Forum Klubu ROVERki.pl :: [R623] Problem po stłuczce
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R623] Problem po stłuczce
Autor Wiadomość
polok4 



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 7
Skąd: Świeradów Zdrój



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 20:06   [R623] Problem po stłuczce
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1994

moja 623 po zderzeniu czołowym nie chce odpalić, auto zostało zrobione i nic, podobno jest jakiś czujnik wypadkowy tylko nikt niewie gdzie, mój rover to rocznik 94 z silnikiem 2,3 accorda
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 23:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 31, 2007 20:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 20:38   

W 400 tce jest wewnątrz,za konsolą środkową od tyłu, mniej więcej na wysokości popielniczki. Nie wiem jak w 600. :neutral:
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
polok4 



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 7
Skąd: Świeradów Zdrój



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 21:19   

W tym miejscu już szukaliśmy i nic

[ Dodano: Czw Maj 31, 2007 9:23 pm ]
podobno w tych starszych modelach wogóle go niema
czy ktoś może to potwierdzić
 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 21:27   

To sprawdź czy pompa podaje paliwo, to będziesz wiedział czy "zawór bezpieczeństwa" jest czy nie.
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
polok4 



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 7
Skąd: Świeradów Zdrój



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 21:50   

Wiem na pewno że nie ma iskry
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 22:01   

Cewke sprawdzaliscie??????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 22:49   

W aucie była poduszka?
czytałem, ze daje sygnał do kompa o tym że "wystrzeliła". Być może potrzebny jest reset? :roll:
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 23:03   

mmaniek napisał/a:
Być może potrzebny jest reset?

nie tyle reset co wymiana czujnika SRS
niestety jest to element jednorazowy, więc jeśli poduszka odpala to trzeba go również wymienić. Niestety czasem nawet jak nie wystrzeli poducha też :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 23:22   

sprawdzcie na scianie grodziowe od silnika czy nie ma takiego okrągłego gumowego przycisku , 600 musi mieć odcięcie nawet EPC podaje taką części. INERTIA FUEL SHUT-OFF SWITCH ifs . Wróznych modelach to było według autodaty jest to pod konsolą centralną ,a według czestych naprawa sptykam się na płycie grodziowej.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
polok4 



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 7
Skąd: Świeradów Zdrój



Wysłany: Pią Cze 01, 2007 05:44   

Mechanik który poskładał przód twierdzi że obszukał całą komorę silnika i nic nie znalazł. Mam informację z różnych źródeł że ten model nie posiadał takiego czujnika.
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Cze 01, 2007 10:55   

Jeżeli dobrze pamiętam to jest coś (zawór) ale miałem instrukcję po niemiecku to nie wiedziałem o co chodzi.
Poszukaj w kabinie za konsolą środkową na wysokości radia - tak jak byś chciał zobaczyć wiązke kabli od radia od strony kieowcy - nie umiem wytłumaczyć ale postaram sie wrzucić fotke

[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 11:04 am ]


[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 11:07 am ]


[ Dodano: Pią Cze 01, 2007 11:08 am ]
udało sie :wink:
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Pią Cze 01, 2007 19:40   

W/g tego opisu, czujnik zajduje sie na scianie grodziowej od wewnatrz, na wysokosci popielniczki po prawej stronie. Na moje oko powinien sie znajdowac gdzies za parownikiem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Cze 01, 2007 20:08   

ADAM1 napisał/a:
W/g tego opisu, czujnik zajduje sie na scianie grodziowej od wewnatrz, na wysokosci popielniczki po prawej stronie. Na moje oko powinien sie znajdowac gdzies za parownikiem

Koło pedału gazu po lewej stronie. :wink:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
polok4 



Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 7
Skąd: Świeradów Zdrój



Wysłany: Pią Cze 01, 2007 20:49   

Gorąco dziękuję wszystkim za pomoc
Ale "mój" mechanik twierdzi że tam nic niema
Chyba jutro sam pojadę do warsztatu i poszukam
Wdzięczny polok4
 
 
kwiatekt11 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 169
Skąd: Jarosław



Wysłany: Pią Cze 01, 2007 22:30   

polok4 napisał/a:
Gorąco dziękuję wszystkim za pomoc
Ale "mój" mechanik twierdzi że tam nic niema
Chyba jutro sam pojadę do warsztatu i poszukam
Wdzięczny polok4
jest to na 100%, przykrecone jest to do takiej rury która jest wspornikiem kolumny kierowniczeji, jest przykrecona to tunelu srodkowego, znajduje sie to zaraz za popielniczka, jest dokładnie w tym miesjcu co na tej fotce tylko za plastikiem od srodka
 
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Sob Cze 02, 2007 13:52   

marthinez napisał/a:
Koło pedału gazu po lewej stronie.


Przecierz jest wyraznie napisane na wysokosci popielniczki po prawej stronie

"....hinter dem Ascherbecher vorn auf der rechten Seite......"

Pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sob Cze 02, 2007 15:43   

ADAM1 napisał/a:
marthinez napisał/a:
Koło pedału gazu po lewej stronie.


Przecierz jest wyraznie napisane na wysokosci popielniczki po prawej stronie

"....hinter dem Ascherbecher vorn auf der rechten Seite......"

Pozdrawiam

Masz rację. Tak jest napisane.
Ja wczoraj sprawdzałem u siebie i jest po lewej stronie. Może w R623 jest inaczej.
A tak pisze w mojej instrukcji obsługi:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Sob Cze 02, 2007 18:18   

marthinez napisał/a:
A tak pisze w mojej instrukcji obsługi:


U ciebie faktycznie jest po lewej stronie

Zupelnie tego nie rozumiem, takie czesci powinny miec stale miejsce montarzu, no chyba ze jeden to anglik a inny to stary kontynent
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sob Cze 02, 2007 18:46   

ADAM1 napisał/a:
jeden to anglik a inny to stary kontynent

Chyba nie, bo oba teksty są po niemiecku. :roll:
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Sob Cze 02, 2007 19:01   

marthinez napisał/a:
Chyba nie, bo oba teksty są po niemiecku.


Nie jasno sie wyrazilem -sorki- chodzilo mi ogulnie o ruznice pomiedzy anglikiem a starym kontynentem. Nie rozumiem ruznic pomiedzy samochodami pochodzacymi z jednedo exportu/jednego docelowego kraju

Wlasnie sprawdzilem u siebie i jest tak samo jak u ciebie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R623] Problem z odpaleniem
polok4 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Cze 11, 2007 12:34
piter34
Brak nowych postów [R623] Problem z zapłonem
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Kwi 30, 2012 15:23
KatoSBE
Brak nowych postów [R623] Problem obroty H23A3
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 6 Nie Lip 10, 2011 22:10
KatoSBE
Brak nowych postów [R623] Problem z paleniem na paliwie
junkers1964 Rover serii 600, Honda Accord 12 Sob Lut 02, 2008 23:05
piter34
Brak nowych postów [R623] Problem! Do czego to służy?
KatoSBE Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Gru 07, 2012 08:01
arczi83



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink