Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 23:08
Marcin, najlepiej daj szwagrowi dostęp do forum i wymieniajmy opinie na bieżąco, może w ten sposób unikniemy niepotrzebnych kosztów. Co do momentów dokręcania, Rave dla nowszych modeli chyba poradzi, a dostępny jest tutaj - http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#30
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 18, 2008 23:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jesli chodzi o sprawdzenie kolektora, to chyba tylko obejrzec dokladnie,czy cos w nim nie lata luzno i czy wszystko jest na swoim miejscu.
Wszystkie wartosci momentow dokrecania sa zamieszczone w RAVE jak i kolejnosci, czy inne uwagi nt dokrecania elemmentow
Same panewki nie powinny byc tragicznie drogie, (spytaj Tomiego, pewnie bez wiekszych problemow zalatwi) gorzej, ze to naprawde kupa roboty, a jak jeszcze przyjdzie szlifowac wal, to ja Cie nie chce martwic
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Posiadacie dośc dużo cennych uwag i dlatego będę sie konsultował. Jak będą konkretne pytania to będe pisał a takie pojawią się po rozebraniu. Jak będzie szlif to cóż tylko utwierdzi to teze panewki. Robota za darmo ale napewno coś rzuce Pawłowi. Stało się to trzeba próbować no cóż. O kolektorze będe truł i pokaze mu wszystko. On ma często złote myśli ale wasza pomoc jest niedzowna. Do tej pory mialem poldka 1.6 przez 8 lat i jeden rok z 1.4 rovera i jak ktoś się spyta o poldka 1.6 to wiem wsszystko. Czuję to auto i tak jest z wami i liczę na pomoc. Jak zacznie się temat rozkładania to będe pisal wszystko.
Ile tych panewek jest u mnie i czy od dołu bedzie dostęp??? dzięki za nmiary na gościa ma panewki i sprawdzi dostepnośc. Są one znaczone kolorami, i ciort wie o co chodzii z tymi kolorami.
[ Dodano: Wto Lut 19, 2008 13:16 ]
Tego Rave ściagneło sie 171 mb tylko i niechce otworzyc chce nagrywać płyte o co chodzi ?
powinno się ściągnąć 561MB i pewnie bez wszystkich nie pójdzie.
to jest obraz płyt, więc albo agrasz tak jak Ci mówi komputer, albo zamontujesz w jakimś wirtualnym napędzie...
ale i tak nie zadziała dopóki nie będzie w całości
z kolorami to może być tak, że na różne czopy przychodzą różne panewki...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Ile tych panewek jest u mnie i czy od dołu bedzie dostęp??? dzięki za nmiary na gościa ma panewki i sprawdzi dostepnośc. Są one znaczone kolorami, i ciort wie o co chodzii z tymi kolorami.
[ Dodano: Wto Lut 19, 2008 13:16 ]
Tego Rave ściagneło sie 171 mb tylko i niechce otworzyc chce nagrywać płyte o co chodzi ?
moge Ci rave wypalic na plyte tylko musial bys do legnicy przyjechac. Co do Podozera to u nas jest mechanik ktory zna ten silnik na wylot pozdrawiam
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lut 19, 2008 21:33
Marcinie do panewek niestety dojścia nie będzie trzeba zdemontować silnik i rozczepić go ze skrzynią biegów i wtedy dopiero po kolei rozbierać dół silnika
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Michone a więc zrobimy tak pomoc będe mial na uwadze i się odezwe jak sie nieuda z płytą. I jak poldorover nieodpali to porozmawiamy o twoim mechaniku. Dzięki za pomoc, zobaczymy jak wypadki sie rozwiną.
[ Dodano: Sro Lut 20, 2008 00:11 ]
To mnie pocieszyłeś przemo, Prócz fizycznego rozczepienia z skrzynią nic w skrzyni ruszać chyba nietrzeba będzie. Chyba podołamy A niewystarczy go tylko trochę unięść . hmmm coraz większa misja. Kóncem tygodnia uzgodnie wszystko z Pawłem. Warto chyba od kolektora zaczynac. Zresztą to on zadecyduje.
[ Dodano: Sro Kwi 16, 2008 15:19 ]
No właśnie po wymianie silnika nieodpala. Według sprawdzenia ma iskre i dostaje benzyne. Co jest powodem. Po przekręceniu zapłonu świecą się kontrolki co świecić się mają gasnie abs a pali się trakcja na wyświetlaczu komputera. Wtrakcie kręcenia silnikiem zapala się kontrola trakcji na wyświetlaczu komputera. Co jest grane. Gdzie jest czeski błąd. Niemam tu nawet możliwości gdzie go podpiąć pod kompa. Skrzynia jest automat, ma tempomant i wszyskie możliwe bajery bez szyberdachu. Wymieniam wyposażenie bo może to istotne. Co jest grane ? Gdzie szukać żeby odpalił.
Może warto udać się na kompa. Do Legnicy daleko nie masz. Zobacz, zadzwoń, może coś pomogą.
AUTO-TECH
Opis: Warsztat specjalizuje się w elektronice pojazdowej oraz regulacjach silników. Warsztat nie boji się praktycznie żadnego auta, posiadają komputer z wieloma końcówkami (i odpowiednim softem) do podpięcią róznych aut.
Adres: ul. Bagienna, 59-220 Legnica
Telefon, faks: tel: 076 852-28-77
Kurde nowy trop jak się okazało paliwo podaje ale NIEMA ISKRY NA ŚWIECACH. Silnik normalnie kręci a iskry niema. Z tyłu pod kolektorem jest taki czarny przewód masowy co go do silnika się przykręca może być przyczyną braku iskry. Podpowiem że mechanik przedłużył ten przewód prowizorycznie i podpiął pod mase akumulatora a iskry dalej niebyło. Szwagier się śmiał że jest prawdopodobne tak w żartach mówił że ta masa musi masować silnik a nie kleme akumulatora bo podał przykłąd że bóg wie gdzie ten przewód idzie i śmiał się że on np. jest poprowadzony od podłużnicy i masowanie go z akumulatorem niema sensu tylko trzeba złapać mase na silniku na obudowie bo tak jest oryginalnie ale to tylko takie gdybanie bo szwagier tego niewidział a jutro podjedzie to skorygować ktoś ma jakieś pomysły. NIEMA ISKRY NA ŚWIECE. Koło zamachowe przełożone z mojego starego silnika bo mam automat a kupiłem od manuala.
Szwagier to sprawdzi bo mechanik się upiera że wszystko gra. Piter niby wszystko z nim gra tzn. napewno jest podłączony ale czy sprawny Te auto w artbizarze jeździło więc napewno sprawny był. Jeśli nie czujnik położenia wału to co ? I jak go sprawdze bez kompa i innych rzeczy. Może szwagier ma pomysły ale ślijcie swoje pomysły wszystko się przyda.
[ Dodano: Sro Kwi 16, 2008 23:13 ]
Niewiem czy to istotne ale sam też troche go próbowałem palić a na komputerze na wyświetlaczu na ułamek sekundy pojawił się czerwony klucz i kontrolka czerwona wyglądająca jak zwykły prostokąt ale na dole zamiast prostej lini to taki zygzaczek a trójkąciki. Niewiem czy jak paliłem czy jak go otwierałem czy bawiłem się pilotem ale takie coś miejsce miało co by niebyło iskry i tak niema.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum