Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Serwis w polmozbycie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] Serwis w polmozbycie
Autor Wiadomość
Cherman 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 214
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Maj 14, 2008 22:41   [R45] Serwis w polmozbycie
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000

Mam zamiar nieco pogrzebać w swoim roverku - ze względu na stan wiedzy mechanicznej - za pośrednictwem mechaników. No i stąd moje pytanie - czy silniki serii K, czyli technicznie zbliżone do mojego, były montowane w polonezach? Interesuje mnie, czy serwis w polmozbycie będzie profesjonalny i czy przede wszystkim dostanę u nich na miejscu części które mnie interesują.

Wiem, wiem... wszystko dostanę w tomateam, ale jest jedna taka część, której nawet nie potrafię nazwać. Chodzi mi o wspornik, który trzyma silnik od spodu. Wygląda jak stalowa oś zakończona oczkami o średnicy około 3cm. Z jednej strony oczko przykręcone do silnika, z drugiej do podwozia. No i interesuje mnie właśnie ta część oraz gumowe tuleje wchodzące w oczka. Jak to nazwać?

Jeśli nie potrafię tego nazwać, to miałem nadzieję, że w polmozbycie to pokażę o co mi chodzi i znajdą mi to na zapleczu i od razu założą... czy jest taka możliwość? Czy takie coś występowało też w polonezach z sinikami rover'a?

Jeszcz jedno. Mam do wymiany uszczelniacze, które są pod platikową pokrywą paska rozrządu. Chciałem wszystko zakupić w tomateam i pojechać na założenie do polmozbytu, ale nie wiem co dokładnie się tam znajduje. Troszkę mi stamtąd cieknie olej i chciałbym dla pewności wszystko co mogło zawieźć wymienić na nowe. Z czego zatem powinno składać się moje zamówienie w tomateam?

Czy ufać mechanikom z polmozbytu? Mają doświadczenie, lub czy powinni mieć wiedzę na temat silników serii K?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 15, 2011 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 14, 2008 22:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 08:41   

Do polonezów montowano silniki 1.4 16V - są one identyczne z montowanymi w R200/400; inny jest bodajże tylko kolektor wydechowy (bo silnik montowano wzdłuż) i chyba koło zamachowe. Od silników montowanych w R25/45/75 odróżnia je jeszcze układ zapłonowy bez przerywacza.
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Cherman 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 214
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 08:55   

Czyli cała reszta jest taka sama jak w moim silniku? Zatem spece z polmozbytu powinni znać się na tym co drzemie pod maską mojego pojazdu?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 11:06   

Cherman napisał/a:
Zatem spece z polmozbytu powinni znać się na tym co drzemie pod maską mojego pojazdu?

Niekoniecznie... a jeśli już, to tylko i wyłącznie w kwestii silnika.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10896
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 11:08   

pogadaj z Kpt
on postanowił im oddać do wymiany uszczelki pod głowicą...
trudno powiedzieć, czy jest zadowolony :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 11:18   

pewnie z mechanikami w polmozbytach jest tak samo jak z innymi, zalezy jak sie trafi
silnik rozni sie tez kolektorem ssacym
raczej nie dostaniesz tam tej czesc o ktorej piszesz
silnik w polonezie zawieszony jest na dwoch poziomych poduszkach
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Cherman 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 214
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Maj 15, 2008 11:22   

Troszkę dziwnie brzmiące pytanie, ale:
"Czy ktoś wie o co mi chodzi?"
To znaczy czy ktoś się domysla o jaki wspornik mi chodzi i jak to się fachowo nazywa? Nie mam dostępu do kanału i nie mogę zrobić zdjęcia. Chciałbym dowiedzieć się czy w ogóle można to dostać i w jakiej cenie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Pytanie o serwis
zbudny Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Pią Mar 18, 2011 16:31
Jugol
Brak nowych postów [400] Klimatyzacja Diavia (Serwis)
Painball Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sob Mar 09, 2013 06:51
Remigiusz
Brak nowych postów [R400] maly serwis i koszty.
Damianoo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Lis 20, 2014 18:45
Damianoo
Brak nowych postów [Rover 420 SDI] kontakt na mechanika/serwis Wrocław
Bobinho Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Lut 14, 2013 21:12
bizon
Brak nowych postów [R416] GAZ- w Rzeszowie zna ktoś dobry serwis??
dziaraxc Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Lis 12, 2008 20:44
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink