Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] Fotele, boczki, konsola środkowa.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] Fotele, boczki, konsola środkowa.
Autor Wiadomość
Lars 



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 20



Wysłany: Wto Kwi 24, 2018 11:17   [MGF] Fotele, boczki, konsola środkowa.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997

W moim nowo zakupionym mgf ktoś nie dbał o wnętrze. Mogę kupić w dobrej cenie fotele boczki oraz kompletną konsolę środkową z modelu TF. Czy ktoś z was dokonywał może takiej modyfikacji i czy wiąże się ona z dużymi problemami?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 24, 2018 11:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 24, 2018 13:00   

Wszystko powinni pasowac, mgf z roku 99/00 mial srodek z tf :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Lars 



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 20



Wysłany: Wto Kwi 24, 2018 18:25   

Fotele i boczki kupione w skórze... Zadzwoniłem przed zakupem do dwóch tapicerów aby przyjrzeli się zdjęciom oferowanych fotelii i boczków oraz cenie którą trzeba za nie zapłacić... Oboje powiedzieli to samo... Stan rewelacyjny jak za tą kwotę a doprowadzenie ich do stanu idealnego wycenili na ok 500zł sztuka. Obszycie skórą fotela materiałowego wycenili na:
1250zł sztuka skórą meblową najwyższej jakości i 1600zł skórą samochodową pierwszego gatunku.

[ Dodano: Wto Kwi 24, 2018 18:25 ]
Mam jeszcze jedno pytanie... Przeglądając brytyjskie strony znalazłem na sprzedaż MGF z licznikami od zupełnie innego samochodu, pewnie jakiegoś Roverka. Obudowa na pewno nie była przerabiana. Licznik był cały czarny, w górnej części na środku, pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem znajdował się wskaźnik paliwa, lub i temperatury. Spotkaliście się kiedyś z takim przeszczepem?
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Wto Kwi 24, 2018 19:36   

Liczniki o których piszesz sa prawdopodobnie od wersji LE500.Na Ebayu bywaja w granicach 240f razem z kablem typu przejsciowka.Lecz do Twojego nie podejdą.Jak dobrze pamiętam mgf-y z tych lat miały liczniki na linke.A jeśli chodzi o wnętrze mgf-a to mój Tato przelozyl cale kompletne z tf-a.Rocznik mgf-a 2002 a dawcy (tf) 2005.Wszystko bez problemu pasowalo.
A srodek z TF-a miały mgf-y 2000-2002 zwane SE :mrgreen:
 
 
Lars 



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 20



Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 03:57   

Oglądając wiele programów na Discovery NG itp. Mozna dojsc do wniosku ze tylko od naszego uporu zależy czy coś będzie pasowało :) Na tą chwilę licznik to detal.
Udało mi się tydzień temu kupić od Niemca autko które myślał że jest dość kosztowne uszkodzone. Szybko grał się płyn i ciekł płyn. Po odchowaniu dzieci mogłem wreszcie zrobić coś dla siebie. Zaryzykowalem 700E i po zjeździe z lawety uruchomiłem je w pół godziny. Mankamentów ma sporo ale zostaje ze mną juz na wieki... wyrejestrowal go w 2012r a pod spodem rdza tylko powierzchownie na sankach i hamulcach

Kolejne pytanie. Nie spotkałem na naszych ulicach takiego koloru... fioletowy kameleon. . Wychodziło coś takiego fabrycznie?

[ Dodano: Sro Kwi 25, 2018 03:57 ]
Oto on...
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 09:05   

Wychodzilo na pewno.W UK widzialem kilka na zywo,w tym jeden z nalepkami MG na masce i mniejszymi po bokach.Dla odmiany w kraju na olx ze trzy ogloszenia w tym kolorku.Wlacznie z jednym zatytulowanym Morgan jedyny taki :mrgreen: Fajna baza do dopieszczenia.Wystarczy dbac i auto sie odwdzieczy.Jak mialem mgf-a jedyna usterka przez 70k km to lozyska w rozruszniku.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Lars 



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 20



Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 12:24   

Co do dbania to będzie jeździł tylko w sezonie w weekendy bo na codzień katuje służbowe. Zimę spędzi w hali w 20 stopniach:) Żona mówi ze kupiłem sobie zabaweczke ale po pierwszej jeździe nazwała go pieszczotliwie R2 (fani SW wiedzą o co chodzi.) Obojętnie od od objętości portfela i możliwości wymiany na inne cabrio zostaje ze mną do grobowej dechy :) z kilkuset złotowymi comiesięcznymi inwestycjami. Właśnie stoi z braku czasu na warsztacie. Łożyska tarcze zaciski klocki przód. A ja mam zamiar zadawać wiele pytań na tym forum a samodzielne naprawy dokumentować krok po kroku i umieszczać na tym forum którym na ta chwile jestem trochę rozczarowany. Miałem wiele aut i każde z nich było związane z samodzielnym dlubaniem. W większości przypadków znajdowałem fotorelacje z napraw lub opis krok po kroku. Myślałem że że względu na wyjątkowość auta forum tak właśnie będzie żyło. Mam nadzieje ze moje początkowe zaangażowanie obudzi to miejsce i więcej chętnych się do tej formuły przyłączy. Wkrótce naprawa wycieraczek i spryskiwaczy. Swap tapicerki i licznika. Tarcze Indiglo i wiele wiele innych..
Czy tylna klapa i zderzak z TF a pasuje do F z 97r?
Pozdrawiam i do zobaczenia w kolejnych wątkach. W pn odbieram polskie tablice wiec auto pojawi się na ulicy :)
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 12:37   

Szkoda oryginal psuc i potworka robic.Ale sa gusta i gusciki i niekoniecznie sie o tym dyskutuje.Do mgf-a pauje tylna klapa oraz przedni zderzak z TF.Co do tylnego nie wypowiem sie.Pamieetam ze roznice byly pomiedzy f a tf.Niewiele osob ma w tej chwili Mgf i Tf wiec i fotoporad etc raczej nie znajdziesz.Musisz poszukac na forach innych krai.I pytaj.Jesli bede znac odpowiedz to pomoge na pewno.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 12:39   

Co do forum i brakiem dzielenia sie fotostory z napraw, to chyba nie zagladales w dzial "nasze auta" + roznego rodzaje faq :)

Tak klapa pasuje, zderzak tez ale wyglada to srednio bo TF ma inne progi (graja z linia zderzakow przod/tyl), w mgf wyglada taki set jakbys nie mial progow :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 14:29   

I kolorek Twojego mgf to Amaranth Pearlescent.
 
 
Lars 



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 20



Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 23:51   

Starałem się szukać i poświęcać sporo czasu lecz w dzisiejszych czasach wiele go nie ma. Dla "nowego" trudnością jest poruszanie po działach gdzie wszystkie auta wrzucone są do jednego wora. Po przesledzeniu kilku stron o naszych autach stwierdziłem ze to temat do pochwalenia się swoimi pracami. I nie filtrowalem go dalej. Szukając informacji założyłem ze naprawy znajdują się tutaj. Może moje przyzwyczajenia do uporządkowania danych i ich logicznego i intuicyjnego ich rozmieszczenia obróciło się przeciwko mnie.
:) Moim subiektywnym zdaniem wszystko o danym modelu powinno być w jednym miejscu. Zapewne wielu zabieganych chętniej by zaglądało i dzieliło się swoimi wiadomościami gdyby nie musieli skakać po różnych stronach. :) Nie mam zamiaru niczego krytykować szanując prace osob które tworzą to miejsce.. przekazuje tylko spostrzeżenia których pewnie wielu użytkowników z lenistwa nie zrobiło. .. :) Był nawet moment ze zwątpienia w jakakolwiek pomoc widząc daty ostatnich wpisów... uważam że auto jest na tyle wyjatkowe ze zasługuje na miejsce które przekona wiele osób do zakupu. Osób które zanim je kupi szuka informacji w tego typu miejscach.
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Czw Kwi 26, 2018 09:00   

Niestety z prac nad moim nie mam zadnej fotoporady.Lecz sluze zawsze informacja na tyle na ile bede mogl.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Lars 



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 20



Wysłany: Pią Kwi 27, 2018 11:35   

Malignus napisał/a:
Szkoda oryginal psuc i potworka robic.Ale sa gusta i gusciki i niekoniecznie sie o tym dyskutuje.Do mgf-a pauje tylna klapa oraz przedni zderzak z TF.Co do tylnego nie wypowiem sie.Pamieetam ze roznice byly pomiedzy f a tf.Niewiele osob ma w tej chwili Mgf i Tf wiec i fotoporad etc raczej nie znajdziesz.Musisz poszukac na forach innych krai.I pytaj.Jesli bede znac odpowiedz to pomoge na pewno.


Chciałem przenieść całość i trochę odmłodzić auto. Potworka zrobił poprzedni właściciel montując tylne lampy typu "Lexus"
Jeśli jest ktoś chętny to odsprzedam, 50zł szt.

Autko właśnie wróciło z warsztatu. Oba łożyska tarcze i klocki. Kolejna za miesiąc. Końcówki drążków, tylne tarcze i klocki oraz metalowe rury wody. Muszę też gdzieś się podłączyć do komputera. Świeci się non stop kontrolka ABS. Mechanik sprawdził czujniki i są wszystkie ok.
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Pią Kwi 27, 2018 13:04   

W poprzednim mgf-e skasowałem bledy za pomocą zwykłego elm 327 bluetooth kupionego za 2f na Ebayu,oraz aplikacji obd doctor.Ale ja miałem 2000 rocznik.Nie wiem czy we wcześniejszych działa ten gadget.A odmladzac w ten sposób auta nie ma sensu,bynajmniej ja tak mysle.Przyjrzyj się proszę,na olx jest kilka ogloszen mgf z dolozonymi elementami od tf-a.Ostre krawędzie tf-a polaczone z lagodna,klasyczna linia mgf-a,troche się gryzie ze soba.Jesli bym miał cos robic to tylko srodek zmienić na nowocześniejszy.A do auta szukac dodatkow,jak zderzak przedni z halogenami,palaki przeciwkapotazowe,windschot,lepszy wydech etc.Tym bardziej ze planujesz pozostawić sobie MG jako auto dożywotnie.A jakby nie patrzeć mgf ma piekna klasyczna linie i powoli staje się youngtimerem.
Zerknij proszę do swojej skrzynki PW.Cos Ci podeslalem.Powinno się przydac.
 
 
Lars 



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 20



Wysłany: Pią Kwi 27, 2018 16:37   

Malignus napisał/a:
A do auta szukac dodatkow,jak zderzak przedni z halogenami,palaki przeciwkapotazowe,windschot,lepszy wydech etc.Tym bardziej ze planujesz pozostawić sobie MG jako auto dożywotnie.A jakby nie patrzeć mgf ma piekna klasyczna linie i powoli staje się youngtimerem.

Zderzak mam na aucie tylko halogeny są w kiepskim stanie. Gdyby z cytatu wywalić mgf to prawie mógłbym mówić o sobie :)
W poniedziałek dojadą jasnobeżowe skóry z czarno beżowo srebrnymi boczkami.
Ze zmian w TF już się wyleczyłem choć przez chwilę pojawiła się myśl kupna anglika z 2003r który pojawił się na OLX za śmieszne pieniądze z uszkodzonym silnikiem i zrobieniem z 2 jednego ale pomyślałem dokładnie tak samo jak Ty :)
Robię wnętrze a mechanika i zewnętrznie zostaje bez zmian.
Windshota będę miał dorabianego. Pod poznaniem jest firma która robi zamienniki. Robię 2 w 1 czyli pałąki z windshotem pomiędzy nimi.
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Pią Kwi 27, 2018 17:53   

Cabrio Pietryga,tez miałem w mgf-e od nich windshota.Sprawdzal się bez problemów.Mocowania sa jedynie inaczej wyprowadzone niż oryginal.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 29, 2018 13:25   

Polecam poszukac tłumika firmy Miltek, w MGF, który właśnie składam taki zakupił właściciel, brzmi obłędnie na zywo :) https://www.youtube.com/watch?v=QroVzrZVydE
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Nie Kwi 29, 2018 14:30   

Ja polecam dla odmiany Daytone,mam u siebie w Tf-e a Tato ma w swoim Mgf-e.Rowniez dźwięk jest niesamowity. ;-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Lars 



Dołączył: 18 Kwi 2018
Posty: 20



Wysłany: Czw Maj 03, 2018 19:40   

O tłumiku, przepustnicy itp. będę zapewne myślał za rok, może dwa.
Na koniec tego roku chcę mieć spokój ze wszystkimi podzespołami eksploatacyjnymi i częściowo wnętrzem auta.
Hamulce i łożyska już zrobione. Udało się też naprawić wskaźnik poziomu paliwa.
Namierzyłem usterki wycieraczek i spryskiwaczy (oba silniki spalone)
Jutro wymiana foteli i boczków. Wszystko będzie na sprzedaż za przysłowiowe grosze.
Fotele są w bardzo dobrym stanie. Boczki do naprawy (wklejenie materiału)
No i autko pojawiło się już oficjalnie w Polsce. Dla mnie dziwne jest to, że nie jako MG tylko Rover :))) ale tak było w niemieckich papierach.
W lipcu chcę się pozbyć rudej widocznej na zdjęciu.
 
 
Malignus 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 09 Lis 2016
Posty: 560
Skąd: Wrocław

MG TF

Wysłany: Sob Maj 05, 2018 20:26   

TF ka tez mam rejestrowanego jako Rover Mg :P
ogolnie brak sprecyzowanej marki na rynku urzedow komunikacji.Kiedys musialem tlumaczyc roznice miedzy marka Triumph angielska a niemiecka.Urzedy opierają się na swoich książeczkach gdzie nasze marki sa mocno zaniżone.Co tez daje wpływ na przykład w szkode calkowita(euro tax)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] boczki drzwi
sqbi1 MGF i MG TF 2 Wto Mar 08, 2016 15:58
sqbi1
Brak nowych postów [MGF] Fotele
85maarcin85 MGF i MG TF 0 Sob Kwi 16, 2011 16:51
85maarcin85
Brak nowych postów [MGF] Czy fotele z MG ZS podejdą do MGF?
fieldy MGF i MG TF 17 Sro Kwi 20, 2011 13:57
fieldy



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink