Forum Klubu ROVERki.pl :: [All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:58
[All R 2.0iDT] Tani ale nowy oryginalny przeplywomierz BOSCH
Autor Wiadomość
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Nie Lis 29, 2009 19:55   

Ja kupiłem torxy, wykręciłem wkład i wuczyściłem el. pomiarowy...Amolem :mrgreen: Cienkim pędzelkiem wymyłem, okazało się, że moja przepływka nie była wymieniona na nową, jest z 2004(wymieniał w zeszłym roku poprzedni właściciel przed kupnem przeze mnie). Samochód jeździ ja szalony, 60-100 na IV w 6,2(powtarzalne), a 80-120 na V w 8,7, więc wydaje mi się,ze dobre wyniki.
Może przed wymianą warto spróbować przecyścic, nic to nie kosztuje, a u mnie zabrudził się przez wysuwajaca się rure z obudowy filtara powietrza(ta przed filtrem)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 29, 2009 19:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 00:16   

Narazie wstrzymam się z wymianą przepływomierza. Nie jest idealnie, wg. T4. Okazało się, że wypięła się wtyczka czujnika ciśnienia doładowania. Znów jeździ jak poprzednio, ale przepływka będzie czyszczona :smile:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 07:13   

Mixtated, a gdzie ta owa wtyczka się dokładnie znajduję?
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 08:42   

Na ścianie grodziowej, tuż obok (po prawej stronie) sterownika zaworu EGR.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 15:56   

HuMaX, i jak patrzyłeś czy to nie ta wtyczka :?: Bo się zastanawiam czy może to nie nasza usterka :?:
 
 
 
moll 




Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 9
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 20:48   

Założyłem ostatnio przepływkę od opla i... nie jestem zachwycony. Wcześniej odcinał równo przy 4k obr., teraz ciągnie dalej ładnie. Za to dół - przeciętnie, bardzo przeciętnie. Jeżdżę na co dzień po mieście i ważny jest dla mnie właśnie dół, a tu bryndza straszna. Decyzja - odsprzedaję zakupioną świeżo przepływkę oplowską i jeżdżę bez.

Po moim zakupie, dowiedziałem się, że prawdopodobnie mimo, że numery modułu te same to sam termistor montowany jest inny. Nie wydaje mi się to prawdopodobne, ale po efekcie w moim aucie sam już nie wiem.
A może ktoś na forum miał okazję porównać w jednym aucie sprawną przepływkę do Rovera i do Opla - to by rozwiało wszystkie wątpliwości.

Pozdrawiam!
 
 
Legion1349 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Katowice

Land Rover Freelander

Wysłany: Pon Lis 30, 2009 20:51   

moll napisał/a:
Wcześniej odcinał równo przy 4k obr., teraz ciągnie dalej ładnie. Za to dół - przeciętnie, bardzo przeciętnie.
na moje oko to przy nie sprawnej przepływce silnik pracuje w trybie awaryjnym i odcina przy 4k.
_________________
Nie gore-tex, a chęć szczera, zrobi z Ciebie globtrotera!
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Lis 30, 2009 20:55   

U mnie podobnie. W dolnych partiach muli, a po przekroczeniu 2k wciska.
Na przepływce było zupełnie odwrotnie. Dla mnie pasi.
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Lis 30, 2009 21:12   

bociannielot, no właśnie gdzieś na dniach zobaczę, na razie nie mam jak - ehh ten brak czasu..
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 11:34   

Ja mam tak samo, bez przepływki jest znacznie dynamiczniejszy już ledwo ponad 1200obr/min i ciągnie w miaarę równo, z dopiero powyżej 2000, ale wtedy jest znacznie mocniejszy, niż przy analogicznych obrotach z odpiętą
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Gru 01, 2009 21:18   

Sprawdziłem wszystkie kostki i niby wszystko jest dobrze.. ale dalej max 150 km/h i 4 tys obrotow na luzie :( podczas jazdy sporo mniej i dalej nie chce isc.. oczywiscie z odpieta przeplywka, jak podepne swoja przeplywke co mam to czasami zakreci sie na max, ale przygazuje dwa razy i znow 4 tys obrotow..
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Gru 01, 2009 21:45   

Bo przy padniętej przepływce odcina przy 4k rpm.
Kup wreszcie nową przepływkę....
Albo jedź do Mariusza lub PHJOWI na T4.
 
 
xamen 



Dołączył: 18 Sty 2008
Posty: 11
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Wto Gru 08, 2009 17:59   

witam,

powyżej dyskusja o nowszych modelach. jak mam jednak R 620 SDi i przepływomierz o numerach 0281002120. Czy komus jest znana metoda na tani (około 250 zł) przepływomierz w miejsce oryginalnego?

a tak w ogóle to właśnie wszystko mi się zaczęło sypać. własnie kupuję nowe sprzęgło :/

m.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Gru 10, 2009 10:10   

no dzis patrzylem na moją przeplywkę, bo odcina mi obroty przy 4000(nawet moze3950) i jest tak ze mam luzy na obudowie filtra powietrza - konkretnie te zaczepy co maja trzymac obudowe razem z przeplywka sa jakby za malo wygiete i stad nie trzyma, czy samo niedopiecie obudowy moze miec wplyw na ten tryb awaryjny :?:
 
 
 
Immq 



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Stalowa Wola



Wysłany: Czw Gru 10, 2009 14:15   

Witam,

przepływka umieszczona jest za filtrem powietrza, stąd wszystko po drodze za przepływką czyli wąż do turbo -> turbo -> wąż do intercoolera-> intercooler -> wąż do dolotu muszą być szczelne. Obudowe filtra możesz zdjąć, filtr możesz wyjść a i tak nie ma to bezpośredniego wpływu na działanie przepływki, filtr jest miedzy innymi po to by chronić delikatne czujniki przepływomierza. Obudowa filtra nalogicznie służy by wszystko przechodziło przez filtr.

pozdrawiam :)
_________________
^_-
 
 
 
lukasz.basa 



Dołączył: 29 Lis 2009
Posty: 10
Skąd: Tychy



Wysłany: Sro Sty 13, 2010 08:34   

zrobiłem tak jak polecił autor postu. kupiłem w sklepie kolmot nowy przepływomierz Opla, wymontowałem wkładkę i zamontowałem do mojego starego przepływomierza. okazało się,że od tamtej pory auto zaczęło dziwnie szarpać. nie cały czas, ale sporadycznie. jeśli odłacze przepływomierz szarpanie ustepuje. jaka może byc przyczyna? czy mozliwe,że przepływomierz, który kupiłem nie był nowy/oryginalny?
 
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Sro Sty 13, 2010 10:03   

Poprzedni właściciel mojego Roverka założył JC i do tej pory działa prawidłowo.
_________________
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez Chris83 Wto Wrz 06, 2011 21:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 11:13   

Ma ktoś pomysł co zrobić z tymi cholernymi przepływomierzami itp.?
Kupiłem przepływkę BOSCH w poprzednie lato. Byłem dość zadowolony, teraz jest znowu jakby gorzej, albo mnie to zaczęło drażnić. Poniżej 2k rpm ten samochód nie jedzie, a przecież taka jest idea turbodiesla, odpiąłem przepływomierz i jestem bardziej zachwycony niż wcześniej na odpiętym (idzie jak burza, rwie asfalt - zrobiłem z dolotem porządek), tylko tak jak wcześniej dusi się przy wyższych obrotach. Czy jedynym wyjściem w tej sytuacji jest chiptuning? Chce mieć zrywny samochód od dołu, który też umie wykorzystać zakres obrotów do 4 tys. obrotów... A nie że muszę wybierać między dołem, albo górą...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 13:02   

Zmien auto :cool:
Ale zanim to zrobisz, wybierz sie w koncu do tej stolicy do Mariusza na zmiane map od wersji 113KM, bo ciekawi mnie to niesamowicie, czy da to jakis efekt :razz:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 13:04   

Wsadź 2.0T, mocowania masz chyba takie same, skrzynia zostaje, nie powinno byc kłopotów a wszystkie bolączki się skończą :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R-ALL] Bosch EsiTronic 2010 PL
zapal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Nie Cze 06, 2010 18:40
SyntaX
Brak nowych postów [R All] Zmiana dawki paliwa od a do z, SDi pompa Bosch VP-37
kruszan Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pią Lut 15, 2013 23:18
fuego_30
Brak nowych postów [Mg Zr 160 Nowy silnik]
Tymoteusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Czw Wrz 27, 2018 15:07
Tymoteusz
Brak nowych postów [seria K] Nowy fabrycznie silnik 1,4 16V
ash Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 32 Pon Mar 30, 2009 12:44
Zukowaty
Brak nowych postów [iDT]Dobry nowy akumulator z dostępem do cel
Jordan87 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Pią Sty 02, 2015 22:47
Jordan87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink