Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214i] Pomocy śwista gwizda i nie ma mocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214i] Pomocy śwista gwizda i nie ma mocy
Autor Wiadomość
camilos18kamil 



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 2
Skąd: Sośnie



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 22:26   [R214i] Pomocy śwista gwizda i nie ma mocy

A więc tak mam roverka 214i silnik jak w poldkach był. Miałem wymieniana uszczelkę pod głowicą (ponoć częsta wada) i po tej wymianie tak jakby silnik skokami przeryał prace moze nie cały ale jeden tłok napewno, na niskich obrotach silnik pracuje nierówno ma regularne krótkotrwałe skoki obrotów, poza tym "gwizda jak jade". Jest tez troche słabszy niz przed wymiana. Na około 2-3 tyś obrotów skoki są bardzo nieprzyjemne gdyż na wyższych biegach szarpie a nie chce go piłować na wysokich obrotach na nizszy biegu bo to mały silnik. Jestem raczej laikiem i nie wiem co zroić a wymiana uszczelki juz mnie sporo kosztowała wiec chciałbym uniknac wizyty u mechanika. Proszę o pomoc :beczy:
I jeszcze pytako: średnie spalanie ok 9,5 litra w tym silniku to normalka?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 23, 2009 22:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zapal 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 508
Skąd: Z Google :)



Wysłany: Pią Sty 23, 2009 22:36   

obstawiam jedna z rzezcy : kable wn swiece kopulka cewka to na poczatek... jesli np pali na 3 gary to spalanie bedzie wyzsze a mocy brak i objawia sie to szarpaniem i przerywaniem
_________________
www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci :)
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Sty 24, 2009 11:46   

camilos18kamil, jeśli problem, o którym piszesz, wystąpił bezpośrednio po wymianie uszczelki, to ja bym cisnął mechanika. Sam pisałeś, że wymiana uszczelki sporo kosztowała, więc proponuję wyegzekwowanie od mechanika naprawy reklamacyjnej. W takich sprawach nieustępliwym trzeba być :neutral:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sob Sty 24, 2009 11:55   

camilos18kamil napisał/a:
I jeszcze pytako: średnie spalanie ok 9,5 litra w tym silniku to normalka?

Normalka.Te 103KM skads sie musza wziasc.
Mixtated napisał/a:
camilos18kamil, jeśli problem, o którym piszesz, wystąpił bezpośrednio po wymianie uszczelki, to ja bym cisnął mechanika. Sam pisałeś, że wymiana uszczelki sporo kosztowała, więc proponuję wyegzekwowanie od mechanika naprawy reklamacyjnej. W takich sprawach nieustępliwym trzeba być

Podpisuje sie wszystkim co mam. Zle cos poskladal i ja bym stawial na rozrzad bo tu sie ustawia troche inaczej niz w popularnych autach.Wszystkie tloki w martwym polozeniu a nie 1 i 4 na gorze.

[ Dodano: Sob Sty 24, 2009 11:56 ]
camilos18kamil napisał/a:
wymiana uszczelki juz mnie sporo kosztowała

Mozna sie normalnie zmiescic w 700zl z bardzo dobra uszczelka. Bialy114 robil teraz u Wojtka w puszczykowie (strona klubowa).
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
ywis 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Lip 2008
Posty: 831
Skąd: Wieluń/Łódź

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 24, 2009 12:15   

Zukowaty napisał/a:
Mozna sie normalnie zmiescic w 700zl z bardzo dobra uszczelka.


Można i taniej jeśli ktoś się zna na rzeczy, wtedy robimy sami i troszkę zaoszczędzimy, bo całkowity koszt zamknąłby się w granicach 350 - 400 pln., no ale jeśli ktoś się nie zna, to lepiej się tego nie łapać samemu, bo później może być więcej problemu niż pożytku.

Jak przedmówcy, zapłaciłeś za robociznę i to po niej zaczęły się Twoje problemy z R, więc chyba mechanik dawał Ci jakąś gwarancję na to co zrobił? Jeśli tak, to ja bym uderzał do niego i kazał to wyprostować, aby auto chodziło tak jak należy, bo po co płacić drugi raz innemu mechanikowi? Chyba, że masz za dużo pieniędzy, w każdym razie ja bym nie odpuścił.
 
 
camilos18kamil 



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 2
Skąd: Sośnie



Wysłany: Sob Sty 24, 2009 14:07   

Tak tylko ze to robił mój znajomy i szczerze mówiąc zrobił mi to za friko, zapłaciłem tylko za płyn olej i uszczelke. Rozrząd zakładał wg kresek które sam zrobił przed jego sciagnięciem wiec powinno być dobrze.
Chyba bede musiał jednak udac sie do prawdziwego mechanika który jest bardziej obeznany.
To jest wersja 75km i tyle pali...
I jeszcze jedno, czy coś moze wysiaść jak tak bede narazie jeździł?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214i] Zdiagnozowanie mocy silnika
pashczaq Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Maj 24, 2011 15:21
adamsky
Brak nowych postów [R214i] Raz odpala, a raz nie.. Pomocy :(
Evil3k Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Lis 16, 2008 14:07
kielich39
Brak nowych postów [R214i 97r]cieżko pali, brak mocy, szarpanie autem
ggoossuu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Wrz 22, 2012 22:27
kangaroo69
Brak nowych postów [R214i] PROBLEM Z MOCĄ... POMOCY !!!
sonylee Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Wto Maj 08, 2012 11:04
sonylee
Brak nowych postów [R214i 1,4 8V 1999r] Wymiana rozrządu! POMOCY!!! szybko!
ash Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Sty 03, 2008 11:07
ash



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink