Forum Klubu ROVERki.pl :: [R623] Jaki silnik na SWAP zamiast H23A3?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R623] Jaki silnik na SWAP zamiast H23A3?
Autor Wiadomość
Antosiwo 




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 10



Wysłany: Pon Sty 06, 2014 16:31   [R623] Jaki silnik na SWAP zamiast H23A3?

Witam i od razu proszę żeby nie pisać odpowiedzi typu
"jak się nie znasz to się nie bierz za to" albo
"wszystko się da jak włożysz w to serce"

Szukam konkretnych informacji, lub informacji o źródłach informacji na temat wymiany silnika H23A3 na jakiś inny...
poczytałem już sporo i mniej więcej zaczynam się orientować, wyczytałem że F22B jest bardzo podobny i z jego przełożeniem nie powinno być problemów, ale brakuje mi szczegółowych informacji, mianowicie:

1. Czy posiada ktoś jakąś tabele które silniki pasują na łapy po H23A3?
przestudiowałem tabelę:
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_H_Engine
i zastanawiam się czy na przykład H22A8, A7, A5 pasował by do Rovera 623 bez rzeźby z elektroniką?

2. Czy posiada ktoś info/tabelę z oznaczeniami jakie skrzynie pasują mocowaniem pod jakie silniki H22?
czy np. skrzynia Automat z H23A3 podejdzie pod H22A5?

3. Czy dobrym rozwiązaniem było by kupienie np.
http://tablica.pl/oferta/...html#da045fe623
Czyli H22A5 ze skrzynią tiptronic co wtedy musiał bym wymienić z elektroniki?
czy pół osie by pasowały od preludy?

4.Czy jeśli znajdę rozbitego anglika i zechcę przełożyć z niego silnik i skrzynię to to napotkam jakieś różnice w porównaniu do wersji europejskiej?

Wiem że podobnych tematów było sporo ale odpowiedzi na te pytania nie znalazłem.
Pisałem też na forum Accord
http://www.accordklubpols...pic.php?t=27864
ale jakoś nie palą się do podpowiedzi (może dla tego że przyznałem się do Roverka:P)
Wiem że nigdy SWAPA nie robiłem ale wiem też że niebawem zrobię, i szukam po prostu konkretnych informacji.
w dziale "chce kupić roverka" zastanawiam się czy kupić pewny model 623, ale to nie ma znaczenia, jak nie ten to inny R623. Już wiem że prędzej czy później wstawię na te fajne forum fotki odmalowanego Czarnego R600 z silnikiem H22 i skrzynią auto, na pięknych felach z lekko przyciemnionymi szybami i jasnym odnowionym wnętrzem. :D

to tylko kwestia czasu, pytanie brzmi czy pomożecie?? :cool:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 06, 2014 16:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Sty 06, 2014 20:02   

Jest na forum r600 z h22 musisz poszukać użytkownika gdyż miał profil tu swojego samochodu

r600 z czarną maską i żółtą szachownicą oraz czarno białą szachownicą obszyte całe wnętrze nicku nie pamiętam :(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 06, 2014 20:08   

Kolega Equinox zdaje się, ale nic konkretnego Ci nie powie, bo auto juz taki kupił, znaczy z tym silnikiem. :cry:
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Antosiwo 




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 10



Wysłany: Pon Sty 06, 2014 21:09   

tematy użytkownika EquinoX mam już przestudiowane. wynika z nich że się da :D
ale odpowiedzi na moje powyższe pytania u niego nie znalazłem, zwłaszcza że ja chcę to wszystko zapiąć w automacie i tak naprawdę to nie wiem które słupki podejdą pod oryginalną skrzynię z H23A3, albo jeśli wezme silnik ze skrzynią to czy półosie przypasują i inne ewentualne osprzęty.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 06, 2014 22:41   

Poprzyglądałem się tym motorom po Twoim PW, wydaje mi się, że mechanika to pryszcz, powinno to ładnie siąść na skrzynie itp. Natomiast na bank będzie zabawa z elektorniką/elektryką, Ty nie ma VTEC'a a tam jest, bankowo również inne ECU. Ale to raczej do ogarnięcia na lajcie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Sty 06, 2014 22:46   

Ale to jest przecież H seria. Bez większych przeróbek silnik powinien wejść w bude bo to te same silniki tylko o różnych wielkościach tłoków i budy.

Dzisiaj ide spać bo już czuje, że przysypiam a jak będę miał chwile to poszukam tematu na forum accorda bo pamietam ktoś tam swapował H23 na H22 :)
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów V6 zamiast 1.4?
Dawid_pn Tuning mechaniczny 39 Sro Cze 07, 2017 22:40
daniel18c
Brak nowych postów [r200 98r. 2.0 sdi] Zamiast filtra stożek
tuning wizualny skończony czas na mechaniczny. :)
latinoo22 Tuning mechaniczny 5 Czw Lut 04, 2010 23:07
Remigiusz
Brak nowych postów [620SDI] Rura zamiast katalizatora.
funfel Tuning mechaniczny 27 Czw Lis 06, 2008 20:53
Zibski
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R623 si] Filtr stożkowy.
bert623si Tuning mechaniczny 1 Wto Lut 14, 2012 15:46
davidlive
Brak nowych postów [r623] ShortShift Self Made
EquinoX Tuning mechaniczny 2 Sro Sie 18, 2010 20:52
EquinoX



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink