Forum Klubu ROVERki.pl :: Hamulce MG ZR ZS
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulce MG ZR ZS
Autor Wiadomość
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 26, 2014 10:14   

a Ty miałeś abs?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 26, 2014 10:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 26, 2014 10:15   

tak, mam ABS.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Paź 27, 2014 01:07   

Pewnie tak jest , ze apetyt rosnie w miare jedzenia, ale ... hamulec jest ok, ale nie powala.

Na wiosne cos nowego sporbuje pewnie, to sie pochwale jak polatam i potestuje. Dzis mialem kilka hamowan tak od 120-140 i jest niby ok, ale ... jestem PEWIEN ze po kilku takich mocniejszych hamowaniach by bylo slabo. Opony mam calkiem niezle yokohamy parady i na hamowaniu nie uslizgiwaly sie na suchym. Na upalanie mam bfgoodridge i micheliny chyba, tez przy roznych kombinacjach to nie opony byly najslabszym ogniwem.

Np w 159 jak depne to auto czuc ze hamuje, a nie spowalnia. Po prostu nie ta generacja auta, nie ten rozmiar tarcz itd... Wloszka ma wspomaganie awaryjnego hamowania, jak sie depnie, to auto mocniej hamuje, zrzuca biegi i awaryjkami ladnie mruga :)

Po prostu w ZS trzeba robic komplet, od kabli w oplocie, plyn porzadny, przez dobra tarcze i klocek... a mozna liczyc na przyzwoite hamowanie, ale nie bedzie ono super :) Super to trzeba by zrobic swapa z innego auta. Tak mysle...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Precello 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 25



Wysłany: Pon Paź 27, 2014 08:42   

Zależy kto czego oczekuje po hamulcach i od jego stylu jazdy.
Ja obecnie mam z przodu nacinanie i nawiercane 282 z klockami EBC czerwonymi a z tyłu tarcze gładkie z klockami EBC czarnymi zwykłymi i jak narazie jak dla mnie to spisują się zajebiście :-) przynajmniej w porównaniu z tymi, które miałem od zakupu auta i które ledwo co hamowały przez zużycie :-P
Ja i tak nie rozpalam hamulcy jak co niektórzy bo preferuje ekonomiczną jazdę choć i tak każdy gada mi ze szybko jeżdżę (w końcu jazda ZS'em to frajda :-D ) ale jeśli hamuję to zawsze z redukcją. Ostre hamowanie ze 150-190 też daje rade :-)
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Paź 27, 2014 11:39   

jak sie ma calkiem nowy setup, to zawsze na poczatku jest lepiej, bo grubsza tarcza, klocki, ma co odprowadzac cieplo, ale .... nawet mimo to zahamuj tak 5-10 razy i pogadamy jak sie hamowalo ostatnim razem ;)

Przeskok ze zuzytych na nowe ZAWSZE bedzie na plus, chyba ze jakis made in china no name bys zalozyl :D

Nie oszukujmy sie ZS technologicznie to lata 90 O_o Uwielbiam MG, ale z nowymi autami nie ma co go porownywac :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Paź 27, 2014 13:25   

kwestia technologi na pewno też chociaz jest to troche placebo bo faktycznie wsiadajac do kazdego kompakta skody, fiata, forda masz wrazenie przy wcisnieciu hamulca ze jest zyleta.... ale jest to bardzo złudne bo przy wiekszej predkosci okazuje sie ze ta zyleta wcale nie hamuje :( W starych auta ten efekt miekkiego hamulca I słabego hamowania wynika ze starych miekkich przewodów, zawilgoconego plynu hamulcowego, przepuszcajacej pompy nie mówiac juz o tarczach kolcka orz zapieczonych zaciskach. Ja zrobiłem w Tomcacie kompleksowy zabieg I wynik był bardzo dobry :) na tyle ze miałem praktycznie non stop zblokowane koła. Wazny jest równiez dobór odpowiedniego klocka I jego reakcji na zminym I ciepłym.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
krzychunh 




Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 112
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Kwi 06, 2015 10:17   

Jakie polecacie hamulce i tarcze do MG ZR 160 na tył?
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Kwi 10, 2015 21:41   

Mam od roku tarcze Mintexy od Tomiego. Proste, hamują dobrze, jedyny minus że mocno rdzewieją jak komuś to przeszkadza. Z tyłu klocki Mintex z przodu Ferrodo, oba ok.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 Hamulce]
Hamulce MG ZR 2.0
Szymonek Tuning mechaniczny 1 Sob Mar 06, 2010 12:51
maniaq
Brak nowych postów [R200/25/ZR] Hamulce na tył.
Krzysi3k Tuning mechaniczny 26 Czw Mar 24, 2011 01:01
maniaq
Brak nowych postów [R25] Hamulce - co polecacie?
Marcinus Tuning mechaniczny 25 Czw Maj 13, 2010 23:12
Marcinus
Brak nowych postów [R25 2.0 idt] hamulce 300mm? mozliwe?
Julek Tuning mechaniczny 73 Wto Mar 11, 2014 20:01
Julek
Brak nowych postów [R200 SDI 99r] Nowe hamulce
Botanix Tuning mechaniczny 22 Pon Cze 15, 2009 15:46
ceremony



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink