Ok teraz już wiem która uszczelka jest ta odpowiednia.
Przy okazji wymiany uszczelki głowicy pozbyć się zaworka kulowego w króćcu układu chłodzenia na kolektorze ?
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 07, 2017 20:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ta kulka zacina sie ze starości i jak sie zatnie to powietrzez głowicy nie ma gdzie wyjść robi sie ciśnienie i wywala uszczelkę pod głowicą , po wywaleniu jest jak Markzo pisze . po co fabrycznie też nie wiem. Generalnie jak założysz PRT to ten zawór koniecznie trzeba wywalić
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
było, ale jak masz PRT to bardzo często idą tym przewodem bąble powietrza (nie wiem z jakich powodów ale zauważyłem w moich landkach że tak było) i jak się zatnie to powietrze nie zejdzie i masz HGF pewny. U mnie teraz w tym co mam, właśnie takie coś nastąpiło przy przebiegu 100kkm i fabrycznym PRT. Jak mechanik wywalał zaworek to mówił, że kulka była zardzewiała i ewidentnie po stronie zaworka była strzelona uszczelka
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Zastanawiałem się od jakiegoś czasu co to za zaworek który cyka jak naciskam na węże od chłodzenia. Czyli kolejny niepotrzebny i potencjalnie zabójczy dla silnika wynalazek do usunięcia...
Jakieś rozsądne zadanie projektanci mu nadali, a że nie znamy do końca jego roli i negatywnych skutków jego braku nikt nie zauważa wielu decyduje się na usunięcie zaworu.
wg. mnie zaworek ma zapobiegać zapowietrzaniu się głowicy w sytuacji niskiego poziomu płynu w układzie. Nikt jednak pewnie nie przewidział że kula będzie rdzewieć a do tego że jak jest tak niski poziom płynu to i tak uszczelkę głowicy **** strzeli. Ale to tylko moja teoria. No nie mam pojęcia po jaka cholerę przepuścili płyn przez kolektor i w nim dali zawór jak by nie można obok i założyć osobny zaworek wymienny w razie awarii, a tak nie dość że zawór do bani to jeszcze potrafi uszczelka płyn do cylindra puścić.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
VVC ma inaczej, jest plastikowa kulka z plastikowym "Y" z tylu, ktore zapobiega wypadaniu kulki z rurki w kolektorze. Metalowa kulka jest w plastikowych kolektorach
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum