Forum Klubu ROVERki.pl :: swap 2.0T do 216 Coupe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
swap 2.0T do 216 Coupe
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 10:44   

przegladajac te ogloszenia to najczesciej biorą ja z saaba:)

Dobryziom przepraszam ze Cie tak emcze, ale ejstem totalnym laikiem w tym temacie:( zaczynajac od poczatku ukladu dolotwoego ma to wygladac tak:
powietrze idzie przez filtr powietrza, potem turbo, ic, przepustnica??
co do samych czesci to narazie moge byc spokojny:) tato kolegi to taki prawdziwy majster, wlasciwie koles robi wsyztko toczy spawa frezuje itp i u niego takie rzeczy jak kwasowki napewno znajde:)
co do samego IC, to pewnie najlepszym meisjcem jest centralna czesc zderzaka w tym wlocie no nie?? tylko czy moze on zaslaniac czesciowo chlodnice??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 26, 2008 10:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 11:04   

taka prawda bo 90% T25 na rynku to z saaba i s13.

układ wygląda dokładnie tak jak opisałeś :) co do IC najlepszym miejscem była by kratka w zderzaku tylko musisz sprawdzić czy uda ci sie doprowadzić do niego dość grube rurki do przepustnicy i sprężarki mi sie nie udało :( przy moim silniku nie ma miejsca.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 11:08   

jerzu napisał/a:
Mi się osobiście marzy kiedyś Honda ze szlifierką pod maską

No na mojej liście jest zdecydowanie S2000 "for pure pleasure" - 9000 rpm. :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 11:25   

eee to nie jest ze mna tak zle jeszcze :mrgreen: u mnie jest wlasnie dosc duzo miejsca:)sam silnik nie zajmuje duzo i moze sie uda cos tam wsadzic:P tylko czy IC moze troche przyslonic chlodnice?? nic sie nie stanie??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 11:28   

w 80% samochodów przykrywa bo nie ma innego wyjścia... ważne żeby całej nie przykrył :p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 11:35   

najwyzej bede bez zderzaka jezdzil a ic gdzies z boku dam :rotfl:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 11:48   

Na maskę, na górę i natrysk wody na IC z dyszy spryskiwacza!!! ;) :rotfl:
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 13:52   

Smiejcie sie :beczy: wlasnie bylem sobie zmierzyc ile mam miejsca na IC i co?? i mam kurna chlodnice klmy!!!i chlodnica klimki zajmuje ok polowe normlane chlodnicy.....:/ jesli chcialbym wsadzic ic to mam 3 opcje - tyle wydumalem:D
1) postawic IC w pione na wolnej czesci chlodnicy ( mija sie to z celem chyba) moglby miec wymiar 33cm wyokosci na 26cm szerokosci...:/ chyba malo no nie?
2) postawic go normalnie w poprzek przesuwajac chlodnice klmiy przed IC wtedy moglby byc 57cm dlugi i ok20wysoki ale tez jest problem bo jest tam ciasno ze wzgledu na wspornik od zamka maski...:/:/
3) dac IC (patrzac od przodu auta) po lewej stronie, tak ze jego czesci byla by na lewej czesci chlodnicy a reszta w zderzaku z tym ze wywalilbym zaslepke halogenika i zrobil nawiew na IC

w sumie to kazda z tych opcji jest troche do du*y...co myslicie??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 14:03   

w Tomciu oryginalnie jest tak:
http://www.roverki.pl/ima...cat/3tomcat.jpg
chyba jedyne rozsądne miejsce przy silniku z klimą (jedyny zonk to zamek maski który przykrywa 60% IC :/ )

musisz pokombinować ale docelowo najlepiej żeby poszedł w miejsce kratki jeśli tylko jest tam możliwość przeprowadzenia orurowania do środka...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 14:40   

No chyba bym poszedł tym śladem - jak już w serii tam był, to chyba też bym tak kombinował. :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 14:53   

te rozwiązanie wynika z tego ze nie bardzo jest miejsce na inne... a na dobra sprawę jest bardzo kiepskie... z przodu zamek maski z tylu gorący silnik... dlatego warto coś pokombinować jeśli jest trochę więcej miejsca:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 15:22   

znaczy sie jest klopot:/ nawet jesli ic wsadzilbym w zderzak to jak puscic rury skoro dookola chlodnicy jest blacha...ale w sumie :P
narazie rozgladam sie na allegro za roznymi IC:)

co myslicie o takim czyms??
http://www.allegro.pl/ite...ntercooler.html

kurde niski i waski...:D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 26, 2008 20:29   

Umiejscowienie IC to kosmetyka. Mnie bardziej martwi smarowanie turbiny. Skad zaciagniesz olej?
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
jerzu 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 250
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Cze 26, 2008 20:46   

sporo osób poleca coś takiego :) Ja do siebie do autka taki chcę założyć :)
http://www.allegro.pl/ite...y_promocja.html
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
hoosar 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 71
Skąd: Zielonka



Wysłany: Czw Cze 26, 2008 23:18   

Olej mozna wziac, poprzez specjalna podkladke pod filtrem oleju, z której wychodza króćce. Widzialem takie na necie do kupienia.

[ Dodano: Czw Cze 26, 2008 23:22 ]
Na przykład coś takiego:
http://moto.allegro.pl/it..._chlodnicy.html
http://moto.allegro.pl/it...nf_16_wawa.html

Tylko trzeba znaleźć taka podkładkę, która napewno będzie pasowała do D-serii hondy.
_________________
był R400 1.4 16V Nightfire Red
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Pią Cze 27, 2008 10:50   Duży IC

Jak się chce to sie wszystko da, zawsze może założyć duży IC przed chłodnica klimy, większość samochodów tak ma, szczególnie uturbionych i z powiększonymi IC. Jeżeli chodzi o zamek w Tomcacie mozna go wywalić i zastosować spinki na masce i wtedy oryginał IC masz całkowicie odsłoni ety ale to nie wiele daje. Duzy IC koniecznie i koniecznie profi blov off, żeby się turbo dziura nie zwiekszyła. Oto przykładowe fotki z mojego byłego Tomcat'a.

http://www.fotosik.pl/pok...57b6063cd5.html

http://www.fotosik.pl/pok...cda0a33a7a.html

http://www.fotosik.pl/pok...d463151a20.html

http://www.fotosik.pl/pok...155ba1727e.html
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
dante27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 204
Skąd: 33- 300 Nowy Sącz



Wysłany: Nie Cze 29, 2008 21:49   

A nie lepiej sprzedać auto i poszukać Tomcata już z silnikiem 2.0 Turbo?
 
 
slawokob 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 2
Skąd: Brzeziny



Wysłany: Czw Lip 03, 2008 00:54   

Zainteresowałem się tematem wrzucenia tego silniczka 2.0 T 200 KM do hondy civic, spotkałem kolesia, który śmiga rowerem coupe z tym motorem i bardzo sobie chwalił, właśnie tak znalazłem ten wątek na forum, teraz prośba do was ponieważ w rowerach były silniki 1.6 z hondy i ktoś na pewno wkładał ten silnik 2.0T w takie „budy”. Potrzebuje porady jak to tam wsadzić tz.
1.co dokładnie będzie potrzebne
2.co pod maską powinno zmienić miejsce (jakieś pierdoły typu zbiorniczki i inne graty)

Na pewno silnik, skrzynia, półosie, turbina, kolektory, wiązka, komp, i co z podłączeniem osprzętu silnika np. z licznikiem czy kompa z reszta wiązki kabinowej ............ poproszę o jakieś bliższe inf.
Ciekawi mnie jeszcze jaka jest trwałość silnika i osprzętu- na co ewentualnie zwrócić uwagę przy kupnie takiej jednostki (słyszałem coś o kutych tłokach i korbach co możecie na ten temat powiedzieć)
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Czw Lip 03, 2008 09:36   

slawokob, na wszystkie swoje pytania masz odpowiedź w tym temacie
 
 
 
slawokob 



Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 2
Skąd: Brzeziny



Wysłany: Czw Lip 03, 2008 10:30   

NEOSSS czytałam twoja wypowiedź wyzej, ale myslałem o bardziej szczegółowym opisie a powiec jeszcze czemu nie polecasz takiej opercji koszt może podobny do dorzucenia turbo a to zawszce seryjny silnik z turbo wiec jego zywotnosc powinna być wiekza- tak przynajmniej mi sie wydaje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 216 coupe] swap na 2.0Ti
mlody975 Tuning mechaniczny 142 Sro Lis 20, 2013 21:33
jrdarus1
Brak nowych postów SWAP 1.4 16v w 200 na 1.8T z 75 lub 2.0T z 220 coupe!
maciekwawa Tuning mechaniczny 5 Sro Paź 24, 2007 21:39
Marrkus
Brak nowych postów [R216 Coupe] Swap silnika.
R-Line Tuning mechaniczny 13 Wto Lip 21, 2009 23:44
Markzo
Brak nowych postów [r216 Coupe 97r] Swap silnika z poza stajni Rovera
Vesper416 Tuning mechaniczny 10 Czw Wrz 17, 2009 22:38
Marrkus
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink