Forum Klubu ROVERki.pl :: [r214si 16v 97r] swap na 2.0T z 220coupe :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r214si 16v 97r] swap na 2.0T z 220coupe :)
Autor Wiadomość
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Pią Maj 09, 2008 23:33   [r214si 16v 97r] swap na 2.0T z 220coupe :)

Witam, mam możliwość zakupu silnika z rovera 220coupe turbo z rocznika 94-95 (nie wiem na ile to prawda) za 1400zł. Silnik ma nie kłamane 190tys przebiegu turbo sprawne nie bylo jeszcze regenerowane silnik odpala jeszcze w pobitym z tylu i z boku roverku 220coupe. Teraz pytanie do was Co bym musial jeszcze wymienić w moim roverku zeby ten silnik mi podszedl bo rozumiem ze pasuje napewno tylko, musial bym jeszcze(?):
-wymienic zawieszenie na sportowe (mocniejsze)?
-wymienic tarsze hamulcowe na wentylowane?
-komputer moze być z mojego roverka czy tez trzeba wymieniać?
i jak sie ma sprawa z immo alarmem do takiego swapa auto odpali po wymianie silnika?
Mam możliwość szperania i grzebania w roverku bo mam warsztat wieczorami caly wolny dla siebie wiec z miejscem nie ma problemu.
Co o tym myślicie? wykonalne?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Maj 09, 2008 23:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Maj 09, 2008 23:46   

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=15249

;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 09, 2008 23:47   

Witaj!!
kolego posuzkaj temantu Stanleya;) on ma w swoim R200 silnik 2.0T, mowi ze swap jest wykonalny w 2 dni;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 09:24   

no 2 dni to umnie ejst niewykonalne z powodów czasowo finansowych hehe :) i musze sie dowiedieć co z zawieszenie mco mam zrobic jakie czesci kupic zeby mi nie wyrwalo maski :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 11:38   

hmmm..
-musisz miec mocne zawieszenie i nizsze od Twojego, czyli albo szukasz pakietu od ZRki albo kupujesz cos dedykowanego (od 1,5k do 10k :P )
-uklad wydechowy musisz zrobic na te 3"
-w srodku moze fotele ktore beda Cie trzymac :P

Wg mnie jezeli chcesz to zrobic porzadnie, tak zeby jezdzilo i mialo sens, to musisz jak najwiecej gratow przelozyc z tego rozwalonego r220T no i oczywiscie wymienic wszystkie plyny, paski rozrzady itp itd no i przygotowac swoje auto. Pytanie ile wezma za swap, ale ja tak mysle ze hmmm z 7tys musisz miec
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Maj 10, 2008 17:46   

tak jak chłopaki mówią poszukaj tematu założonego przez Stanleya a najlepiej sie z nim skontaktuj powie ci na jakie problemy natrafił i na co zwrócić uwagę. Jednocześnie proponuje dokładnie sprawdzić silnik bo przebieg 190tys. nie jest mały a jak wiadomo przy tych modelach dostają one raczej wycisk a nie daj boże jak ktoś nie dbał o niego może być ruina... to samo tyczy sie sprężarki przy takim przebiegu raczej do regeneracji...
Hadesss skąd wymyśliłeś te 3 cale wydech? taka średnica to od 350km w górę...


ps. tak to jest jak sie na szybko korzysta ze słownika wychodzą takie kwiatki:p hehe


ps2. zapomniałeś o jednej z ważniejszych rzeczy spraw skrzyni i sprzęgła :)
_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez dobryziom Sob Maj 10, 2008 17:57, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 17:49   

dobryziomie mowisz 'a nie daj borze' Bory i lasy ?:> Jesli chodzilo o Boga to BoŻe :P Wybacz musialem sie do tego przyczepic :P
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 17:54   

Cytat:
tak jak chłopaki mówią poszukaj tematu założonego przez Stanleya

a w moim poście wyżej to niby co za link podałem ;) :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 17:54   

dobryziom, doszedlem do wniosku ze skoro ja mam przy 160KM 2,5" to taki 220T moze miec juz 3". Z tego co czytalem to jak sie sturbia silniki to sie juz zaklada 3". Ekspertem nie jestem ;) wiec spoko
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Maj 10, 2008 18:01   

Czasem sie robi DP 3 cale przy mocach rzędu 250km.Tomcio ma w serii wydech 2,5cala :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 18:51   

nie prawda nie ma 2.5 tylko 2.23cala seria.
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Maj 10, 2008 19:09   

maciekwawa napisał/a:
nie prawda nie ma 2.5 tylko 2.23cala seria.


oj chyba masz informacje z 3 reki w tym tyg. spawam wydech i dobrze wiem ile miał seryjny (zresztą tyle samo miał u Docenta) poza tym 2.23 nie ma w ogóle takie wymiaru jak już 2.25 sie robi :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 20:13   

Kurna nie z 3 tylko z pierwszej bo robiłem w coupecie wydech !! !
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 20:22   

moze gdzie indziej miezyles :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Maj 10, 2008 20:29   

tez mi sie tak wydaje:p


ps. może zmierzyłeś końcówkę od samej puszki tłumika końcowego bo faktycznie ma kolo 55mm...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Maj 10, 2008 23:33   

Pomiarów dokonywał specjalista od wydechów Pan Wojtek z firmy el-tec
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Maj 11, 2008 00:43   

to dziwne ze w ZR mam 2,5 " a Ty w Turbo masz 2,23". Zeby nie bylo mnie tez mierzyl specjalista ktory sprzedaje rury, bo musialem kawalek kupic bo koncowy jest krotszy od orginalu.
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Nie Maj 11, 2008 11:18   

hehe z trego wychodzi ze taniej bedzie kupic zdrowego Tomcata niz przekladać silni kdo mojego. Swoja droga wlasciciel silnika mnie zapewnial ze ejszcze długo pochodzi tylko jedno mnie martwi ze ta kstrasznie bajeruje ichce mi go wcisnac i twierdzi z ema juz kilku kupcow izeby msie pospieszyl :) a ja na silnik kase niby mam te 1400zł ale co ja z ty mzrobie musze kupic zawiehe skrzynie skads wziac itp a samo przekladanie to nie problem bo jak mowie mam warsztat wieczorami dla siebie wolny..
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Maj 11, 2008 12:26   

napewno musisz wziać komplet czyli silnik z osprzetem + skrzynia. Do tego półosie. Nie wiem czy piasty sa te same. Zawieszenie + hamulce też do zmiany.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
stanley200 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2007
Posty: 106
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Nie Maj 11, 2008 22:25   

kolego gosc napewno za 1400 sprzeda ci goly silnik a to kropla w morzu co jeszcze bedziesz potrzebował.Jesli masz zamiar robic takiego swapa szykuj sie na min 8 tyś.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów swap
ivi199 Tuning mechaniczny 45 Sro Sty 22, 2014 12:24
tuners
Brak nowych postów SWAP z VTi
ciekawość
spider666 Tuning mechaniczny 2 Sob Lis 14, 2009 13:37
dobryziom
Brak nowych postów [ R 214 i ] SWAP 1.4 i na 2.0 TDI ( 101 KM )
najnowszy85 Tuning mechaniczny 5 Pią Sty 18, 2008 10:41
piter34
Brak nowych postów SWAP 1.8 VVC na 1.8 T
spider Tuning mechaniczny 41 Wto Mar 04, 2014 11:39
spider
Brak nowych postów Swap [r75] 1,8 -> 1.8t/v6
Tomekkk Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 28, 2012 22:40
7Tomi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink