Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Problem z odpaleniem po zmianie kąta wtrysku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420] Problem z odpaleniem po zmianie kąta wtrysku
Autor Wiadomość
krystianshoota 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 49



  Wysłany: Pon Lip 21, 2008 22:04   [R420] Problem z odpaleniem po zmianie kąta wtrysku
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Komputer wyświetlał mi się błąd 34, sprawdziłem wiązki, nic nie pomogło, jeździłem tak ok. roku, kilka dni temu pojechałem na komputer. Okazało się, że kąt wynosi ok. 10,5... mechanik przestawił na 3,5. Wszystko by było ok tylko teraz mam problem z odpaleniem zimnego auta. Rozrusznik kręci a auto nie pali, jakby nie dostawał paliwa... po kilku próbach udaje się odpalić,pojawia się chmura białego dymu. Po zgaszeniu silnika, odpala bez problemu.
Świece grzeją, na wężyku między pompką a filtrem paliwa wstawiłem zawór zwrotny (żeby paliwo nie wracało do zbiornika), filtr paliwa mam nowy. Nie wyświetla mi błędów. Nie dusi się w trakcie jazdy. W czym może tkwić problem?
Wygląda na to, że w moim R musi być wyższy kąt wtrysku... Może ktoś jest w stanie mi pomóc? Może ktoś się orientuje przy jakim kącie wtrysku komputer nie będzie wskazywał błędu... Może ktoś doradzi jakiś dobry warsztat, który by to zrobił w okolicach Mińska Mazowieckiego.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 01, 2011 23:37, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 21, 2008 22:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 21, 2008 22:21   

u mnie przestawienie z 2 na 4 pomogło. Ustaw 5 stopni i niestety musisz poczekać aż silnik ostygnie :bezradny:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
krystianshoota 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 49



Wysłany: Sob Sie 23, 2008 10:26   

W końcu mój R pali bez problemu na zimnym silniku.
Ustawiono zapłon na zimnym silniku, przy pomocy jakiegoś manometru, a nie komputera (więc nie wiem ile teraz wynosi kąt wtrysku :sad: ). Auto odpala szybko, a w trakcie jazdy nie zapala się check engine.
 
 
Flinkston86 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 19
Skąd: Bochnia



Wysłany: Pon Paź 20, 2008 22:44   

da sie ustawic kąt wtrysku bez kts-a??
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Paź 20, 2008 22:46   

Flinkston86 napisał/a:
da sie ustawic kąt wtrysku bez kts-a??

za dokładnie to nie, ale wprawny mechanik "na ucho" ustawi na tyle, że nie będzie problemów z paleniem :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Paź 20, 2008 23:06   

sTERYD napisał/a:
"na ucho" ustawi na tyle, że nie będzie problemów z paleniem :cool:
Na ucho to ustawi na tyle, żeby jak najładniej chodził, ale z paleniem to jak strzał w ciemno raczej ;)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Paź 21, 2008 00:39   

wiesz... kwestia wprawnego ucha mechanika ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Wto Gru 02, 2008 00:50   

A ja się podłącze. W jakim zakresie możliwe jest przestawienie kąta wtrysku w R25? Tam się nie reguluję kąta, ale wiadomo, możliwe są delikatne ruchy kołem pompy, nawet na włożonej blokadzie(którą u mnie było wiertło 9,5mm :mrgreen: ) i podejrzewam, że mam za późny zapłon. Chyba jutro poluźnie napinacz i ustawie to od nowa
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Ustawianie kąta wtrysku? Jak to zrobić?
grz3loo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Czw Paź 27, 2022 21:34
Bogdan7014
Brak nowych postów [R45 iDT] Ustawienie kata wtrysku
gdzie w okolicach Zielonej Gory
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Gru 02, 2009 15:08
marcinZG
Brak nowych postów [R45] elektrozawór kąta wtrysku
kurczak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Kwi 13, 2013 15:37
szoso
Brak nowych postów [MG ZS 2.0 iDT 2002r ] VP 30 i zawór kata wtrysku
gicker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Sty 06, 2014 21:57
naprawa-pomp
Brak nowych postów [R45]bezpiecznik nastawnika kata wtrysku
kdamian1996 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Lis 28, 2014 21:04
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink