/japonskie-zarowki-h7-55w-4200k-xtec-superwhite-i6789215420.html mam je w 5 autach na podjeździe i swego czasu chłopaki pytali czy mam xenon w lampach Gość ma wszystkie rodzaje tylko trza pilnować żeby nie kupić tych 100W
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Miałem Tungsram, Philips i inne no-name te japońce robią u mnie już 50tys km w jednym a w drugim 40tys, w autach dzieciaków sa od 20tys km a w drugim ok 30tys km jedynie w ostatnim najkrócej jakieś 15tys zrobiły. mam H7, w drugim H4 i H1 w następnym. możesz zapytać kol. prebenny założył do motocykla i pokazywał mi fotkę z porównaniem tych żarówek do jakichś innych no była kosmiczna różnica
[ Dodano: Pon Maj 15, 2017 19:29 ]
Ja je mam w długich wspólnie z xenonem 6000K w dwóch R75 i różnica w barwie jest niewielka a w landku mam w obu krótkich i długich
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Właśnie się zastanawiałem nad tym, aby kupić cały zestaw jako White Vision, tyle, że byłby dwukrotnie droższy, bo zapłaciłem teraz 50zł (40zł+10zł), a zestaw White Vision kosztuje ok. 100zł - wersja z barwą światła 4300K, bo większość aukcji niby w tytule ma 4300K, a tak naprawdę to nowsza wersja i bodajże na etykiecie 3700K.
Zrezygnowałem z zakupu przez net, bo różnie jest z podróbkami wszystkiego. Kupiłem w sieciówce. Jestem zadowolony, dają białe światło, musze stanąć kiedyś nocą z tymi japońskimi sknerka dla porównania
Tak wyglądaja lampy w moim 75 i w Landku po ciemku
Niestety ale mój telefon jakoś dziwnie na żółto to fotografuje w rzeczywistości lampy są białe a xenon ma nawet minimalnie błękitną poświatę
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Hej u mnie wpadł nowy pas kierowcy udalo mi sie znaleźć napinacz w pudełku fabrycznym nie śmigany ale niestety nie pasował do mocowań i musiałem kombinować przekładkę do starego no i walczę z wybierakiem. Został do usunięcia luz prawo lewo, bo biegi wchodzą jak w autosanie.
Połamałem przy tym plastik tunelu środkowego ale tutaj tez znalazłem nowy w pudełku oraz oryginalną antenę wiec niedługo montowanko.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum