Wie ktoś może czy da sie przelozyc hamulce od 820 do 216? mialbym wtedy ABS nowe hamulce i zmieniony rozstaw śrub pod felgi
Jest jakaś różnica w elektronice silnika 2,0T i 2,0 bez turbo tego 136KM ? wiazka jest taka sama i tylko inny program w kompie ?
Ogólnie to mam teraz dwie opcje, albo kupie 220 bez turbo, zamienie silniki z 820t i sprzedam 820 a 220 pojdzie na dwace swapa,
albo druga opcja : sprzedam 820 na czesci i złom i jak starczy kasy to kupie 220 N/A (chyba tak sie oznacza silniki bez doładowania ) i z niego wezme reszte czesci..
jest na allegro jeden 220 tylko troche daleko 400km w jedną stronę..
kupno 3 auta jest chyba najbardziej oplacalne, ponieważ kupowanie samych części wyjdzie chyba drożej a jak bede miał auto u siebie to wyjme z jednego i włoże do drugiego i niczego nie pomyle:P
Ogólnie to wszyscy mi teraz mowią jak ogladaja moj nowy nabytek ze szkoda go na czesci bo to jeszcze calkiem dobre auto. Mi tez troche szkoda, ale chyba nie bede miał wyjscia. juz grafitowego miałem kupic na czesci a odratowałem go i teraz bede robił swapa
Hamulce możesz przełożyć ale tylko zaciski i klocki (przód). Tarcze musiałbyś kupić z ZR/ZS. ABS i inne pierdoły raczej nie ma szans.
Wszystko zależy jaki masz silnik turbo i jaki jest silnik N/A.
Ogólnie wiązki różnią się trochę (dodatkowe czujniki w turbo) inna wtyczka do wiązki zapewne. Ciut się przyglądałem tematowi i nie jest to P&P.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Hamulce i zawias sa takie same w 216 i 220 (262mm wentylowane z przodu i tarcze tył).
w 220 NA hamulce są takie same jak 220t i 216?
w 220 NA jest ABS ?
Wiecie może czym różnią się 220t i 220 NA oprócz tego że jeden ma turbo a drugi nie ?
chodzi mi o pierdoły typu pompa paliwa, licznik zbiorniczki itp ? może to szczegóły ale nie chce, żeby poźniej sie okazało że czegoś braknie i nie bede mógł tego zdobyć.
na allegro jest jeden 220 NA http://otomoto.pl/rover-220-C26890295.html
mysle czy by go nie łyknąć, stoi dość długo, wiec mysle że da rade potargować, w sumie silnik nie musi być igła, buda też, chodzi mi o szczegóły, których brakuje w moim 216, np szyba czołowa, boczek, i inne elementy wnetrza, gdyby kupować osobno wyszłaby niezła sumka, no i graty do swapa typu zawieszenie silnika, zbiorniczki itp. jutro zadzwonie do goscia, poprosze o szczegółowe zdjęcia i spróbuje potargować, zobaczymy czy bedzie sie opłacać.
czy cena za sanki 400zł to dużo ?mi sie wydaje że troche tak, jeden gość z łodzi mi tak powiedział... a za wiążke z kompem 800-900zł
Im dłużej siedze w temacie swapa tym wiecej problemów napotykam, ale się podjąłem i nie mam zamiaru odpuszczać trzymajcie kciuki
Jeszcze masz inną opcję - kupić 220 turbo z zarżniętym silnikiem i przerzucić z 820 Choć ja bym zostawił tą 820 coupe jeśli blachy są w dobrym stanie bo to świetny samochód
Jeszcze masz inną opcję - kupić 220 turbo z zarżniętym silnikiem i przerzucić z 820
wiem, też biorę to pod uwagę, z zarżniętym silnikiem stoi za 4,5k przymierzałem się do niej ale chyba to za duza kasa jak za auto z takim silnikiem..
znajdzie sie jakaś okazja to kupie. to byłaby najlepsza opcja, albo kupic jakiegoś niemca czy włocha 220ti.
Yog-Sothoth napisał/a:
Choć ja bym zostawił tą 820 coupe jeśli blachy są w dobrym stanie bo to świetny samochód
blachy są ok, choć to chyba nie jest w ocynku jak 216 i ruda siedzi po wew stronie maski i na blotniku prawy tył, tam coś było nieudolnie naprawiane. pozatym blacha wydaje sie zdrowa, blotnike lewy przód zagięty i przytarty, błotnik lewy tył ma zagięty rant, wiecej rzeczy jak na razie nie zauważyłem, choć przyznam się, że budy zbytnio nie oglądałem, w moim przypadku im wiecej byłoby rdzy i zadrapań tym byłoby lepiej
pozatym niepodoba mi się wnętrze 820, wole środek 216 ale każdy może mieć inny gust
greg-si napisał/a:
Markzo miał graty z 220T i chyba była tam inna pompa paliwa.
Wiecie może czym różnią się 220t i 220 NA oprócz tego że jeden ma turbo a drugi nie ?
pompą paliwa. Turbo ma dużo wydajniejszą, patrząc po rimmerbros widać, że do turbo nie podchodza pompy z innych modeli. Ja u siebie mam póki co pompę z KV6 (nie wiem, czy nie jest taka sama jak w kazdej kserii?) i daje rade, ale jezdze na w zasadzie seryjnych ustawieniach. Będe wkładał pompe z turbo jak się ociepli.
mlody975 napisał/a:
czy cena za sanki 400zł to dużo ?mi sie wydaje że troche tak, jeden gość z łodzi mi tak powiedział... a za wiążke z kompem 800-900zł
ten gość z łodzi to zdzierca straszny, za chłodnice mi krzyknął (do coupe) chyba 400 czy 600złl... kilka gratów które dostałem w sumie za smieszne pieniądze u niego kosztowały blisko 1500zł.
mlody975 napisał/a:
Im dłużej siedze w temacie swapa tym wiecej problemów napotykam, ale się podjąłem i nie mam zamiaru odpuszczać trzymajcie kciuki
dasz spokojnie rade, moj ZS już smiga chwile i warto - bardzo fajny motor
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Vito_ napisał/a:
Przecież pompe paliwka wyciągnie sobie z 820ti i przełoży
Dzięki, właśnie miałem pytać czy z 820ti podpasuje
a jesteście pewni? bo np dla 620Ti jest taka sama pompa jak w Kserii. Sprawdzalismy to z Gregiem ostatnio jak próbowałem dojść ładu co i jak. Patrząc po katalogach najmocniejszą pompę mam 220 Coupe Turbo.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
wiem, wiem, ale jak nie mam co innego do roboty to sie dopytuje, lepiej teraz na spokojnie pytać, niż później na szybko.
na razie jestem na etapie kompletowania reszty czesci.
W weekend pojade zobaczyć tego 220CT z gliwic co ma panewkę padniętą. Może bedzie coś warty.
A jeszcze wcześniej chciałbym sprzedać chociaż jednego Rovera, albo 820 albo zielonego 216, bo jak tylko mówie w domu że szukam czwartego to mama mówi że niedługo miejsca braknie na łące przed placem a dziewczyna uważa że mnie poebało i sie denerwuje jak zaczynam ten temat
ooo to juz wiem kto sie pytal o podszybie, swojego sie nie chce naprawiac
w takim razie bedzie licytacja
mlody975 napisał/a:
a dziewczyna uważa że mnie poebało i sie denerwuje jak zaczynam ten temat
bo sie nie pytasz jej, tylko kupujesz
weź postaw wszystkie obok siebie, niech sobie siądzie popatrzy i koniecznie przejedzie, potem zostaw tego którego wybierze, zapewniam ze wybierze najdłuższego
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Hehe nie wiem czy mówimy o tym samym, mi chodzi tylko o tą "zaślepkę" która jest przykręcona na dole przedniej szyby i zasłania mocowania, u mnie moja jest skorodowana od wewnętrznej strony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum