przegladajac te ogloszenia to najczesciej biorą ja z saaba:)
Dobryziom przepraszam ze Cie tak emcze, ale ejstem totalnym laikiem w tym temacie:( zaczynajac od poczatku ukladu dolotwoego ma to wygladac tak:
powietrze idzie przez filtr powietrza, potem turbo, ic, przepustnica??
co do samych czesci to narazie moge byc spokojny:) tato kolegi to taki prawdziwy majster, wlasciwie koles robi wsyztko toczy spawa frezuje itp i u niego takie rzeczy jak kwasowki napewno znajde:)
co do samego IC, to pewnie najlepszym meisjcem jest centralna czesc zderzaka w tym wlocie no nie?? tylko czy moze on zaslaniac czesciowo chlodnice??
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 26, 2008 10:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
układ wygląda dokładnie tak jak opisałeś co do IC najlepszym miejscem była by kratka w zderzaku tylko musisz sprawdzić czy uda ci sie doprowadzić do niego dość grube rurki do przepustnicy i sprężarki mi sie nie udało przy moim silniku nie ma miejsca.
Mi się osobiście marzy kiedyś Honda ze szlifierką pod maską
No na mojej liście jest zdecydowanie S2000 "for pure pleasure" - 9000 rpm.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
eee to nie jest ze mna tak zle jeszcze u mnie jest wlasnie dosc duzo miejsca:)sam silnik nie zajmuje duzo i moze sie uda cos tam wsadzic:P tylko czy IC moze troche przyslonic chlodnice?? nic sie nie stanie??
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Na maskę, na górę i natrysk wody na IC z dyszy spryskiwacza!!!
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Smiejcie sie wlasnie bylem sobie zmierzyc ile mam miejsca na IC i co?? i mam kurna chlodnice klmy!!!i chlodnica klimki zajmuje ok polowe normlane chlodnicy.....:/ jesli chcialbym wsadzic ic to mam 3 opcje - tyle wydumalem:D
1) postawic IC w pione na wolnej czesci chlodnicy ( mija sie to z celem chyba) moglby miec wymiar 33cm wyokosci na 26cm szerokosci...:/ chyba malo no nie?
2) postawic go normalnie w poprzek przesuwajac chlodnice klmiy przed IC wtedy moglby byc 57cm dlugi i ok20wysoki ale tez jest problem bo jest tam ciasno ze wzgledu na wspornik od zamka maski...:/:/
3) dac IC (patrzac od przodu auta) po lewej stronie, tak ze jego czesci byla by na lewej czesci chlodnicy a reszta w zderzaku z tym ze wywalilbym zaslepke halogenika i zrobil nawiew na IC
w sumie to kazda z tych opcji jest troche do du*y...co myslicie??
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
w Tomciu oryginalnie jest tak:
http://www.roverki.pl/ima...cat/3tomcat.jpg
chyba jedyne rozsądne miejsce przy silniku z klimą (jedyny zonk to zamek maski który przykrywa 60% IC )
musisz pokombinować ale docelowo najlepiej żeby poszedł w miejsce kratki jeśli tylko jest tam możliwość przeprowadzenia orurowania do środka...
No chyba bym poszedł tym śladem - jak już w serii tam był, to chyba też bym tak kombinował.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
te rozwiązanie wynika z tego ze nie bardzo jest miejsce na inne... a na dobra sprawę jest bardzo kiepskie... z przodu zamek maski z tylu gorący silnik... dlatego warto coś pokombinować jeśli jest trochę więcej miejsca:)
znaczy sie jest klopot:/ nawet jesli ic wsadzilbym w zderzak to jak puscic rury skoro dookola chlodnicy jest blacha...ale w sumie
narazie rozgladam sie na allegro za roznymi IC:)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Pią Cze 27, 2008 10:50 Duży IC
Jak się chce to sie wszystko da, zawsze może założyć duży IC przed chłodnica klimy, większość samochodów tak ma, szczególnie uturbionych i z powiększonymi IC. Jeżeli chodzi o zamek w Tomcacie mozna go wywalić i zastosować spinki na masce i wtedy oryginał IC masz całkowicie odsłoni ety ale to nie wiele daje. Duzy IC koniecznie i koniecznie profi blov off, żeby się turbo dziura nie zwiekszyła. Oto przykładowe fotki z mojego byłego Tomcat'a.
Zainteresowałem się tematem wrzucenia tego silniczka 2.0 T 200 KM do hondy civic, spotkałem kolesia, który śmiga rowerem coupe z tym motorem i bardzo sobie chwalił, właśnie tak znalazłem ten wątek na forum, teraz prośba do was ponieważ w rowerach były silniki 1.6 z hondy i ktoś na pewno wkładał ten silnik 2.0T w takie „budy”. Potrzebuje porady jak to tam wsadzić tz.
1.co dokładnie będzie potrzebne
2.co pod maską powinno zmienić miejsce (jakieś pierdoły typu zbiorniczki i inne graty)
Na pewno silnik, skrzynia, półosie, turbina, kolektory, wiązka, komp, i co z podłączeniem osprzętu silnika np. z licznikiem czy kompa z reszta wiązki kabinowej ............ poproszę o jakieś bliższe inf.
Ciekawi mnie jeszcze jaka jest trwałość silnika i osprzętu- na co ewentualnie zwrócić uwagę przy kupnie takiej jednostki (słyszałem coś o kutych tłokach i korbach co możecie na ten temat powiedzieć)
NEOSSS czytałam twoja wypowiedź wyzej, ale myslałem o bardziej szczegółowym opisie a powiec jeszcze czemu nie polecasz takiej opercji koszt może podobny do dorzucenia turbo a to zawszce seryjny silnik z turbo wiec jego zywotnosc powinna być wiekza- tak przynajmniej mi sie wydaje
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum