Test należy przeprowadzić na zimnym silniku wyłączonego samochodu.
Sprawdź zalecenia producenta dotyczące obsługi układu chłodzenia, zawarte w instrukcji obsługi pojazdu. Pozdrawiam
Pomogłem nie zwlekaj wciśnij pomógł
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
spoko
czy na zimnym czy na ciepłym i tak pokaże to samo bo właściwości płynu nie ulegną zmianie choć masz rację że najlepiej sprawdzać na zimnym a o to dowód
http://www.prestone.pl/pr...ic.html#more-48
nie wiem czy wiecie ale na niektórych forach np.Volkswagena wymuszanie by ktoś kliknął na twoje konto "pomógł" jest karane
w sumie dobrze bo nie chciałbym by ktoś wywierał na mnie presję domagając się "punkta"
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Cze 10, 2009 20:44, w całości zmieniany 1 raz
drlubicz, a co chcesz w tym płynie sprawdzić?
temperaturę krzepnięcia, zawartość CO2 czy co?
jak zawartość CO2 to lepiej od razu po zgaszeniu silnika
ogólnie to sprawdzam wszystko ale chodzi mi o sprawdzenie temperatury zamarzania bo im wiecej ma tester tego płynu tym mniejszą temperature mi pokazuje , ale sprawdze jutro na zimnym płynie , dzięki koledzy i każdy dostaje pomógł zebyście sie już wiecej nie kłócili
[ Dodano: Czw Cze 11, 2009 19:41 ]
już wiem jak to jest bo po wykalibrowaniu na nowym płynie wychodzi że różnica na ciepłym to prawie 10 stopni a prawidłowy wynik jest na zimnym , mam tylko pytanie czy płyny są na bazie metanolu czy glikolu ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum