Forum Klubu ROVERki.pl :: Spalanie KV6 & 2.0 T
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Spalanie KV6 & 2.0 T

OT z tematu [MG ZS 180] zabawe czas zacząć -> 2.0T
Autor Wiadomość
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Paź 01, 2012 13:10   

Mój R75 2.0V6 jak już kiedyś pisałem przy normalnej jeździe (max 130km/h, max obroty jak wyprzedzam czy startuje ze świateł 3,5k/min) w trasie prawie 900km spalił 7,2l/100. Ostatni wynik z trasy do Pragi i spowrotem czyli jakieś 1000km 8,2l/100km, jakby nie patrzeć po górach to dobry wynik.
Codziennie do pracy i powrót gdzie nie bardzo jest jak wyprzedzić i korki bo to zwykle godziny szczytu mam 9.0l/100km, Samo miasto jak pisałem od 9,7-10,7l więcej spalił mi chyba tylko ze dwa razy jak były jakieś super wielkie zawirowania komunikacyjne w Poznaniu i było to trochę powyżej 11l/100km
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 01, 2012 13:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 13:58   

Nie maniaq, nie pisze bzdur, tylko tak mi pali moj ZS. Pali Ci więcej? Twoja sprawa. Jeżdże normalnie, tak jak każdy u nas, jesli nie dostrzegasz róznicy miedzy Warszawą a Rzeszowem i jazdą po okolicach to Ty nie wprowadzaj innych w błąd, że tak się nie da. Może niech każdy zacznie podawać spalanie w zależności od miasta? LOL. Teraz weź wytłumacz Sknerkowi, ze jego cięższa i bardziej paliwożerna 75 pali mniej jak Twoj ZS :lol: A i dolewając oliwy do ognia, 75tka pali nam przy takich samych trasach jak ZS (tyle tylko, że kieruje tato lub mama) jakies 10-11l lpg, czyli wychodzi kolo 9l beny. To auto lżejsze o ok 400kg, z manualną skrzynią a nie topornym automatem nie może spalić 2l mnie? Wystarczy troche ruszyć głową i nie używać pedału gazu w systemie 0-1. No ale, Tobie wydaje się, że masz zawsze racje :) No i masz rację - wydaje Ci się.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 14:35   

To ja podam moje spalanie w klekocie: ostatni pomiar 6,3l średnie w cyklu mieszanym czyli "miasto" koło 7 trasa koło 5, a miasto w cudzysłowie bo 10 razy mniejsze niż Rzeszów :D Przeprowadzam się do podkarpackiego zejdę, ze średnim do 4!! :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 14:38   

W tamtym tyg. robiłem trase wwa-łódź-kraków-wwa trasa zaleznie od miejsca 80-180. Na baku zrobiłem 610km szok... Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie odcinki autostrady oraz dwupasmówki ktorymi jechalem w tych gornych widełkach... dwie rzeczy ktorymi tłumacze znakomity wynik duzo mniejsza masa kół i opon ponad 5kg wzgledem poprzednich oraz wieksza sprezarka silnik wkreca sie momentalnie bez potrzeby wciskania w podłoge delikatie plynie przyspiesza :)

PS tym wiekszy szok ze nie było to ecodriving co widac po zakresie predkosci :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 15:03   

Markzo napisał/a:
Jeżdże normalnie, tak jak każdy u nas


No to juz rozumiem, czemu na uczelnie jedziesz maluchem - bo nie ma roznicy :D


Markzo napisał/a:
jesli nie dostrzegasz róznicy miedzy Warszawą a Rzeszowem i jazdą po okolicach to Ty nie wprowadzaj innych w błąd, że tak się nie da. Może niech każdy zacznie podawać spalanie w zależności od miasta? LOL.


Nie trzeba, bo zazwyczaj miejsce jest podane w podpisie, a klubowicze sie znaja ;) ale Ty masz kmpleksy i krzywde ci Warszawiacy zrobili, bo ciagle wracasz do W-wy myslami :) ALE podkreslam po raz kolejny, NIE mieszkam w W-wie, a ZS widzi wawe zazwyczaj raz w tygodniu jak jade na spota :D


Markzo napisał/a:
Teraz weź wytłumacz Sknerkowi, ze jego cięższa i bardziej paliwożerna 75 pali mniej jak Twoj ZS :lol: A i dolewając oliwy do ognia, 75tka pali nam przy takich samych trasach jak ZS (tyle tylko, że kieruje tato lub mama) jakies 10-11l lpg, czyli wychodzi kolo 9l beny. To auto lżejsze o ok 400kg, z manualną skrzynią a nie topornym automatem nie może spalić 2l mnie? Wystarczy troche ruszyć głową i nie używać pedału gazu w systemie 0-1. No ale, Tobie wydaje się, że masz zawsze racje :) No i masz rację - wydaje Ci się.


Sknerko napisal i blizej mu do mnie niz do ciebie w spalaniu :) wiec stzrelasz w stope, bo argument na moja korzysc :D

i znow tata... http://www.youtube.com/watch?v=YQBO9ybb0kc ;)

jakbys czytal uwaznie, to na codzien robie trasy dokladnie 12km i najczesciej nie mam potrzeby przekraczac 3,5 k rpm :)

widze, ze kazda osoba co nie przyklaskuje, to odrazu personalnie i tekstami nie na temat- nie myslisz, nie czytasz, nie rozumiesz, nie widzisz... jak argumentu brak to i taki argument dobry :)

Moze roznica wynika z tego, ze ja jezdze caly rok, a nie stawiam auto na kobylkach ;)

Plywak, ja juz o tym napisalem przy okazji dyskusji o spalaniu KV6 :D

Ziomie, a ile to w l/100 ? Moj rekord to 629 na baku , ale po zalaniu pokazalo 7,7, bo widocznie nie wyjezdzam do rezerwy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 15:11   

maniaq napisał/a:
No to juz rozumiem, czemu na uczelnie jedziesz maluchem - bo nie ma roznicy

nie mam malucha?

maniaq napisał/a:
Nie trzeba, bo zazwyczaj miejsce jest podane w podpisie, a klubowicze sie znaja ale Ty masz kmpleksy i krzywde ci Warszawiacy zrobili, bo ciagle wracasz do W-wy myslami ALE podkreslam po raz kolejny, NIE mieszkam w W-wie, a ZS widzi wawe zazwyczaj raz w tygodniu jak jade na spota

co? bujną masz fantazję :) porównuje Wawe bo sam nie raz pisałeś, że po Wawie jeździsz, a chyba oczywiste jest ze Wawa jest 10x bardziej zakorkowana niż mniejszy Rzeszów.

maniaq napisał/a:
Sknerko napisal i blizej mu do mnie niz do ciebie w spalaniu wiec stzrelasz w stope, bo argument na moja korzysc

nie rozumiesz, 75 waży w zależności od specyfikacji 300-400kg więcej jak ZS, więc skoro cięższe auto pali tyle co Twój lub mniej, to chyba o czymś świadczy?

maniaq napisał/a:
i znow tata... http://www.youtube.com/watch?v=YQBO9ybb0kc

yy? nie bardzo rozumiem?

maniaq napisał/a:
jakbys czytal uwaznie, to na codzien robie trasy dokladnie 12km i najczesciej nie mam potrzeby przekraczac 3,5 k rpm

czytam uważnie, ale Ty chyba nie widzisz różnicy w rejonach gdzie mieszkamy.

maniaq napisał/a:
widze, ze kazda osoba co nie przyklaskuje, to odrazu personalnie i tekstami nie na temat- nie myslisz, nie czytasz, nie rozumiesz, nie widzisz... jak argumentu brak to i taki argument dobry

:roll: chyba każda osoba, która się nie zgadza z Tobą musi odrazu zmieniać zdanie, bo Ty wiesz lepiej. Podaje srednie spalanie z jakiś 3000km, bo pierwszego tysiąca nie ma co liczyć - testy, poprawki i jeszcze raz testy. No ale nie ma wuja, ja pisze bzdury.

maniaq napisał/a:
Moze roznica wynika z tego, ze ja jezdze caly rok, a nie stawiam auto na kobylkach

i kto tu robi osobiste wycieczki :]
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 15:16   

maniaq napisał/a:

Ziomie, a ile to w l/100 ? Moj rekord to 629 na baku , ale po zalaniu pokazalo 7,7, bo widocznie nie wyjezdzam do rezerwy.


jakieś 8,2L/100km czyli śmiesznie mało... żeby wzbogacić opis:

wwa-łodz wiadomo odcinek na zwezkach bardzo powoli i równo jak wszyscy czyli 80km reszta tarsy 120-130km

lodz-krk wyjazd i obrzeza lodzi 80km pozniej 2 pasmowka 120-140km, no i autoban 160-180km

powrot krk-wwa wyjazd podobnie 80km pozniej 120-140km
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 19:14   

maniaq, znowu wyjdzie, że bronię uciśnionych ale zauważ że czepiasz się słówek, które można interpretować na różne sposoby. (i tu trochę szydery) Mam wrażenie, że nie mieszkasz w Polsce bo np polskie prawo też można różnie interpretować, w zależności jak ktoś umotywuje pewne kwestie.
Zauważ że czepiłeś się jednego słowa i już wyszedł temat dyskusji na dwie strony ;) trochę luzu chłopie nie ma się co tak spinać ;)

Spalanie średnie mojego vvc po ponad roku w tym pół roku w Krakowie:
32593,6km - 3054,51L gazu
benzyny zalane w tym czasie za 1530zł (tylko 98-100okt)
gazu za 8236,15zł spalanie gazu nie wliczając benzyny wyszło mi 9,37L/100km
koszt przejechania 100km biorąc pod uwagę gaz i paliwo to 29,96zł
biorąc pod uwagę wszystkie koszty to ok 50zł/100km

[ Dodano: Pon Paź 01, 2012 19:14 ]
upp z przed chwili podliczyłem od marca 2011 do 24 września 2012

Spalanie średnie mojego vvc po ponad roku w tym ponad pół roku w Krakowie:
37681,8km - 3549,45L gazu
benzyny zalane w tym czasie za 1680zł (tylko 98-100okt)
gazu za 9594,07zł spalanie gazu nie wliczając benzyny wyszło mi 9,42L/100km
koszt przejechania 100km biorąc pod uwagę gaz i paliwo to 29,92zł
biorąc pod uwagę wszystkie koszty to ok 50zł/100km
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 22:36   

Markzo napisał/a:
Nie mam malucha?


To mam stare info :) sorki

Markzo napisał/a:
co? bujną masz fantazję :) porównuje Wawe bo sam nie raz pisałeś, że po Wawie jeździsz, a chyba oczywiste jest ze Wawa jest 10x bardziej zakorkowana niż mniejszy Rzeszów.


Co w tym z fantazji >? Jezdzilem duzo jeszcze 2-3 lata temu , teraz rzadko :) Zouza codziennie, ale to ZR-em ;) Tylko ja nie jezdze w korkach, bo moja praca powoduje, ze zazwyczaj jade pod prad korkom, a jak wracam po nocy, to juz o korkach nie ma mowy :D


Markzo napisał/a:
nie rozumiesz, 75 waży w zależności od specyfikacji 300-400kg więcej jak ZS, więc skoro cięższe auto pali tyle co Twój lub mniej, to chyba o czymś świadczy?


juz pisalem dobre argumenty: nic nie rozumiem, nie czytasz, nie umiesz, nie wiesz ;) Tylko sknerko ma 2.0, a spalanie podobne do tych na ktore sie powoluje innych i swoje.

maniaq napisał/a:
i znow tata... http://www.youtube.com/watch?v=YQBO9ybb0kc

Markzo napisał/a:
yy? nie bardzo rozumiem?
ciesze sie, ze twoj tata i to co robi, jak jezdzi tatowy 75 itd jest dla ciebie wyznacznikiem wszechswiata, ale wychodzi na to nadal, ze albo inni jezdza jak psychopaci i im auta duzo pala, albo to wasze normalnie- zaniza srednia krajowa, co probuje ci wykazac, na przykladzie powolywania sie na moje i innych klubowiczow doswiadczenia . Nigdzie nie napisalem, ze Ci tyle ZS nei moze palic, tylko nie zgadzam sie na opisanie tego jako normalna jazde ! tylko tyle, reszta luzik, twoje auto, twoja brozka.


Markzo napisał/a:
czytam uważnie, ale Ty chyba nie widzisz różnicy w rejonach gdzie mieszkamy.


no tak powietrzem, swieze gorskie lepsza mieszanke daje :D Pisalem powyzej , ale sie powtorze jade do roboty 12 km w jedna strone, w sznurku bez szalenstw, bez korkow, ok 80-100 km/h :) mijam po drodze 3 wieksze skrzyzowania :) Opisywalem trase w gory, na mazury, upalanie i rozne warunki. Mi nigdy nie spalil mniej niz 7,7 :) Sknerkowy rekord 7,2 ! ale nie pisze ze to normalne ;)


Markzo napisał/a:
:roll: chyba każda osoba, która się nie zgadza z Tobą musi odrazu zmieniać zdanie, bo Ty wiesz lepiej. Podaje srednie spalanie z jakiś 3000km, bo pierwszego tysiąca nie ma co liczyć - testy, poprawki i jeszcze raz testy. No ale nie ma wuja, ja pisze bzdury.


a ja na przykladzie ponad 13 k km :) z udokumentowanymi wszystkimi tankowaniami, tylko 2 przebiegow nie spisalem - sory ze ich brakuje, bo by bylo ponad 13,5 k km .



Markzo napisał/a:
i kto tu robi osobiste wycieczki :]

Nie wycieczki tylko przypominam fakt, ze bylo to poddawane dyskusji, czy auto ma lepiej stac na kolach, czy na ceglach czy na kobylkach ? Czy sie myle, sklamalem, ze auto stalo w zeszla zime w garazu, a ty jezdziles maluchem ? Czy stwierdzenie faktu jest przytykiem osobistym ?




Kozik uiwerz, ze mi zylka z powodu tego tematu nie peknie ;) Ale nie chce, by ktos to czytajac myslal, ze kazde 2.0 T lub 2,5 V6 pali 7l w NORMALNEJ jezdzie. Markzo inaczej definiuje normalna jazde, ale co probuje wykazac, to on jest w mniejszosci. Niech mu pali i 5L, zycze mu tego, ale to nie bedzie srednie spalanie uzyskiwane przez inne osoby. Koniec
kropka.

PS. a jak definiujesz wszystkie koszta 100km ? co wliczasz? OC, kola, filtry, oleje itp itd?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Paź 01, 2012 23:22   

Wywołaliście gdzieś po drodze 2.5 V6 Zukowatego jego auto po remapingu u JOWIEGO paliło ok 1l więcej jak mój a Zuki nie oszczędzał obrotomierza :mrgreen:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Paź 02, 2012 19:26   

maniaq napisał/a:
PS. a jak definiujesz wszystkie koszta 100km ? co wliczasz? OC, kola, filtry, oleje itp itd?


wszystkie koszty typu opony, oleje, płyny, filtry i inne moje fantazje, grzebanie cudowanie ;) jakbym policzył myjnie, przeglądy i ubezpieczenie to by mi wyszło pewnie około 60zł/100km więc to nie jest tragedia skoro inni płacą 60zł/100km tylko za paliwo nie licząc kosztów. Trzeba też wziąć pod uwagę, że mechanicy mnie nie kosztują bo rodzina ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
mzas 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 127
Skąd: Warszawa

MG ZS

Wysłany: Wto Paź 02, 2012 19:55   

maniaq napisał/a:
a jak sie okazuje mi pali malo w porownaniu do osob ktore znalem z ZS-ami. Tomi, Mzas, Kruszon, Emdzik... i inne z 75 2,5 Zuki, Ty i inni co sie wypowiadali :)


Tzn ja uważam że mój jak na 2,5 to pali NORMALNIE! jak jeżdżę w korkach, przyśpieszam czasami gwałtownie oraz wykonuję różne gwałtowne manewry w mieście...nie ma opcji 12-13l musi być i jak mi ktoś powie że w takich warunkach jak jeżdżę ja pali mu silnik 2,5 V6 parę litrów mniej to się można uśmiać bo to jest aż nie realne przy takim silniku...

Zgadzam się też z tym ,że jeżdżąc tak jak maniaq że ma do pokonania paręnaście kilometrów z czego jest ponad połowa płynnej spokojnej jazdy można zejść do 10l/100 km.

Uściślijmy..spalanie na poziomie 7-8l/100 też jest do osiągnięcia ale jak rozumiem markzo NORMALNIE jeździ/jeździł w trasie lub przemieszczając się z miasteczka do miasteczka po niezatłoczonych drogach utrzymując mniej więcej stałą prędkość.

I po co tutaj dalej ciągnąć dyskusję...
 
 
kruszon 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Sro Paź 03, 2012 13:11   

Panowie, dyskusja pozbawiona kompletnie sensu. Chcecie sie bawic w ecodriving, to nie kupujcie kv6 czy 2.0T tylko autko z silnikiem, ktore jest do tego przeznaczone. Nie rozumiem jarania sie malym spalaniem w kv6/2.0t w przeciwienstwie do jarania sie osiagami. Przy tych silnikach zostanmy przy dyskusji na temat potencjalnego tuningu i podnoszenia walorow wydajnosciowych a nie ekonomicznych.

Tyle w temacie.

Pozdrawiam
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 03, 2012 14:00   

Nie wiem czemu pokutuje przeświadczenie, że jak ktoś ma mocny silnik to musi wszędzie i zawsze zapie..... i nei wiem czemu nie można łączyć ecodrivingu z mocnym silnikiem ... ja jakoś łączę i dobrze mi z tym ... mam auto którym można troche przycisnąć co nie znaczy, ze trzeba. Jak mi się nie spieszy, to tempomat i 90km/h ... a jak spieszy lub mam ochotę przycisnąć to szybciej i tyle ;) Przy obecnych cenach benzyny to łączenie ecodrivingu z każdym silnikiem ma sens (chyba, że to auto służbowe ;) )
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kruszon 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 683
Skąd: /dev/urandom



Wysłany: Sro Paź 03, 2012 14:05   

Brt, nie napisalem ze wszedzie musi zapie... Jesli ktos umie i lubi jezdzic oszczednie to nikt tego nie broni. Twoj samochod, jezdzisz jak chcesz, ale jakiekolwiek przekrzykiwanie sie na wyniki spalania w autkach z badz co badz sportowym zacieciem uwazam za jałowe. Zwlaszcza przy benzynie czy tym bardziej turbobenzynie, ktora ma duzy rozstrzal jesli chodzi o spalanie w przypadku roznych warunkow. Mozna byc cokolwiek porownywac gdybysmy jezdzili o tej samej porze tymi samymi trasami. Inna historia jest diesel, czy u Ciebie w Belli czy w roverkach mimo wszystko amplitude jesli chodzi o spalanie ma dosc mala w roznych warunkach drogowych.

Pozdrawiam
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3635
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 03, 2012 19:12   

Pany logowac sie na autocentrum i prowadzic raporty spalania, wtedy bedzie przynajmniej jakis dowod na Wasze liczby.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 03, 2012 19:19   

albo na motostat ;)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3635
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Paź 03, 2012 19:28   

dokładnie

ja mam obecnie tak:

Rover 800 9,16L na dystansie 15 tys
FSO 1.4 7,46L na dystansie 1700km
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 03, 2012 20:11   

kruszon napisał/a:
Twoj samochod, jezdzisz jak chcesz, ale jakiekolwiek przekrzykiwanie sie na wyniki spalania w autkach z badz co badz sportowym zacieciem uwazam za jałowe.

A co ma piernik do wiatraka? Ciekaw jestem przez ile czasu/km używałeś samochodu sportowo a taki przecież posiadasz, jak często kręcisz go powyżej 4k obr itd.
Głupie myślenie jak wspomniał Brt.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Paź 03, 2012 21:40   

Kwestia tego kto tu tak właściwie sie licytuje ;) .. markzo po prostu napisał ile mu pali i tyle a wiecej postów było osób "niewiernych" niż samego właściciela :) ...
Generalnie tematu by nie było, gdyby markzo po porstu od razu napisał, ze pali mu 7 przy jeździe w trasie max 90 km/h. bo takie ma akurat warunki jazdy na pokonywanej codzienie trasie :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all]Klima, a spalanie
sardos Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 28 Czw Maj 10, 2007 12:08
nixon75



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink