Panowie. Miałem dziś trochę czasu i odpiołem złącze że sterownika pompy ABS. I o dziwo TOAF zaczął działać na włączonym zapłonie. Wszystkie moduły poza silnikiem i abs oczywiście. Ale do silnika czyli DDE po kilku próbach dałem radę się dobrać. Choć nie wykrywa tego sterownika I wejście w silnik jest możliwe dopiero po kilku próbach. I teraz pytanie czy to oznacza uszkodzony sterownik pompy na 100%? Czy może tylko wtyczka nie kontaktuje. Choć ona jest ładna jak z fabryki i piny czyściutkie. Raz po takim zdjęciu i założeniu wtyczki zgasła mi czerwona kontrolka hamulca ale po naciśnięciu padału zapaliła się ponownie. ABS świeci cały czas.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 24, 2018 19:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tuvix, to już ciężko zdalnie odpowiadać na te pytania. Musiałbym spędzić kilka minut przy aucie, żeby to zdiagnozować szerzej. Najlepiej w jakimś zaprzyjaźnionym warsztacie, gdzie byłoby cieplej i dostęp do podstawowych narzędzi był.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
caly czas myslalem ze mam zainstalowana wersje 51 ale okazolo sie ze mam wersje 43, po instalacji wersji 51 udalo sie zmienic jezyk, pokazalo sie kodowanie w IPK, wielki dzieki Marku
teraz dalej walcze z PDC, zalozylem bialy modul ale nic nie brzeczy, po aktywacji dalej echo, czujniki z tylu cykaja, PDC in IPK aktywny
wyskakuje blad ze tylny generator dzwieku wylaczony, jakies pomysly??
moze wiazki w przedlifcie i lifcie sa inne??
Ja się nawalczyłem trochę z tym tematem Zmieniałem wiązkę z manuala na automat i ja miałem tę nowszą, a dostałem tę starszą. Kilka rzeczy przerobiłem, ale moja 'nowa' wiązka miała wyprowadzenie na głośnik w półce. Niestety trzeba było puścić przewód od modułu PDC do zegarów. Dopiero wtedy wszystko zadziałało. Nie radzę też grzebać w tym module TOAFem, bo on coś źle zapisuje i po kilku zmianach nie można niczego przywrócić, dodatkowo nie działał mi też "backup".
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
pogrzebalem troche w Rave,
zalaczam skan z kolorami kabelkow z Rave, z mojego auta i z kostek co byly przy kupionym module bialym
https://zapodaj.net/9e1138e09330d.jpg.html
wiazka do czujnikow z 10-09-01
a do PDC orginalna
rozebralem tez moduly i na pierwszy rzut oka niczym sie nie roznia poza datami i producentem
jesli mozna Marku jakbys cyknal fotki kostek u ciebie?? masz bialy modul czy czarny
Moim zdaniem, w RAVE'ach jest błąd. Nie do tej wtyczki do zegarów idzie kabel od modułu PDC. Sprawdzałem na różnych RAVE'ach ale tylko dzięki starej wiązce zobaczyłem, że jest kupa Fajnie, jakby ktoś to potwierdził jeszcze.
dawidd napisał/a:
MaReK, mówisz o module białym czy czarnym?
Tak o czarnym. Zmieniłem rodzaj głośnika i moduł padł. Pewnie da się go uratować BMWScannerem, albo nową wersją TOAF'a nad którą trzeba będzie przysiąść jak Marcin zdobędzie już tytuł dr hab. mgr inż. elektroniki stosowanej. Tylko Marcin żeby stać się krezusem musi zmienić target i zacząć pisać oprogramowanie pod auta żyjących marek Do tego własny interfejs, wszystko on-line i można pobierać opłaty
[ Dodano: Pią Kwi 20, 2018 12:26 ]
tomi_zog napisał/a:
jesli mozna Marku jakbys cyknal fotki kostek u ciebie?? masz bialy modul czy czarny
Czego fotki byś sobie życzył? Mam moduł czarny Miałem wiązkę pod PDC z głośnikiem w zegarach, zmieniłem ją jednak na starszy model (pod automat) i musiałem dokonać przeróbki.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Czego fotki byś sobie życzył? Mam moduł czarny Miałem wiązkę pod PDC z głośnikiem w zegarach, zmieniłem ją jednak na starszy model (pod automat) i musiałem dokonać przeróbki.
potrzebuje fotki wtyczek przy module PDC, Marku od poczatku miales czarny modul i pikanie z glosnika w zegarach??
w Rave niby z modulu PDC 4 pin odchodzi do licznika na 7 pin (k-bus) (a powinien chyba na 3 pin) (k-bus) z tym ze po drodze jest wtyczka gdzie potem z wtyczki na 7 pinie nic nie odchodzi
8 pin (speaker) idzie na 13 pin (w liczniku)
dobrze rozumuje czy nie Marku??
jeszcze sciagne licznik i zobacze co w trawie piszczy
Ok dzięki Ci serdecznie pytać nie mam zamiaru ważne aby serwis Oil był na 10 k na licznika h zegara a jak czytacie parametry bieżące czyli np przepływomierz, turbo doładowania, obroty silnika itd bo nigdzie tego na toafie nie mogę znaleźć
Aaa ok ale coś mam nie tak z serwis oleju po wpisaniu 15872 wyskakuje mi na zegara h 900 km do wymiany oleju
[ Dodano: Sro Kwi 25, 2018 15:05 ]
Udało mi się czeba najpierw zmienić serwis ogólny km przejechanych ja miałem mniej niż 200 000 a wymianę robiłem i na zegara h mam 260 800 km zmieniłem tam dane nastanie licznika faktyczny i nic nie przelicza po prostu jaka wartość wpisze taka pojawia się do serwisu oleju bez liczenia haha jak by co to w załączniku dałem zdjęcie gdzie zmianę zrobiłem i potem serwis wpisałem wartość 10000 km i tak mi wyświetla na zegarach bez wyliczeń itd ale nie mogę namierzyć danych bieżących wartości silnika
Czesc
Powiedzcie co oznacza błąd A0 - Wejście czujnika opóźnienia przedniej wycieraczki?
[ Dodano: Czw Maj 03, 2018 08:55 ]
Oraz
9A magistrala sterowania szyb elektrycznych uszkodzona.
Zarówno wycieraczki jak i szyby działają poprawnie. Czy może mieć to związek z dołożenie czujnika deszczu oraz przerobienie zamykania szyb na 1 klik?
u mnie ten bląd czasami łapie jak coś jest nie tak z wycieraczkami - jak przymarzną i jest problem je ruszyc, albo jak gdzies po suchej szybie zle pojdze. Skoro wszystko działa - nie przejmowac sie .
Jak to kiedyś MaReK napisał BCU łapie wszystko co może i czego nie może. w tym module to nie powinno być nazwane "błędy" tylko "zdarzenia" bo zapisuje się nawet uruchomienie alarmu, czy zadziałanie zabezpieczenia przed przytrzaśnięciem reki w szybie kierowcy.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum