Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Swap do 1.8 16v
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Swap do 1.8 16v
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Cze 06, 2008 12:47   

właśnie i jak silnik zakupiony ? zrobiony swap?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 06, 2008 12:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
WhoLeeGuns 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 38
Skąd: Białystok



Wysłany: Pią Cze 06, 2008 16:46   

piter34 napisał/a:
Dorzucę od siebie, że wersja 135KM miała inną głowicę (tzw. VHPD).


A coś więcej dorzucisz?? Jakieś dodatkowe info? albo skierujesz gdzie można poczytać?

Z tymi swap-ami to jest tak że na 100 osób o nie pytających i sie do nich przymierzających to zazwyczaj 1 kończy się czymś konkretnym - myślę że w większości przypadków koszty okazują się zbyt wielkie a własne umiejętności zbyt małe

Ja też planuję swapa - ja mi padnie 20T4G w moje 600setce to se wstawię KV6 2.5L :mrgreen: - ale to narzazie tylko marzenia takie jak tych wspomnianych 99 innych osób :wink:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Cze 06, 2008 16:54   

ale rozumiem ze chcesz te KV6 uturbic bo jak nie to - zamienił stryjek siekierkę na kijek :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Cze 06, 2008 16:57   

WhoLeeGuns napisał/a:
A coś więcej dorzucisz?? Jakieś dodatkowe info? albo skierujesz gdzie można poczytać?

Silnik był montowany w MG-TF.
Info tutaj znajdziesz:
http://hometown.aol.com/d...ne.htm#vhpdhead
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
WhoLeeGuns 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 38
Skąd: Białystok



Wysłany: Pią Cze 06, 2008 21:09   

dobryziom napisał/a:
ale rozumiem ze chcesz te KV6 uturbic bo jak nie to - zamienił stryjek siekierkę na kijek


Ale silnik z zt 2.5L ma 190KM to już niewiele brakuje - uturbiac to chyba sztuka dla sztuki zbyt kosztowne i nowatorskie. A i skrzynia PG1 wiele nie wytrzyma
Ale ten dźwięk sześciocylindrówki - coś niesamowitego.

Ale ten swap to tylko gdybanie - pozostaje na razie w b.odległych perspektywach. Obecny silnik jeszcze sie spisuje i nie zachodzi taka potrzeba - tylko tak se pomyślałem że w razie potrzeby byłoby można zrobić coś takiego - bo o R600 V6 jeszcze nie słyszałem :grin:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 12:21   

WhoLeeGuns napisał/a:
Ale silnik z zt 2.5L ma 190KM to już niewiele brakuje - uturbiac to chyba sztuka dla sztuki zbyt kosztowne i nowatorskie.

Na rynek australijski wychodziły wersje 2.5 z turbo o mocy 224KM/6400rpm i momencie 288Nm/4100rpm. Nazywane były MG ZT 220S
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 12:35   

piter34 napisał/a:
WhoLeeGuns napisał/a:
Ale silnik z zt 2.5L ma 190KM to już niewiele brakuje - uturbiac to chyba sztuka dla sztuki zbyt kosztowne i nowatorskie.

Na rynek australijski wychodziły wersje 2.5 z turbo o mocy 224KM/6400rpm i momencie 288Nm/4100rpm. Nazywane były MG ZT 220S

ta moc już fajniejsza, ale nadal uważam, że przy 2,5L V6 to bez turbo powinno tyle być
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 12:49   

Tempest napisał/a:
piter34 napisał/a:
WhoLeeGuns napisał/a:
Ale silnik z zt 2.5L ma 190KM to już niewiele brakuje - uturbiac to chyba sztuka dla sztuki zbyt kosztowne i nowatorskie.

Na rynek australijski wychodziły wersje 2.5 z turbo o mocy 224KM/6400rpm i momencie 288Nm/4100rpm. Nazywane były MG ZT 220S

ta moc już fajniejsza, ale nadal uważam, że przy 2,5L V6 to bez turbo powinno tyle być


A silnik we freelanderze 2.5 jest taki sam jak w r75 czyli kv6? bo kumepl teraz ściągnął ze USA takiego Freelanderka i ma 177KM
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 12:54   

190km z 2,5L to niezły wynik tylko ze na pewno nie będzie sie to zbierać jak uturbione 2.0 plus waga dużo większa... ale z chęcią bym zobaczył jak to śmiga :) Co do wersji 2,5T 225km trochę mało, ciekawe na jakim doładowaniu chodzi... oraz czy wzmocnili coś silniczek przed zaturbieniem czy została seria...


PS z tego co pamiętam to Forester XS na stany ma 2,5L i 177km
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 13:05   

michone napisał/a:
A silnik we freelanderze 2.5 jest taki sam jak w r75 czyli kv6?

Tak.

Tempest napisał/a:
że przy 2,5L V6 to bez turbo powinno tyle być

A dlaczego? W jakim aucie n/a jest 2.5 i moc powyżej 220KM?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 13:24   

Honda S2000 silnik 2,2L 243km
Honda Prelude Type S 2,2L 223km
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 13:39   

dobryziom napisał/a:
Honda S2000 silnik 2,2L 243km
Honda Prelude Type S 2,2L 223km

No pięknie. Całe 2 sztuki kręcące się do bodajże 9000rpm :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 13:53   

piter34 napisał/a:
dobryziom napisał/a:
Honda S2000 silnik 2,2L 243km
Honda Prelude Type S 2,2L 223km

No pięknie. Całe 2 sztuki kręcące się do bodajże 9000rpm :lol:

pytałeś się w jakim aucie a nie w ilu :wink:
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 13:53   

no proste:p hehe pewnie jakieś wersje SiR tez by sie załapały ale nie chce mi sie szukać ale fakt jest faktem ze w normalnych samochodach przelicznik 80km z litra to już jest grubo...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 14:13   

Tempest napisał/a:
pytałeś się w jakim aucie a nie w ilu :wink:

No wiesz. Ty napisałeś jakby to jakaś norma miała być, że mamy powyżej 220KM z 2.5 ;-)
Do tego się odnosiłem.

BMW 525 -> 192KM
Jaguar X-type 2.5 -> 194KM
Mercedes E 240 (2.6) -> 177KM
Alfa Romeo 166 2.5 -> 188KM
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 14:16   

dobryziom napisał/a:
no proste:p hehe pewnie jakieś wersje SiR tez by sie załapały ale nie chce mi sie szukać ale fakt jest faktem ze w normalnych samochodach przelicznik 80km z litra to już jest grubo...

teraz wielu mnie pewnie zruga za to co napiszę :razz: - np. taki Golf V 1.4 TFSI 170KM - trochę lepszy przelicznik jak 1:1
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 15:26   

no tak ale mówimy tu o NA...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 15:54   

Tempest napisał/a:
dobryziom napisał/a:
no proste:p hehe pewnie jakieś wersje SiR tez by sie załapały ale nie chce mi sie szukać ale fakt jest faktem ze w normalnych samochodach przelicznik 80km z litra to już jest grubo...

teraz wielu mnie pewnie zruga za to co napiszę :razz: - np. taki Golf V 1.4 TFSI 170KM - trochę lepszy przelicznik jak 1:1
Nie dam sobie ręki obiciąć ale czy tam nie siedzi kompresor +turbina??
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 10, 2008 16:09   

nie mylisz sie :) kompresor ciągnie od dołu później załącza sie sprężarka...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Cze 10, 2008 17:06   

piter34 napisał/a:
Na rynek australijski wychodziły wersje 2.5 z turbo o mocy 224KM/6400rpm i momencie 288Nm/4100rpm. Nazywane były MG ZT 220S


Ty piter34 to zawsze potrafisz zaskoczyć - nigdy o czymś takim nie słyszałem. Jakieś informacje o sprzedaży Rovera w Australii kiedyś przez przypadek znalazłem w necie ale o takich patentach jak uturbianie KV6 nie słyszałem.

Zaraz sprawdzę co gogle wyrzucą :grin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r200]swap na 1.8
rudealis Tuning mechaniczny 3 Wto Lut 19, 2013 19:33
Adrian
Brak nowych postów [r200 97r] swap na 2.0T co potrzeba?
donmulanka Tuning mechaniczny 19 Pią Paź 17, 2008 11:41
dobryziom
Brak nowych postów Swap 2.0 z 25 do mojego R200 też 2.0 sdi
krzdry Tuning mechaniczny 32 Nie Sie 19, 2012 14:56
PawelLuc
Brak nowych postów [R200/ZR] Swap na K20A2
Khonju Tuning mechaniczny 19 Pią Kwi 11, 2014 18:45
greg-si
Brak nowych postów swap z 1.4 16V na 1.8 VVC? Pytania [R200 '99]
jerzu Tuning mechaniczny 63 Pon Sie 22, 2011 17:54
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink