Forum Klubu ROVERki.pl :: V6 zamiast 1.4?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
V6 zamiast 1.4?
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Cze 03, 2016 22:44   

Jezu ale pałujecie :)
Nie ma żadnego sensu ładowac tego silnika w ta bude.. Innej V6 niewsadzi bo ma akurat piec z łopla w domu i chcial go zestawić z buda ktora już ma.. Jest to na wskroś bezensowne (z faktu dużej rzeźby) wiec albo olać i wstawić T16 albo olać rovera kupic vectre i tam ten silnik wstawić :P

Albo sprzedaj silnik z opla i przepij :) tak bedzie najrosadniej haha
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 03, 2016 22:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Cze 03, 2016 22:50   

MD zrozum nawet jak oglądałem na discovery przeróbki po hardcorze amerykańców nikt nie tnie podłogi bo to zagraża bezpieczeństwu i klatka nie ma znaczenia, trzeba całą wspawać, albo zrobisz ją od nowa, albo z dawcy, tu dawcy nie ma więc ....... trza zrobić koszt przewyższa 5razy cenę auta a potem wspawanie na płycie pomiarowej żeby 4 śladów nie robił. Chciałbyś lecieć autem z stadniną koni wiedząc że jak ci sie coś przydarzy to słabo żebyś przeżył? Osobiście widziałem jak BMW serii 5 pękło na pół bo jakiś Janusz zrobił sobie M5

[ Dodano: Pią Cze 03, 2016 22:50 ]
tomii620si dobrze gada
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MD 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 946
Skąd: Krzepice

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 03, 2016 23:47   

sknerko, jak Ciebie słucham to uważam, że jestem MDuś i nie mogę pomóc. Masz rację, nie będę się wykłócać. :P

I Tomek w sumie dobrze prawi, ale jakoś tak chciałbym zobaczyć ZR KV6. :D
_________________
Jam jest MD, władca Dinożaurów
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Cze 04, 2016 00:02   

MD, Prosze bardzo... KV6 w MG ZR



hahaha

[ Dodano: Sob Cze 04, 2016 00:02 ]
a tak bardziej realnie
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 04, 2016 11:05   

MD Poszukaj na forum bo chyba z dwa tematy sa o KV6 w R200 jeden na pewno jeździł drugi nie pamiętam jak sie skończyło
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Sob Cze 04, 2016 20:21   

Ja bym wziął tunel z R75 i go podpasował. Wtedy miejsca na wał jest że hoho. Do tego klata jak pisze MD. Jakby jeszcze pomodzić to może i udałoby się wsadzić V-kę wzdłużnie ( tu pewnie rzeźba ze ścianą grodziową, albo robienie układu chłodzenia z tyłu samochodu bo z przodu już raczej miejsca na to nie będzie) + napęd na Torsenach i mógłby być niezły killer :ok2:

Co do sztywności i bezpieczeństwa to wiele już jeździ aut po drogach, które fabrycznej podłogi nie mają tylko klata wszystko trzyma, a zapina to że hoho ;)
 
 
Dawid_pn 



Dołączył: 01 Lis 2015
Posty: 9



Wysłany: Nie Cze 05, 2016 07:53   

Dawno mnie tu nie było i widzę że temat żyje :mrgreen:
tak dla niewtajemniczonych nie jestem małolatem który obrał sobie jakąś wizję która jest nierealna w wykonaniu. Wiem ile to roboty i ile przeróbek a nie będę kupował kolejnego opla jak pisaliście np. vectry bo tam nie ma frajdy przy takiej robocie. w oplu prawie wszystko jest p&p. Nie chcę też KV6. Moja dwusetka to pamiątka po zmarłej żonie i będzie zrobiona tak jak chciała, no może z małym dodatkiem ode mnie. A z tym że x25xe nie jedzie nie mogę się zgodzić bo omegą z tym silnikiem objeżdżałem trzylitrówki :twisted:
Sam robiłem ten silnik i znam jego możliwości. Buda 200 dobrze wzmocniona też wytrzyma a to że będzie pod czy nadsterowny zupełnie mnie nie martwi.
Cóż ciężki silnik w lekkiej kaście więc nie można się spodziewać idealnego prowadzenia ale decyzja zapadła i projetk powoli zaczyna ruszać
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 05, 2016 09:21   

No to zakładaj temat i wrzucaj relacje z budowy :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Cze 05, 2016 11:20   

Ciekawe czy doczekam końca czy kolejny projekt zostanie sprzedany po 60% prac.

[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 11:20 ]
Chyba tylko Markzo kończy projekty i to tak że auto wygląda fabrycznie. R200 już na forum próbowali robić na pierdylion sposobów i widziałem 1 z turbo co wyglądał dobrze drugi na zlocie ale pod maska rzeźby było, a z V6 nie pamiętam żeby którykolwiek skończył
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 05, 2016 11:29   

sknerko napisał/a:
Chyba tylko Markzo kończy projekty i to tak że auto wygląda fabrycznie.

zapominasz o Gregu, Mańku, Koziku, Slaxie ;)

sknerko napisał/a:
R200 już na forum próbowali robić na pierdylion sposobów i widziałem 1 z turbo co wyglądał dobrze drugi na zlocie ale pod maska rzeźby było, a z V6 nie pamiętam żeby którykolwiek skończył

KV6 żadne nie jeździ, najbliżej był ex ZR Ciufy. No a chyba najfajniejszy swap to 1,8VVC - to co zrobił Kozik. Ladnie ogarnięta zwiecha, hample i motor, który idealnie pasował do całości. Lekkie i żwawe autko ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Cze 05, 2016 11:40   

Kozik wstawiał turbo do 200 niee e 1.8 a to jest normalny swap. Maniek ma uniesioną maske i brak klimy czyli jeszcze do fabrycznego wyglądu potrzeba nieco, Nie śledziłem Grega i Slaxa ale nie przypominam sobie żeby robili V6 w budzie w której go nie było.
Ja piszę o swapach silnika gdzie motor dawcy nigdy nie występował w budzie biorcy. 1.8vvc to jest prawie fabryczna przekładka.

[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 11:40 ]
aaa widziałem kiedyś filmiki w ZR silnik KV6 i jeździł ale kiere miał "niefabrycznie" po prawej :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 05, 2016 12:18   

sknerko napisał/a:
Kozik wstawiał turbo do 200 e 1.8 a to jest normalny swap. Maniek ma uniesioną maske i brak klimy czyli jeszcze do fabrycznego wyglądu potrzeba nieco, Nie śledziłem Grega i Slaxa ale nie przypominam sobie żeby robili V6 w budzie w której go nie było.
Ja piszę o swapach silnika gdzie motor dawcy nigdy nie występował w budzie biorcy. 1.8vvc to jest prawie fabryczna przekładka.

[ Dodano: Nie Cze 05, 2016 11:40 ]
aaa widziałem kiedyś filmiki w ZR silnik KV6 i jeździł ale kiere miał "niefabrycznie" po prawej

aaa o to chodzi ;) jeszcze mi się wspomniał Skorpionowy ZR - też 2,0T ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Dawid_pn 



Dołączył: 01 Lis 2015
Posty: 9



Wysłany: Nie Cze 05, 2016 20:59   

No serducho dawcy jest dość mocne więc liczę że mój R200 też będzie jechał jak trzeba mimo sporej wagi silnika
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 05, 2016 21:47   

Dawid_pn napisał/a:
No serducho dawcy jest dość mocne więc liczę że mój R200 też będzie jechał jak trzeba mimo sporej wagi silnika

podejrzewam, że będzie jechał gorzej od fabrycznego VVC ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 06, 2016 10:08   

nie mówiąc juz o prowadzeniu
 
 
 
Khonju 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Mar 2014
Posty: 90
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 08, 2016 19:42   

No ja sądze, żeby to się prowadziło "w miarę uczciwie" to po pierwsze bez dobrego gwinta, niskoprofilowych opon conajmniej 225 i grubszych stabów nawet bym nie zaczynał. Pomyśl najpierw o sztywności budy oraz tym co powoduje jej przechył. Możliwe, że nawet tył trzeba będzie dociążyć, bo to jednak nadal belka...
_________________
Nie sprzęt, lecz technika czyni z ciebie zawodnika.
 
 
Dawid_pn 



Dołączył: 01 Lis 2015
Posty: 9



Wysłany: Pią Cze 10, 2016 21:09   

od wzmocnienia budy zacznę, zawieszenie też musi być inne co wymusi waga silnika a i odpowiednia felga już czeka a szczerze mówiąc o stabilizacji nie pomyślałem. Założyłem że wzmocniona kasta i rozpórki góra i dół dadzą radę. Co myślicie?
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Cze 10, 2016 22:58   

Dawid_pn, A powiedz dlaczego tak mocno upierasz się przy motorowi z opla? U nas swapy to i tak niezła przeprawa , nawet nie tyle chodzi o dostepnośc części co o fakt ze praktycznie kazdy z nas robi coś czego nikt przed nim tutaj nie robił, albo zaczął i nie skończył. Trzeba się domyślac i dużo np. gratów kupuje sie na slepo bo niby niby powinno pasować o a okazuje sie ze jednak nie :D

Nie znam Ciebie ani Twoich mozliwości :D Kibicuje mega projektu, ale troszke sie boje że to auto moze nigdy nie jexdzic jak powinno :D

Jeśli Vka to pakował bym kv6, wspomniałes ze to ma byc zabawa a nie wszystko PnP, uwierz że i tak nawqrwiasz się co nie miara :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Cze 11, 2016 21:06   

Co prawda V'ka oplowska jest wąska o ile jest zamontowana w omedze to na długość juz jest to nie zły gabaryt.. Zmierz ten silnik czy w ogole wejdzie w tą bude.. Zeby sie nie okazało ze kielichy czy cos beda przeszkadzac :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
daniel18c 



Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 07, 2017 22:40   

Trochę odkopie temat, ale jak tam wiadomo coś na temat tej Vki w 200? :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r200 98r. 2.0 sdi] Zamiast filtra stożek
tuning wizualny skończony czas na mechaniczny. :)
latinoo22 Tuning mechaniczny 5 Czw Lut 04, 2010 23:07
Remigiusz
Brak nowych postów [620SDI] Rura zamiast katalizatora.
funfel Tuning mechaniczny 27 Czw Lis 06, 2008 20:53
Zibski
Brak nowych postów [R623] Jaki silnik na SWAP zamiast H23A3?
Antosiwo Tuning mechaniczny 5 Pon Sty 06, 2014 22:46
tomii620si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink