Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] oslabienie po wymianie pompy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] oslabienie po wymianie pompy
Autor Wiadomość
tmk752 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 105



Wysłany: Sob Cze 10, 2017 16:05   [R75] oslabienie po wymianie pompy
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001

Po wymianie progowej na pierburga zauwazylem oslabienie. Toaf pompa 4,2 bara. Trzeba wgrac mapy silnika na nowo?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 10, 2017 16:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sob Cze 10, 2017 18:54   

Nie trzeba.

Zaloguj parametry podczas jazdy.
Spróbuj odpiąć przepływomierz i sprawdź jak wtedy jedzie.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
tmk752 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 105



Wysłany: Nie Cze 11, 2017 13:22   

Dzięki. Jest gdzieś jakiś tutorial jak krok po kroku wyczyścić przeplywke?
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 11, 2017 14:54   

U mnie czyszczenie przepływki nie pomogło.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Cze 11, 2017 17:42   

Przepływomierz możesz wykręcić bez zbędnych kombinacji. Musisz mieć tylko odpowiedni klucz, który podejdzie na łby tych śrub, które go trzymają do obudowy filtra powietrza.

Jak wyjmiesz, to masz go w całej okazałości. Możesz wyczyścić siatkę, możesz go wykręcić od góry i spróbować wyczyścić za pomocą preparatu do czyszczenia przepływomierzy. Z doświadczenia jednak wiem, że ten zabieg nie pomoże ;) Niektórzy myli w ultradźwiękowej myjce, ale to podobny efekt jak zaciśnięcie morsa na przewodzie paliwowym ;P
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
tmk752 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 105



Wysłany: Nie Cze 11, 2017 20:51   

Wypialem przeplywke (chyba przeplywke) i auto nie wystartowalo. Zastanawiam sie o co chodzi bo moc mam od 1700 rpm a ponizej jest mega mul,
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Cze 11, 2017 23:32   

Na wypiętej przepływce auto musi odpalić i sprawiać wrażenie żwawszego. Może ciut więcej palić i lekko przy dużym obciążeniu zadymić. Może odłączyłeś układ paliwowy ;) Pokaż na fotce co odłączyłeś.

Ten efekt występuje niezależnie od użycia klimatyzacji? Te silniki generalnie nie są żwawe od dołu. Dopiero po czipku albo oszukaniu pompy CR może się trochę poprawić dynamika poniżej 1800.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
tmk752 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 105



Wysłany: Wto Cze 13, 2017 21:52   

A być może bo najłatwiej dostępna po ściągnięciu plastikowej obudowy. Tam w rejonie wlasnie kolektorow wtryskow wpinana jakby na wprost. Wtyczka z pinem blokującym, plastikowa, ze 3 zylowa, kolorowe miała otuliny. nawet jeśli to ja wyczyscilem i lepiej się zbierał. Efeky placebo? Jaki koszt jest wymiany filtra odmy?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 14, 2017 01:24   

Spójrz na obrazek, który załączyłem i wskaż co dokładnie już odpinałeś i czyściłeś ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Kontrolka TC po wymianie pompy
slawek_wegner Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Lis 22, 2010 15:41
slawek_wegner
Brak nowych postów [R75] Problem z amortyzatorami po wymianie pompy wody
Park Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Maj 26, 2013 16:56
Park
Brak nowych postów [R75] niskie cisnienie paliwa po wymianie pompy
tmk752 Rover serii 75, MG ZT 7 Nie Lis 20, 2016 21:30
prebenny
Brak nowych postów [R75]Falujace obroty, po wymianie pompy wtryskowej
marcin.toczydlo Rover serii 75, MG ZT 9 Sro Cze 04, 2014 01:08
PD
Brak nowych postów [R75] Numery pompy ABS
jak odczytac numery
grota10 Rover serii 75, MG ZT 12 Czw Maj 13, 2010 23:19
kasjopea



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink