Forum Klubu ROVERki.pl :: [KV6] Sonda na temat awaryjnosci
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: walkie
Pią Lis 19, 2010 23:20
[KV6] Sonda na temat awaryjnosci
Autor Wiadomość
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 19:32   [KV6] Sonda na temat awaryjnosci

Witam!
Tak sie zastanawiam czy to moj egzeplarz ciagle sie psuje czy moze te KV6 sa jakies trefne. Moze jakas mala sonda na temat awaryjnosci tego silnika? Jakie mieliscie wieksze lub mniejsze problemy z tymi motorami?
Ja pierwszy:
1. Urwany korbowod-wymiana silnika
2. Uszczelka pod glowica i przegrzanie
3. Pochalanianie 2 litrow oleju na 100km po przegrzaniu i remont kapitalny
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Wto Lut 24, 2009 14:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 15, 2009 19:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Dukes 




Pomógł: 13 razy
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: Pniewy



Wysłany: Nie Lut 15, 2009 23:42   

Mój jest uczulony na benzyne z stacji Bliska. Mdleje mi w czasie jazdy po 30km od tankowania na tych stacjach. Co najlepsze po zatrzymaniu się, wyłączeniu silnika i włączeniu na nowo odzyskuje moc i wszystko jest ok. Ot tak, taki kaprys ma :)
Dlatego tankuje teraz tylko na Shellu, BP i tylko benzyne 98.
_________________
Pozdrawiam,
Paweł
 
 
 
fisha 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 49
Skąd: Wrocław/Puławy



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 14:33   

2 lata i jak do tej pory "odpukać" nic poza standardowym kłopotem z silniczkami od systemu VIS i całym tym systemem nie miałem. A uszczelką pod głowicą u kolegi jestem szczerze zdziwiony. Tankuje na BP eurosuper 98, wymieniam raz w roku (około 25kkm) filtry, oleje, płyny i wszystko gra. Pozdrawiam
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 16:19   

Osiem lat i 90 kkm bez stanów awaryjnych.Po 80 kkm duży przegląd : wym. kompl. rozrządu + pompa,termostat,świece,pł hamulcowy,chłodniczy,termostat, króciec, wentylator,szczotki rozrusznika,tłumik,pasek wielorowkowy,olej w automacie.
W miedzyczasie filtry,olej, klocki, klima,opony.Shell V-Power
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 17:40   

fisha napisał/a:
A uszczelką pod głowicą u kolegi jestem szczerze zdziwiony

W kazdym silniku sie mzoe zdarzyc
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
fisha 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 49
Skąd: Wrocław/Puławy



Wysłany: Sro Kwi 01, 2009 13:58   

oczywiście że może się zdarzyć. Jestem zdziwiony bo uszczelka pod głowicą to jest przypadłość raczej serii K. W serii KV6 montowana jest z tego co wiem uszczelka stalowa... Ale jak wiadomo wszystko może szlag trafić. Pozdr.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 12:08   

w serii K tez jest stalowa

fisha napisał/a:
pod głowicą to jest przypadłość raczej serii K


a KV6 to krewny serii K
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
fisha 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 49
Skąd: Wrocław/Puławy



Wysłany: Czw Kwi 02, 2009 14:32   

AndrewS aż tak to ja się nie znam. Posiłkowałem sie jedynie tym co napisał kolega piter34, a mianowicie: "(HGF nie jest tutaj chlebem powszednim, jak w przypadku 4-cylindrowych silników serii K, ponieważ w KV6 zastosowano stalową uszczelkę wielowarstową)."
Pozdrawiam i do zobaczenia w Puławach... będę na święta może się gdzies mijając spikniemy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R ALL] - FAQ na temat nie działającego wentylatora na 1 i 2
luki_pj Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Wto Mar 15, 2011 23:07
zdenek
Brak nowych postów [R all]Ogólnie Temat Katalizator
Dziwne zjawisko
kolin Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Czw Wrz 13, 2007 13:57
piter34
Brak nowych postów [All R] Opinie na temat firm LBP i ABTex?
miuzziker Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Sro Lis 17, 2010 13:28
miuzziker
Brak nowych postów [Roverki]Temat odnośnie opon
Opony w roverze
pakison Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Wto Lis 04, 2008 11:30
Stacho
Brak nowych postów LPG-temat długi...,ale czy waszym zdaniem to się opłaca ?
coona Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 57 Czw Sie 09, 2007 21:40
MalyNicki



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink