Forum Klubu ROVERki.pl :: [Fiat 126p] wymiana półosi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Fiat 126p] wymiana półosi
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

  Wysłany: Pią Kwi 14, 2017 23:35   [Fiat 126p] wymiana półosi
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam,

Kto mial malucha i wymieniał kiedyś półoś. ?

Mam taka książkę, lecz tam słabo to wszystko opisane jest :neutral:



I teraz tak, nie rozbierałem mechanizmu różnicowego na części pierwsze tylko wybiłem sworznie z półosi przez otwory w mechanizmu różnicowym :P



Co ciekawe miałem druga skrzynie gdzie półosie były proste, w mojej była jedna krzywa bo jakiś mechanik chyba na niej auto podnosił :evil: W tej drugiej skrzyni mi te sworznie wyszły prawie ze w palcach. A w tej która była na aucie młotkiem musiałem wyprasować. :mad:

Książka całkiem co innego mówi i w sumie teraz wszystko złożone już jest i auto znowu śmiga. Awaria byka zjedzony zabierak przez krzywa półoś.

Co wy na to :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 14, 2017 23:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 12:26   

nie wiem, ale ja w moim tego nie ruszałem. Do wymiany półosi rozkręcalem tylko zabierak i reszta wychodziła. O sprężynkach przy piastach nie zapomniałeś ?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 25, 2017 18:29   

sebeks napisał/a:
zabierak
Jaki zabierak w skrzyni :D Polos cala wchodzi do skrzyni. Od strony piasty to wiadomo ze trzeba odkręcić z tych zabieraków ale w skrzyni to sie trzyma w mechanizmie różnicowym i nie wyciągniesz tak półosi sobie.

Jak na razie auto śmiga zobaczymy czy coś się rozleci :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Fiat Cinquecento 900 '97] Ładowanie alternatora
szoso Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 6 Nie Sty 03, 2010 23:51
macikd
Brak nowych postów [Fiat 125p] 1,6 rover 16v serii K i nie pali...
innybylzajety Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 17 Sob Gru 17, 2011 17:56
innybylzajety
Brak nowych postów [Fiat Punto 1.2 benzyna 99r.] Wskaźnik temperatury
staf Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 19 Sro Cze 02, 2010 19:50
staf
Brak nowych postów [Fiat Punto] Proszek uszczelniajacy do chlodnic
Zapchana nagrzewnica
kamil_luczak Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Sob Lis 15, 2008 18:36
kamil_luczak
Brak nowych postów [Fiat 125p] 1.6 16V przerwy w obrotach, impulsach na cewke
saperx Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Pią Lut 06, 2015 00:48
saperx



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink