Forum Klubu ROVERki.pl :: swap 2.0T do 216 Coupe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
swap 2.0T do 216 Coupe
Autor Wiadomość
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 24, 2008 11:40   

A ja bym z tym wozem nic nie robil. Ma dobry silniczek to niech na takim jezdzi. Markzo jak chcesz Tomcata turbo to tego zepchnij i kupo gotowego. Najlepsza, najbardziej oplacalna wersja ze wzgledu na koszty i zdrowie :) Z uturbianiem bedziesz sie meczyl, klal, a na koniec sprzedasz ten samochod bo Cie bedzie non stop wkur....
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 24, 2008 11:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 24, 2008 11:46   

Senn:) widziales to autko i przyznasz ze jest w dobrej kondycji:) zero rdzy:) wnetrze tez ladne, auto jest nie wyjechane np amorki na diagnostyce pokazaly 87% sprawnosci:) do tego przebieg, obecnie 154tys km:) nie zalezy mi na jakiejs super wysokije mocy, raczej na poprawie elstycznonsci i zeby powiedzmy od 3 tys ob cos sie zaczynalo dziac, zeby do jakiegos wyprzedzania nie byla konieczna redukcja o 2 biegi w dol:) w sumie coraz bardziej mi sie podoba propozycja swpau na 2.2 lub 2.3;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Cze 24, 2008 11:57   

http://www.streetracing.p...ic=34000&hl=crx

OBECNIE : przy 0,45 bara, 205Nm przy 6200 RPM, 195 km przy 7200 RPM , Vmax: 260km/h

myślę ze jak byś robił to made in home i nie zależy ci żeby wydech był koniecznie z kwasa, kolektora nie będziesz kupował tylko zrobisz np. flansze pod turbo itd.. projekt naprawdę zamknie sie w 3K maksss co do jakości zależy tylko od twojej pracy i dokładności myślę ze warto :ok:

życzę powodzenia i zaparcia
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 24, 2008 23:28   

Dobryziom na Ciebie mozna liczyc :ok: dzieki wielkie :mrgreen: musze to powaznie przemyslec:) wsadzenie wiekszego=ciezszegi silnika wiazalo by sie tez zapewne z pogorszeniem wlasnosci jezdnych tomcata...a tego bym nie chcial:( natomast turbo...w sumie pod maska jest sporo miesjca:P czemu nie sprobowac:) oczywiscie jesli faktycznie bym sie za taie cos bral to nie od razu i nie z dnia na dzien tylko spokojnie sobie to rozplanowac, skompletowac czesci i zrobic tak jak pownno byc:) do tego jeszcze pewnie maly remoncik samej jednostki napedowej byl by wskazany co by potem korba bokiem nie wyszla:)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 10:41   

A ja nadal bede sie upieral przy tym ze jest to nieoplacalna robota. Wlasnie do turbo jednostak powinna byc bez zastrzezen. Powinienes wsadzic kute tloki, korbowody, odprezyc silnik itp. Po co dlubac skoro mozna kupic fabrycznego 200 konnego Tomcata. Markzo jesli chcesz miec moc to popelniles blad kupujac 216. Dobrze Ci radze, sprzedaj tego i kup gotowego bo wladujesz sie w mase pracy, kosztow, a i tak nie bedzie Ci to chodzilo tak jak bedzie Ci chodzil 2.0T
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 10:44   

To fakt...
Sam jestem zwolennikiem "tuningu" przez wymianę auta, ale jak już ktoś się upiera, to tu chyba najlepszym rozwiązaniem jest turbo... ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 10:50   

Senn oczywiście jeśli chciało by sie to zakuć to koszta wzrosną niewspółmiernie to założenia tylko po co? nie ma takiej potrzeby nie słyszałem jeszcze żeby ktoś zakuwał soft turbo...

Co do zadowolenia z projektu to myślę ze właściciel będzie bardzo dumny:) poza tym zyska jedna rzecz która go będzie odróżniać... w Tomciu nie zakręcisz wyżej niż 6300 :(
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 10:59   

dobryziom napisał/a:
w Tomciu nie zakręcisz wyżej niż 6300

Chyba, że wrzucisz B18... ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 11:21   

hehe to już wole przesunąć odcinkę... tylko nie wiem jak by to zniósł silnik, temp. mogla by go zabić wiec wole nie probować :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 11:32   

Myślałem o wymianie z D16, a nie o Twoim. :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 11:39   

no właśnie to sie dogadaliśmy :rotfl: ty o grzybach ja o rybach:p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 11:41   

dobryziom napisał/a:
Co do zadowolenia z projektu to myślę ze właściciel będzie bardzo dumny:) poza tym zyska jedna rzecz która go będzie odróżniać... w Tomciu nie zakręcisz wyżej niż 6300

Bo jak dla mnie to pisałeś to pod adresem kolegi Markzo dlatego ciągle myślałem o swapie. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 13:41   

zakuc go?/ a po ki ciul? :mrgreen: wyjasnijmy sobie ze ja NIE CHCE AUTA O MEGA MOCY DO STREET RACINGU I 1/4 MILI!!!!! ma TOmcata w perfekcyjnym stanie i chce mu troche elastycznosc porapwic:) powiedzmy z tych 122KM zrobic tak ze 170-180 zeby bylo bezpiecznie troche NM dolozyc zeby tak od 3,5-4tysobr juz cos sie dzialo i bedde happy:)zreszta o zawsze najwieksza radosc sprawia mi jak moge sam cos przy autku zrobic:) pamietam jak jeszcze rok temu bawilem sie motorowerem Jawa 50 typ 20 ( pancerka) z 1977r. ktora robilem jak chcialem wiekszosc skuterow i to nawet nie byle jakich:) kilko pomyslami wykrzesalem 70km/h a w serii bylo 45 :razz: najprosciej jest kupic Tomcata i cieszyc sie 2.0T pod maska:) ja jednak chcialbym cos samemu zrobic:) Dobryziom chyba mnie doskonale rozumie:P narazie to tylko myslenie co zrobic, mam urwanie glowy z robota przy filmach z wesela a do tego znajomy montazysta ktoremu pozyczylem moja drukarke do ply cos spier... i teraz mi wali paski czarne przez cala plyte wiec mam o czym myslec...uturubienie d serii jest mozliwe, sa takie jezdzace juz od kilku lat, jest to spokojnie do zrobienia:)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 14:00   

ja popieram i trzymam kciuki :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 18:12   

Markzo, ale ja Ciebie tez doskonale rozumiem bo sam kombinowalem z Polonezem i wsadzilem do niego 120 konny motor. To na prawde robilo wrazenie na swiatłach :) Moim marzeniem jest wsadzenie VVC do 125p i kiedys pewnie tez to zrobie. Wiem o czym mowisz, tylko ze 125p VVC w serii nie wychodzilo :mrgreen:

Skoro jednak sie upierasz to bede Ci kibicowal :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Cze 25, 2008 19:15   

Senn oj powiem Ci ze mam takie marzenie, pewnie bardzo ciezkie do zrealizowania ale powiem co mi w glowie siedzi a co:P a jakby tak do poloneza wsadzic V8 z Rovera SD1? marzy mi sie kiedys takie auto ale to jak bede juz mial stala prace i odlozona kase:P mozna kupic "gotowego" Tomcata ale sam wiesz ze tymi autami nikt wolno nie jezdzi i utrafic dobry egzemplarz jest ciezko... do tego silnika hondy faktycznie jest w ciul czesci np na forum crx sa 2 gotowe zestawy do uturbienia D serii z wsyztkim, turbo, ic, przewody, kolektory w granicach 2500-2800zl:) musze pogadac z tata przedewsyztkim a potem bedziemy myslec i sie pytac co i jakie kupic:P ze wstepnych przeszukiwan forum ,popularna turbina to T25 garetta, taka jak w naszym roverkowym T16??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Cze 25, 2008 20:23   

wejdź sobie też na civicklub.pl tam chyba wszystkie opcje jakie rozpatrujesz przerobili :P I szli w turbo i w N/A a także robili SWAPY na wszystko co się kręci :D Poczytaj na pewno coś się dowiesz a do tego możesz popytać :D Mi się osobiście marzy kiedyś Honda ze szlifierką pod maską :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 09:42   

http://www.streetracing.p...vic-t56197.html

:ok:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 09:58   

o tym dokladnie mowie:P na crx jest tez do sprzedania:P ale czy to nie jest ta sama turba co u nas w Ti??

i zeby cos wniesc do tematu...wstepna zgoda taty jest!! :mrgreen: zadeklarowal mi rowniez swoja pomoc:D ehhh ten moj dar perswadowania :razz: i tutaj milabym prosbe do Was:) pomoglibyscie mi zrobic taka liste za jakimi czesciami sie ogladaac?? okazalo sie ze tato ma kumpla co sciaga cale silniki i czesci tez, moge poszukac turba, ic tylko jakie to ma byc??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 10:02   

dokładnie ta sama T25, bardzo dobre turbo do silników o małej pojemności ponieważ szybko wstaje:) tylko w saabie jest trochę przekręcona muszla i inny ustaw wlotu.

zanim zaczniesz sie oglądać za częściami musisz sobie wszystko pomierzyć:

*głownie chodzi o umiejscowienie IC na dobra sprawę im większy tym lepiej
*ze sprężarek w grę wchodzi T25 (saab, rover,nissan,eclips) lub T28(s14) albo K03 z audi 1,8 T lub k04 z TT, dobrze jak by udało sie wyrwać od razu z wszystkimi przewodami wodne olejowe itd.. (jak nie sklep z częściami do ciężarówek)
*orurowanie kwas (hurtownie metali) złączki (fugamit) w każdym sklepie z częściami do ciężarówek
*kolektor radziłbym kupić gotowy wyjdzie najtaniej (oczywiście z odpowiednia flansza pod wybrane turbo)
*przydał by sie wskaźnik Boost fajnie jak by był dobrej jakości Greddy, Defi, HKS z tańszych słyszałem ze Autogauge seria Auto Gauge Stepper Motor sie mocno poprawiła a koszt nieduży
*zostaje sprawa wtrysków i regulatora ciśnienia , wtryski musiałbyś sprawdzić jaka wydajność maja np. od prelki 2,3 albo od Legend jeśli są na poziomie 360cc to powinny wystarczyć co do regulatora koszt nowego na poziomie 150-200PLN ogólnie dostępny
* pompa paliwa albo walbro 255 albo może być od Roverka Ti bo jest wystarczająco wydajna(zależnie od kosztów)
* układ wydechowy zależnie od kosztów rura stalówka 2,5 cala bądź tez kwasówka i jakiś ogarnięty spawacz plus tłumiki wedle życzenia.
*reszta to praktycznie twoja praca

na koniec dobrze żeby ktoś go wystroił sprawdził AFR itd...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP 1.4 16v w 200 na 1.8T z 75 lub 2.0T z 220 coupe!
maciekwawa Tuning mechaniczny 5 Sro Paź 24, 2007 21:39
Marrkus
Brak nowych postów [R 216 coupe] swap na 2.0Ti
mlody975 Tuning mechaniczny 142 Sro Lis 20, 2013 21:33
jrdarus1
Brak nowych postów [R216 Coupe] Swap silnika.
R-Line Tuning mechaniczny 13 Wto Lip 21, 2009 23:44
Markzo
Brak nowych postów [r216 Coupe 97r] Swap silnika z poza stajni Rovera
Vesper416 Tuning mechaniczny 10 Czw Wrz 17, 2009 22:38
Marrkus
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink