Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 216 coupe] swap na 2.0Ti
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Sro Lut 06, 2013 22:26
[R 216 coupe] swap na 2.0Ti
Autor Wiadomość
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 16:03   

2000, ale mysle że felgi 17 z oponami są warte koło tysiaca, i stoi na calkiem ladnych zimówkach 16. Mam nadzieje że się zwróci :P

tylko że te felgi w 820 maja rozstaw 4x114 a ja mam 4x100 w 216stce, czy to prawda ?
jesli tak to szkoda bo 17 w 216 moglyby fajnie wygladac

Chłop mówił że są nowe wszystkie tarcze i klocki auto jest sprawne, ma tylko dziure w skórze i brak przeglądu.
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 19, 2013 16:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 16:50   

mlody975 napisał/a:
w 820 maja rozstaw 4x114 a ja mam 4x100 w 216stce, czy to prawda ?
:taa: Tak, to prawda.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 17:12   

no to troche lipa...

Wie ktoś może czy da sie przelozyc hamulce od 820 do 216? mialbym wtedy ABS nowe hamulce i zmieniony rozstaw śrub pod felgi ;)

Jest jakaś różnica w elektronice silnika 2,0T i 2,0 bez turbo tego 136KM ? wiazka jest taka sama i tylko inny program w kompie ?


Ogólnie to mam teraz dwie opcje, albo kupie 220 bez turbo, zamienie silniki z 820t i sprzedam 820 a 220 pojdzie na dwace swapa,
albo druga opcja : sprzedam 820 na czesci i złom i jak starczy kasy to kupie 220 N/A (chyba tak sie oznacza silniki bez doładowania :P ) i z niego wezme reszte czesci..

jest na allegro jeden 220 tylko troche daleko 400km w jedną stronę..
kupno 3 auta jest chyba najbardziej oplacalne, ponieważ kupowanie samych części wyjdzie chyba drożej a jak bede miał auto u siebie to wyjme z jednego i włoże do drugiego i niczego nie pomyle:P

Ogólnie to wszyscy mi teraz mowią jak ogladaja moj nowy nabytek ze szkoda go na czesci bo to jeszcze calkiem dobre auto. Mi tez troche szkoda, ale chyba nie bede miał wyjscia. juz grafitowego miałem kupic na czesci a odratowałem go i teraz bede robił swapa :P
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 17:29   

Hamulce możesz przełożyć ale tylko zaciski i klocki (przód). Tarcze musiałbyś kupić z ZR/ZS. ABS i inne pierdoły raczej nie ma szans.

Wszystko zależy jaki masz silnik turbo i jaki jest silnik N/A.
Ogólnie wiązki różnią się trochę (dodatkowe czujniki w turbo) inna wtyczka do wiązki zapewne. Ciut się przyglądałem tematowi i nie jest to P&P.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 19:24   

Markzo napisał/a:
Hamulce i zawias sa takie same w 216 i 220 (262mm wentylowane z przodu i tarcze tył).


w 220 NA hamulce są takie same jak 220t i 216?
w 220 NA jest ABS ?
Wiecie może czym różnią się 220t i 220 NA oprócz tego że jeden ma turbo a drugi nie ?
chodzi mi o pierdoły typu pompa paliwa, licznik zbiorniczki itp ? może to szczegóły ale nie chce, żeby poźniej sie okazało że czegoś braknie i nie bede mógł tego zdobyć.
na allegro jest jeden 220 NA http://otomoto.pl/rover-220-C26890295.html
mysle czy by go nie łyknąć, stoi dość długo, wiec mysle że da rade potargować, w sumie silnik nie musi być igła, buda też, chodzi mi o szczegóły, których brakuje w moim 216, np szyba czołowa, boczek, i inne elementy wnetrza, gdyby kupować osobno wyszłaby niezła sumka, no i graty do swapa typu zawieszenie silnika, zbiorniczki itp. jutro zadzwonie do goscia, poprosze o szczegółowe zdjęcia i spróbuje potargować, zobaczymy czy bedzie sie opłacać.
czy cena za sanki 400zł to dużo ?mi sie wydaje że troche tak, jeden gość z łodzi mi tak powiedział... a za wiążke z kompem 800-900zł ;/ ;/

Im dłużej siedze w temacie swapa tym wiecej problemów napotykam, ale się podjąłem i nie mam zamiaru odpuszczać ;) trzymajcie kciuki :D
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 19:36   

Zawsze lepiej brać całe auto niż kupować wszystko oddzielnie.
Markzo miał graty z 220T i chyba była tam inna pompa paliwa.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 20:32   

Jeszcze masz inną opcję - kupić 220 turbo z zarżniętym silnikiem i przerzucić z 820 :) Choć ja bym zostawił tą 820 coupe jeśli blachy są w dobrym stanie bo to świetny samochód :oops:

Poszedł PW w sprawie części.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 19, 2013 21:01   

Yog-Sothoth napisał/a:
Jeszcze masz inną opcję - kupić 220 turbo z zarżniętym silnikiem i przerzucić z 820

wiem, też biorę to pod uwagę, z zarżniętym silnikiem stoi za 4,5k przymierzałem się do niej ale chyba to za duza kasa jak za auto z takim silnikiem..
znajdzie sie jakaś okazja to kupie. to byłaby najlepsza opcja, albo kupic jakiegoś niemca czy włocha 220ti.
Yog-Sothoth napisał/a:
Choć ja bym zostawił tą 820 coupe jeśli blachy są w dobrym stanie bo to świetny samochód

blachy są ok, choć to chyba nie jest w ocynku jak 216 i ruda siedzi po wew stronie maski i na blotniku prawy tył, tam coś było nieudolnie naprawiane. pozatym blacha wydaje sie zdrowa, blotnike lewy przód zagięty i przytarty, błotnik lewy tył ma zagięty rant, wiecej rzeczy jak na razie nie zauważyłem, choć przyznam się, że budy zbytnio nie oglądałem, w moim przypadku im wiecej byłoby rdzy i zadrapań tym byłoby lepiej :P

pozatym niepodoba mi się wnętrze 820, wole środek 216 ale każdy może mieć inny gust :)

greg-si napisał/a:
Markzo miał graty z 220T i chyba była tam inna pompa paliwa.

inna pompa niż w czym ?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 20, 2013 08:42   

mlody975 napisał/a:
Wiecie może czym różnią się 220t i 220 NA oprócz tego że jeden ma turbo a drugi nie ?

pompą paliwa. Turbo ma dużo wydajniejszą, patrząc po rimmerbros widać, że do turbo nie podchodza pompy z innych modeli. Ja u siebie mam póki co pompę z KV6 (nie wiem, czy nie jest taka sama jak w kazdej kserii?) i daje rade, ale jezdze na w zasadzie seryjnych ustawieniach. Będe wkładał pompe z turbo jak się ociepli.

mlody975 napisał/a:
czy cena za sanki 400zł to dużo ?mi sie wydaje że troche tak, jeden gość z łodzi mi tak powiedział... a za wiążke z kompem 800-900zł

ten gość z łodzi to zdzierca straszny, za chłodnice mi krzyknął (do coupe) chyba 400 czy 600złl... kilka gratów które dostałem w sumie za smieszne pieniądze u niego kosztowały blisko 1500zł.

mlody975 napisał/a:
Im dłużej siedze w temacie swapa tym wiecej problemów napotykam, ale się podjąłem i nie mam zamiaru odpuszczać trzymajcie kciuki

dasz spokojnie rade, moj ZS już smiga chwile i warto - bardzo fajny motor :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Sro Lut 20, 2013 15:57   

Przecież pompe paliwka wyciągnie sobie z 820ti i przełoży :)
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 20, 2013 21:44   

Vito_ napisał/a:
Przecież pompe paliwka wyciągnie sobie z 820ti i przełoży


Dzięki, właśnie miałem pytać czy z 820ti podpasuje ;)
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 20, 2013 23:30   

mlody975 napisał/a:
Vito_ napisał/a:
Przecież pompe paliwka wyciągnie sobie z 820ti i przełoży


Dzięki, właśnie miałem pytać czy z 820ti podpasuje

a jesteście pewni? ;) bo np dla 620Ti jest taka sama pompa jak w Kserii. Sprawdzalismy to z Gregiem ostatnio jak próbowałem dojść ładu co i jak. Patrząc po katalogach najmocniejszą pompę mam 220 Coupe Turbo.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 14:37   

Markzo, ale 820Ti nie braliśmy pod uwagę (przynajmniej ja ;) ) Choć wątpię by limuzyna miała wydajniejszą pompkę.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 15:06   

greg-si napisał/a:
Markzo, ale 820Ti nie braliśmy pod uwagę (przynajmniej ja ) Choć wątpię by limuzyna miała wydajniejszą pompkę.

też wątpię w wydajniejszą pompę w 8setce. Tak samo w 220CT (chyba tylko?) wystepowały tłoki Mahle i zewnętrzna chłodnica oleju ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 18:22   

czyli co ? pompa paliwa do 220CT pasuje tylko od Rovera 220CT?

wydajnością bym się nie przejmował, bo silnik zasila teraz przecieżpompa z 820Ti, raczej problem może być w zamocowaniu pompki do baku..
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 18:48   

Ogarniaj mechanikę, pompkę z 820Ti sobie zostaw i jak nie da rady Twoja to wtedy podmienisz ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
mlody975 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 178
Skąd: myszków

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 19:12   

wiem, wiem, ale jak nie mam co innego do roboty to sie dopytuje, lepiej teraz na spokojnie pytać, niż później na szybko.
na razie jestem na etapie kompletowania reszty czesci.
W weekend pojade zobaczyć tego 220CT z gliwic co ma panewkę padniętą. Może bedzie coś warty.
A jeszcze wcześniej chciałbym sprzedać chociaż jednego Rovera, albo 820 albo zielonego 216, bo jak tylko mówie w domu że szukam czwartego to mama mówi że niedługo miejsca braknie na łące przed placem a dziewczyna uważa że mnie poebało i sie denerwuje jak zaczynam ten temat :P
_________________
części z rozbiórki 820ti coupe
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3636
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Lut 23, 2013 01:39   

Yog-Sothoth napisał/a:
Poszedł PW w sprawie części.


ooo to juz wiem kto sie pytal o podszybie, swojego sie nie chce naprawiac ?? :P
w takim razie bedzie licytacja :mrgreen:

mlody975 napisał/a:
a dziewczyna uważa że mnie poebało i sie denerwuje jak zaczynam ten temat


bo sie nie pytasz jej, tylko kupujesz :mrgreen:
weź postaw wszystkie obok siebie, niech sobie siądzie popatrzy i koniecznie przejedzie, potem zostaw tego którego wybierze, zapewniam ze wybierze najdłuższego :hahaha:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Sob Lut 23, 2013 11:53   

Hehe nie wiem czy mówimy o tym samym, mi chodzi tylko o tą "zaślepkę" która jest przykręcona na dole przedniej szyby i zasłania mocowania, u mnie moja jest skorodowana od wewnętrznej strony.


Dokładniej - https://www.dropbox.com/s...039781193_7.jpg
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 23, 2013 12:17   

Panowie,
Jeśli chcecie coś kupić to piszcie PW. To nie jest miejsce do tego typu rozmów.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów swap 2.0T do 216 Coupe
Markzo Tuning mechaniczny 61 Czw Lip 03, 2008 18:50
Markzo
Brak nowych postów SWAP 1.4 16v w 200 na 1.8T z 75 lub 2.0T z 220 coupe!
maciekwawa Tuning mechaniczny 5 Sro Paź 24, 2007 21:39
Marrkus
Brak nowych postów [R216 Coupe] Swap silnika.
R-Line Tuning mechaniczny 13 Wto Lip 21, 2009 23:44
Markzo
Brak nowych postów [r216 Coupe 97r] Swap silnika z poza stajni Rovera
Vesper416 Tuning mechaniczny 10 Czw Wrz 17, 2009 22:38
Marrkus
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink