Forum Klubu ROVERki.pl :: [seria K] Opinie o uszczelce "nowego typu"
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 23:10
[seria K] Opinie o uszczelce "nowego typu"
Autor Wiadomość
Viniu 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Sro Maj 14, 2008 12:10   [seria K] Opinie o uszczelce "nowego typu"

Zaniepokojony jednym postem naszego klubowicza z innego tematu, postanowiłem zapytać tych, którzy zastosowali uszczelke pod głowica "nowego typu", czy po jej zastosowaniu macie absolutny spokój z silnikiem ?? Czy może jednak zauważacie np. po kilkutysięcznym przebiegu, że pewne objawy nadal występują ?? Generalnie chodzi mi o ustalenie w praktyce, czy nowa uszczelka daje wiekszą pewność uniknięcia HGF.

Proponuję zatem formułę wg ponizszego przykładu:

1. 15tys. km od wymiany uszczelki,
2. Brak obiawów HGF

Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że pewnie jeszcze niewielu z nas ma doświadczenia z nową uszczelką lub pewnie niewielkie przebiegi zostały zrobione od jej wymiany, ale może jakiś wniosek da się wyciągnąć.


Pozdrawiam
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 14, 2008 12:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 14, 2008 12:14   

25tyś prawdopodobnie znowu HGF
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Maj 14, 2008 14:03   

Kozik napisał/a:
25tyś prawdopodobnie znowu HGF

P.S. Głowica nie była planowana. ;-)

U mnie:
1. Około 1kkm od HGF
2. Brak objawów HGF

U Fabio HGF na nowej uszczelce powtórzył się po 2-3kkm. Wyciek z lewej strony silnika, przy rozrządzie, spod głowicy w fazie stygnięcia silnika.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
michalswiatek 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 146
Skąd: Szwecja



Wysłany: Sro Maj 14, 2008 14:07   

1. 1kkm od wymiany (powodem nie byl HGF)
2. brak objawow HGF :lol: (sam robilem)

uszczelka nowego typu z Tomateam.
_________________
obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
 
 
 
wojciod 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 39
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Maj 14, 2008 16:53   

1. ok 5kkm po HGF
2. Brak objawów HGF

Robił mariusz418

pzdr W.
 
 
 
Viniu 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Sro Maj 14, 2008 20:31   

Kozik napisał/a:
25tyś prawdopodobnie znowu HGF
piter34 napisał/a:
Głowica nie była planowana.
Czyli możemy przyjąć, że to jest winowajca powtórnego HGF ??
piter34 napisał/a:
U Fabio HGF na nowej uszczelce powtórzył się po 2-3kkm.
Czy tu również coś zrobiono nie tak przy wymianie czy ot tak poprostusamo z siebie się powtórzyło ??
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Sro Maj 14, 2008 21:11   

Ja zrobilem jakies 5kkm i narazie bez objawow HGF, uszczelka nowego typu zakladana u znajomego, glowica oczywiscie planowana.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 14, 2008 21:19   

Viniu napisał/a:
Czyli możemy przyjąć, że to jest winowajca powtórnego HGF


Tak jest, ale nie ma nikogo kto by przejechał więcej niż 25kkm na robionym HGF ;> póki co oczywiście
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Piotrass 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 430
Skąd: Lubsko

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 00:00   

Może troszkę pytanie z innej beczki - od którego roku w silnikach serii K montowane były uszczelki nowego typu? (jeśli w ogóle były?)
_________________
F.T.H8TER5 and join the music!
 
 
 
Viniu 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 00:10   

Piotrass napisał/a:
od którego roku w silnikach serii K montowane były uszczelki nowego typu?
Te uszczelki "nowego typu" to raczej należy traktować jako zamiennik, czyli fabryka takich nie montowała... Chyba, że czegos nie doczytałem... ;)

[ Dodano: Czw Maj 15, 2008 00:14 ]
Kozik napisał/a:
Tak jest, ale nie ma nikogo kto by przejechał więcej niż 25kkm na robionym HGF
Tzn. masz na myśli to, że póki co Twój przebieg jest największy z nową uszczelką ?? Czy raczej to, że w ogóle po raz zaliczonym HGF nie ma szans na większe przebiegi niż 25tys. do kolejnego HGF ?? Bo to by było przerażające :shock:
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
k3master 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 115
Skąd: Książ Wielki



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 08:39   

U mnie:
1. Około 10k km od HGF
2. Wycieki na przednim bloku silnika...

Byłem z tym u P. Midowicza, który stwierdził, że miał już kilka przypadków powrotu HGF po wymianie na nową uszczelkę po niewielkim przebiegu.

Podobno montuje on teraz ponownie stare uszczelki, a nowe wyłącznie na życzenie klienta.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Piotrass 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 430
Skąd: Lubsko

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 09:13   

Viniu napisał/a:
Te uszczelki "nowego typu" to raczej należy traktować jako zamiennik, czyli fabryka takich nie montowała.

Sam już teraz nie wiem, jak kupowałem w Art-Bizar silnik 1.8 do R75 z 2004 roku powiedziano mi, że już ma montowaną uszczelkę nowego typu.
_________________
F.T.H8TER5 and join the music!
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 09:57   

Viniu napisał/a:
Tzn. masz na myśli to, że póki co Twój przebieg jest największy z nową uszczelką Czy raczej to, że w ogóle po raz zaliczonym HGF nie ma szans na większe przebiegi niż 25tys. do kolejnego HGF Bo to by było przerażające


Mam na myśli to czy ktoś ma przejechane więcej niż 25tys na robionej uszczelce, u mnie wytrzymało 25tys bez planowanej głowicy, teraz będę planował głowicę i wymieniał szpilki w głowicy ;/
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 10:08   

k3master napisał/a:
Podobno montuje on teraz ponownie stare uszczelki, a nowe wyłącznie na życzenie klienta.

Teraz to już "na pewno", bo ostatnio z nim o tych przypadkach debatowałem. :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Cherman 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 214
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 10:13   

Ja wymieniałem uszczelkę 38kkm temu. Na razie wszystko hula. Niby silnik się nieco poci, ale płynu nie ubywa u się nie grzeje, wiec objawów HGF nie ma. Uszczelka starego typu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 10:26   

Cherman napisał/a:
Ja wymieniałem uszczelkę 38kkm temu. Na razie wszystko hula. Niby silnik się nieco poci, ale płynu nie ubywa u się nie grzeje, wiec objawów HGF nie ma. Uszczelka starego typu.


U mnie oprócz od czasu do czasu wody w cylindrze tez nie ma objawów ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
yoonior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 125
Skąd: Krak-uff



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 10:43   

1. 8000km od HGF
2. Nowa uszczelka, planowana głowica, zero problemów (na razie)

k3master napisał/a:
Byłem z tym u P. Midowicza, który stwierdził, że miał już kilka przypadków powrotu HGF po wymianie na nową uszczelkę po niewielkim przebiegu.

Podobno montuje on teraz ponownie stare uszczelki, a nowe wyłącznie na życzenie klienta.


Potwierdzam, rozmawiałem ostatnio z p. Pawłem przy okazji usuwania innej drobje usterki. Poprosiłem o sprawdzenie tematu HGF w moim R400, na razie ok. Ale rzeczywiście p. Paweł montuje nowy typ uszczelki wyłącznie na wyraźne życzenie klienta, inaczej zakłada starą uszczelkę.
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 12:39   

WITAM

pojazd po mojej naprawie 50 000 km

jak narazie ok
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 17:31   

hmm chyba na angielskim forum jest podobna ankieta

co do uszczelek, to mam starego typu, wiec sie nie wypowiadam
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
zdzich44 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 51
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 17:45   

Viniu napisał/a:
Czy raczej to, że w ogóle po raz zaliczonym HGF nie ma szans na większe przebiegi niż 25tys. do kolejnego HGF ?? Bo to by było przerażające :shock:


Nie ma tak źle, na uszczelce Glasera zrobiłem 44000 km (szpilki stare), trochę ciekło na połączeniu głowicy z blokiem (bez dramatu ale stresujące) więc ją profilaktycznie przed planowanym wyjazdem na wakacje wymieniłem na oryginał (starego typu), na którym przejeździłem 30000 km i sprzedałem samochód. Dalej jeździ na tej uszczelce.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: !! ZASADY KĄCIKA "Porady techniczne" !!
Przeczytaj, zanim napiszesz PIERWSZEGO posta!!!
kasjopea Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Czw Lis 18, 2010 02:46
kasjopea
Brak nowych postów [Seria K] Czy uszczelka pod głowice nowego typu jest wyższa?
dawidd Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 6 Pią Kwi 20, 2012 08:55
rovek
Brak nowych postów [K-seria] Zapaliła się kontrolka "olej"
Gites Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Pon Sie 19, 2013 21:17
polofix
Brak nowych postów [ALL] termostat z "zaworkiem", "blaszką"
IROLA Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Sro Sty 24, 2018 20:25
IROLA
Brak nowych postów [14K16] "Kolysanie sie" kola pasowego alternatora
Eddek Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 19 Wto Mar 18, 2008 21:19
Eddek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink