Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Zawór wysokiego ciśnienia - czyszczenie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Zawór wysokiego ciśnienia - czyszczenie
Autor Wiadomość
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 12, 2011 16:11   

Gosiunia napisał/a:
Jedyne co mi zostaje to kupno orginalnego przepływomierza, ktoś wie gdzie można kupić i ile kosztuje?? słyszałam że około 1500 zł

Lekka przesada.Nowy oryginał:
http://moto.allegro.pl/ro...1422324241.html
Nowy zamiennik:
http://moto.allegro.pl/pr...1425685531.html
Oryginalny używka:
http://moto.allegro.pl/pr...1433761820.html
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 12, 2011 16:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Lut 12, 2011 16:31   

entrion napisał/a:
Rowan, tak ale teraz jak jadę to nawet 130 i idzie dopóty nie zacznę hamować silnikiem

Tak też było u mnie jak pierwszy raz się "zapchał" do póki się trzymało gaz, to szedł, a jak się puściło, to już gasł. Ja bym profilaktycznie sprawdził, to nic nie kosztuje :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Gosiunia 



Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: Swidnica



Wysłany: Sob Lut 12, 2011 19:17   

Byłam dzisiaj na kolejnym teście komputerowym z tym że w innym warsztacie ze względu na ten czarny dym i okazało się, że w poprzednim warsztacie nie podłączyli mi nowe zakupionego przepływomierza. Zrobili to w tym warsztacie, do domu dojechałam ale teraz po raz kolejny nie ma mocy(silnik odpala). Nie wiem co robić :beczy:

[ Dodano: Sob Lut 12, 2011 19:17 ]
jedyna napisał/a:
Lekka przesada.Nowy oryginał:
http://moto.allegro.pl/ro...1422324241.html
Nowy zamiennik:
http://moto.allegro.pl/pr...1425685531.html
Oryginalny używka:
http://moto.allegro.pl/pr...1433761820.html




Kupiłam ten pierwszy za 600 zł, niby oryginalny boscha ale słyszałam, że teraz dużo reklamacji jest na niego. Te 2 pozostałe też są boscha, przynajmniej tak mi się wydaje:)Więc dlatego chyba zdecyduję się na oryginalny rovera:)Uważacie że numery muszą zgadzać się z nadwoziem lub podwoziem tak mi mechanik powiedział który zamawiał ten przepływomierz:(
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Lut 13, 2011 07:54   

Gosiunia, ale właśnie Bosch, to jest oryginał. Jeśli nie ma różnicy z nowym podpiętym, czy wogóle odpiętym przepływomierzem, to przyczyny problemów trzeba szukać gdzieś indziej.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Gosiunia 



Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: Swidnica



Wysłany: Nie Lut 13, 2011 12:09   

Rowan napisał/a:
przyczyny problemów trzeba szukać gdzieś indziej.

Nie mam już pomysłu gdzie szukać przyczyny:(
 
 
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



  Wysłany: Pią Lip 01, 2011 13:51   [R75]Zawór wysokiego ciśnienia
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam kolegów.Mam taki problem.Chciałem wyczyścić zawór wysokiego ciśnienia,po odkręceniu wszystkiego co trzeba okazało się,że ów zawór trzyma się tylko na jednej śrubie,więc odkręciłem drugą i przy wyciąganiu koniec zaworu został (ułamał się).Zakupiłem już inny ale nie mogę wyjąć tego co zostało, może ktoś podpowie jak to wyjąć bez dalszego rozbierania auto.I drugie pytanie czy bez tego czujnika auto odpali czy nie.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pią Lip 01, 2011 16:49   

z tego co wiem są 2 rodzaje tych zaworów,jedne z taką jakby wystającą iglicą na końcu i drugie bez tego więc może masz bez tego dzyndzla a kupiłeś z? a co do odpalenia to raczej nie odpalisz bo ci paliwo żygnie z gniazda tego zaworu (tak mi sie wydaje bo odpalać bez zaworu nie próbowałem) :)

[ Dodano: Pią Lip 01, 2011 16:49 ]
o teraz mi wyskoczyło to zdjęcie:)to jest zawór z tą iglicą na końcu a u ciebie pewnie sie kończy rurką za zielonym oringiem?
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Lip 01, 2011 21:47   

Miras31, jeżeli faktycznie się złamał, to najpierw spróbuj magnes, a jak nie, to sprężarka.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Sob Lip 02, 2011 20:26   

Rowan właśnie się urwał.Magnes nic nie dał.Zaprowadziłem do mechanika też mówił o sprężonym powietrzu tylko się zastanawia gdzie dmuchnąć żeby pompy nie uszkodzić.

[ Dodano: Sob Lip 02, 2011 20:26 ]
Może ktoś podpowie jeszcze jak odkręcę pompę przy tym zaworze to trzeba rozpinać rozrząd a potem go ustawiać.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
szemet33 



Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Wrz 29, 2011 09:28   

mam pytanie na temat tego zaworu, słyszałem że jest w nim jakieś sitko powodujące wariowanie czujników i pomaga jego usunięcie, czy ktoś już usuwał te sitko ??
_________________
Ciekawy Roverek
 
 
motoitalia 



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 22
Skąd: warszawa



Wysłany: Wto Mar 27, 2012 18:51   

widze ze nie padła odpowiedź, dlatego proszę o poradę jak usunąć to sitko ?
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Wto Kwi 10, 2012 12:50   

potrzebuje zawór wysokiego cisnienia

podejrzewam ze mam walniety zawor wysokiego ciśnienia... poniewaz ponad miesiąc temu za jednym razem czyściłem zawór i zaślepiłem EGR, silnik całkowice po tym zabiegu zaczął inaczej pracować ale znów wróciły probem z szarpaniem podczas mocnego przyśpieszania i ciągły problem z wkręcenim sie powyzej 4000obr, domyślam sie ze to znów zawór i turbina, mam mozliwośc odplatnego wypozyczenia uzywanej turbiny w celu podmiany i sprawdzenia tym samym czy bedzie jakas poprawa...
pytanie moje brzmi czy ktos jest w stanie odpłatnie wypożyczyć mi na pare dni sprawny zawor wysokiego ciśnienia... bo łatwiej jest go wymienic niz turbo.. oczywiscie zapłace za wynajecie i oplacam koszty przesyłki... jezeli okaze sie ze jednak zawór mi paoda to bede chętny odkupić owy pozdespół
jezeli by sie ktoś chciałzapytać czy byłem na T4??
to byłem w dąbrowie gorniczej i okazało sie ze brak jakichkolwiek bledow w silniku ;/ chcoaz ten gosciu jakos dziwny....
pozdrawa :cry: i prosze o pomoc
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
stazaj88 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 91
Skąd: Koszęcin



Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 19:34   

21matys Przyjedź, podmienimy, zobaczymy :-)
 
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 22:29   

stazaj88, no to byda dzwonić :) z góry dzięki
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
keda 



Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 208



Wysłany: Czw Paź 04, 2012 11:39   

jakie powinno być napięcie na zaworze wysokiego ciśnienia?
 
 
Dzela1993 




Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 23



Wysłany: Nie Sie 26, 2018 21:48   

Witajcie
Mój Rover z dnia na dzień przestał odpalać. Szukałem przyczyny więc wykręciłem z pompy zawór wysokiego ciśnienia, okazało się że uszczelki (oringi) są zniszczone. Można je gdzieś bez problemu dostać czy trzeba dopasować z czegoś innego? Szukałem na allegro ale nie udało mi się znaleźć.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Sie 26, 2018 22:43   

Zmierz mi je.
W Łodzi jest hurtownia Uszczelka i mają oringi w każdym możliwym rozmiarze .
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Sie 27, 2018 09:14   

Poszukaj oryginalnego zestawu naprawczego, kosztuje ok 20-30zł.
Nie warto dobierać z uniwersalnych oringów, bo szybko się zużywają, natomiast druga ta uszczelka jest plastikowa.
 
 
Dzela1993 




Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 23



Wysłany: Pon Sie 27, 2018 10:03   

Znalazłem: https://allegro.pl/zestaw-naprawczy-regulatora-czujnika-common-rail-i7515273965.html
Podałem sprzedawcy mój numer zaworu (10 cyfr) i twierdzi że będzie pasować
Zostawiam numer katalogowy dla potomnych :)
F01M100278
Ostatnio zmieniony przez Dzela1993 Wto Sie 28, 2018 06:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Sie 27, 2018 21:44   

To ten zestaw brałem kiedyś dla klienta.
Widze że pojawiły się ponownie :)
Od razu zamawiam ze dwa na serwis :cool: :cool:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zawór wysokiego ciśnienia
Rowan Rover serii 75, MG ZT 9 Czw Gru 18, 2008 21:23
Rowan
Brak nowych postów [R75] pompa wysokiego cisnienia
grota10 Rover serii 75, MG ZT 14 Czw Lut 18, 2021 07:00
dawidd
Brak nowych postów [r75] Naprawa pompy wysokiego ciśnienia
szemet33 Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Kwi 28, 2012 07:45
21matys
Brak nowych postów [R75] Demontaż/ uszczelnienie pompy wysokiego ciśnienia CR.
Jacek85 Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Sty 15, 2015 08:41
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Wyciek paliwa przy pompie wysokiego ciśnienia
0L0 Rover serii 75, MG ZT 10 Czw Gru 15, 2022 15:04
0L0



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink